Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, Rhand zei:

 

Neen, is ook niet nodig als je de resultaten bekijkt, weet je genoeg. 3-0 in Montenegro en 1-2 thuis. Verliezen van Tsjechie. 14 goals in 9 matchen in een groep met Malta, Moldavie en Letland, terwijl Tsjechie er 29 scoort. 2-1 tegen Moldavie. 2-3 op Malta.

 

Resultaten om van te bleiten jong. Ik moet niet horen van "Ja, meer kansen maar helaas geen goals kunnen scoren". Met zo'n kern moet er beter gepresteerd worden.

Nuja, Walem als coach, misschien is dat de reden...

 

Thuis tegen Tsjechië wel gewonnen maar eigenlijk totaal niet verdiend. Ten eerste dus: altijd een wedstrijd bekijken en niet alleen naar de uitslagen. Ten tweede: Tsjechië had bijvoorbeeld een aantal erg goede jeugdspelers rond lopen! Ik zou niet in zien waarom het dan zo een schande is dat wij er niet boven uit steken. Als je puur naar de namen kijkt, hebben we daar echt niet de grootste generatie rond lopen hoor. Op het middenveld, oke, maar in defensie en aanval is het toch maar licht hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie
4 hours ago, Kaagentkaagent said:

 

En bij Montenegro zitten er echt wel goede voetballers. Maar dat zou je weten mocht je de match gezien hebben. 

 

Zoals?

Ik zie in hun ploeg enkel spelers die uitkomen in eigen competitie of in Servische middenmoot, op dieje kerel bij Beveren na. Dus wie van die mannen gaat binnenkort een aardige transfer richting West Europa maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Superjef said:

 

Thuis tegen Tsjechië wel gewonnen maar eigenlijk totaal niet verdiend. Ten eerste dus: altijd een wedstrijd bekijken en niet alleen naar de uitslagen. Ten tweede: Tsjechië had bijvoorbeeld een aantal erg goede jeugdspelers rond lopen! Ik zou niet in zien waarom het dan zo een schande is dat wij er niet boven uit steken. Als je puur naar de namen kijkt, hebben we daar echt niet de grootste generatie rond lopen hoor. Op het middenveld, oke, maar in defensie en aanval is het toch maar licht hoor...

 

Als je puur naar de namen kijkt, hebben we in het Belgische team in elke linie betere spelers rondlopen dan Tsjechie en Montenegro. Dat is het net. Intrinsiek hebben onze spelers meer kwaliteit en potentieel dan die van Montenegro en Tsjechie, daarom ben ik ook zo teleurgesteld en iet of wat sterk in het uiten van die teleurstelling. Het EK -21 in 2017 waarvoor ze zich nu moeten kwalificeren is in Polen en ik woon in een van de speelsteden, ik wil ze aan het werk zien ja :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Rhand zei:

 

Als je puur naar de namen kijkt, hebben we in het Belgische team in elke linie betere spelers rondlopen dan Tsjechie en Montenegro. Dat is het net. Intrinsiek hebben onze spelers meer kwaliteit en potentieel dan die van Montenegro en Tsjechie, daarom ben ik ook zo teleurgesteld en iet of wat sterk in het uiten van die teleurstelling. Het EK -21 in 2017 waarvoor ze zich nu moeten kwalificeren is in Polen en ik woon in een van de speelsteden, ik wil ze aan het werk zien ja :D

 

En daar sla je de spijker op de kop. Qua talent misschien wel, maar het belangrijkste is een goed team vormen. Kijk maar naar Wales en Ijsland op het EK...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Superjef said:

Vind het toch weer jammer dat em nu Lukaku er uit haalt. Zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen (en de fans) dat hij er nu een paar kon binnen trappen...

 

Khad eerder Batman opgesteld, kerel moet al content zijn altijd 2e spits te zijn, laat em er dan wa intrappe tege Gibraltar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Superjef zei:

Vind het toch weer jammer dat em nu Lukaku er uit haalt. Zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen (en de fans) dat hij er nu een paar kon binnen trappen...

 

Ge ziet het zo al gebeuren dat bepaalde mensen deze match gaan gebruiken om Lukaku uit de ploeg te pleiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Superjef zei:

 

Alhoewel, als Benteke er niet minstens 3 intrapt tegen zo een flutploeg, is hij eigenlijk ook gebuisd :happy:

 

2 goals en een assist...

 

Of Lukaku nu speelt of niet, als het hier geen +5 wordt faalt heel de ploeg.... en ik durf zelfs zeggen dat het 0-8 zou moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...