Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Het is moeilijk om hier een oordeel over te vellen. Wat weten wij nu wat er allemaal aan de hand is?

Wij hebben niet de nodige informatie om hier te zeggen wat 'juist' is. 

 

Ik denk dat dit de juiste beslissing was om de match niet te laten doorgaan.

 

Daarom dat ik ook zeg dat de communicatie niet echt sterk is.

Mij lijkt de beslissing eerder op angst gebaseerd van er moest maar eens iets gebeuren.

 

Wel dat is juist hetgeen de terroristen willen, angst en paniek creëren. 

Hier mogen we absoluut niet aan toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Daarom dat ik ook zeg dat de communicatie niet echt sterk is.

Mij lijkt de beslissing eerder op angst gebaseerd van er moest maar eens iets gebeuren.

 

Wel dat is juist hetgeen de terroristen willen, angst en paniek creëren. 

Hier mogen we absoluut niet aan toegeven.

 

Waarom moeten zij daarover communiceren?

Sommigen dingen moeten niet openbaar gemaakt worden. Je moet bepaalde mensen ook niet alle informatie geven e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten inderdaad van niets... Is het om onrust tegen te gaan in ons land? Laat ons hopen. Toch blijf ik, met de informatie die we nu hebben, vinden dat we zeggen oh oké wij passen ons wel aan... Is het allemaal dat risico waard? Misschien niet, maar we kunnen ook allemaal nu onder een steen gaan kruipen om er de eerste 5 jaar niet meer uit te komen..... Voor hetzelfde geld zegt hij oké dan blaas ik me wel op dit weekend in een populaire club... gaan we die ook sluiten? En markten afsluiten, winkels dichtdoen en... we kunnen misschien gewoon allemaal binnen blijven zitten ook tot we hem gevonden hebben? 

 

Het is inderdaad zo dat we in België niets onder controle hebben, hoe verklaar je anders dit:

 

11u 32 Geruchten dat Abdeslam Salah is opgepakt bij de grote politie-actie in Molenbeek, worden door het parket ontkend. De politie is nog steeds massaal aanwezig in de Delaunoystraat. Het is onduidelijk hoeveel verdachten zich in het pand bevinden en of de interventie afgelopen is.

 

 

 

 

Rond 14 uur verlieten de massaal uitgerukte politiediensten de omgeving. Ook een voertuig van DOVO en enkele gepantserde voertuigen van de federale politie zijn al vertrokken. De straat blijft voorlopig wel afgesloten.

 in die interventie werd niemand gevonden, dat wil dus zeggen dat we meer dan 2 uur op iemand zen deur staan kloppen hebben die niet thuis was.. we steken wat bommetjes af en dan uiteindelijk vallen we toch maar eens binnen... (ik weet dat dit misschien eerder elders thuis hoort, maar wat mij betreft overlapt dit de topics een beetje)

 

We worden gewoon uitgelachen in heel Europa! om niet te zeggen met de vinger gewezen. Onze inlichtingendiensten bakken er niets van, dit zijn dus wel de mensen die ons moeten 'beschermen'... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 in die interventie werd niemand gevonden, dat wil dus zeggen dat we meer dan 2 uur op iemand zen deur staan kloppen hebben die niet thuis was.. we steken wat bommetjes af en dan uiteindelijk vallen we toch maar eens binnen... (ik weet dat dit misschien eerder elders thuis hoort, maar wat mij betreft overlapt dit de topics een beetje)

 

We worden gewoon uitgelachen in heel Europa! om niet te zeggen met de vinger gewezen. Onze inlichtingendiensten bakken er niets van, dit zijn dus wel de mensen die ons moeten 'beschermen'... 

 

Ik vind dat je toch te streng bent hoor. Je ziet het vaker bij dit soort procedures dat die veel tijd kosten. Voornamelijk uit voorzichtigheid. En inderdaad, er bleek niemand te zijn, maar is dat zo raar? Als ze niet waren gaan kijken, dan kwam er misschien commentaar dat ze dat niet gedaan hadden. En je kan toch moeilijk verwachten dat ze zomaar binnenstormen? Voor hetzelfde geld blaast die de boel daar dan gewoon op en zijn er een stuk of 10 manschappen dood...

 

Ik denk dat we niet goed genoeg geplaatst zijn om te zeggen hoe agenten, special forces, politici, ... in deze situaties hun werk moeten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je toch te streng bent hoor. Je ziet het vaker bij dit soort procedures dat die veel tijd kosten. Voornamelijk uit voorzichtigheid. En inderdaad, er bleek niemand te zijn, maar is dat zo raar? Als ze niet waren gaan kijken, dan kwam er misschien commentaar dat ze dat niet gedaan hadden. En je kan toch moeilijk verwachten dat ze zomaar binnenstormen? Voor hetzelfde geld blaast die de boel daar dan gewoon op en zijn er een stuk of 10 manschappen dood...

 

Ik denk dat we niet goed genoeg geplaatst zijn om te zeggen hoe agenten, special forces, politici, ... in deze situaties hun werk moeten doen...

 

goh hier kunden we over blijven discussieren, maar ik denk niet dat dit topic daar de bedoeling voor is dus laten we het op iedereen heeft zijn mening houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ook niet, maar je kan het nu geen overbelastingsblessure noemen. 18 wedstrijden gespeeld dit seizoen, er moet duidelijk een ingrijpende oplossing komen want hier schiet niemand iets mee op. Je kan je kapitein niet om de wedstrijd aan de kant houden.

 

Voor de duivels wel het moment om het Spurs duo eindelijk eens centraal te zetten in de volgende oefenwedstrijd. Door het probleem op de rechtsachter zal Denayer ook wel een optie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertonghen en Alderweireld langs elkaar kan natuurlijk niet slecht zijn.

Met Kompany zou je wel een natuurlijke leider verliezen die belangrijk is.

Probleem is natuurlijk wel dat Vertonghen nog geblesseerd is, dus Marc zal daar wel Lombaerts ofzo zetten zeker.

Waarom dan inderdaad is niet Engels oproepen en laat hem maar is spelen, dan weet je direct hoever hij staat op internationaal niveau?

 

De backs zijn onze grootste zwakte. Meunier is geen topper op die positie, trekt zijn streng wel maar laat zich altijd op foutjes betrappen.

Het is ook geen natuurlijke rechtsback, dus dat verwijten we hem denk ik ook niet. Foket is nog te groen.

Denayer zou er idd kunnen spelen en zal verdedigend meer vertrouwen uitstralen.

 

Ik ben is benieuwd naar de opstelling tegen Portugal. Gaat hij koppig zijn en Benteke toch laten spelen omdat hij te plat is om tactisch Lukaku te laten renderen? Hazard is ook out, De Bruyne ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Engels wilt proberen kan je evengoed meunier en foket proberen hé... Dus ik zou zeggen roep ze alle 3 op :)

 

Engels speelt op een constant niveau maar veel concurrentie natuurlijk. Toby, Vertonghen, Lombaerts, Denayer, Boyata, Vermaelen, Kompany.

Meunier vind ik soms zelf te wisselvallig. Is van nature geen verdediger en mist daar de nodige basis.

Foket kan volgens mij het niveau (nog) niet aan, zit de laatste tijd toch in een dipje, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilmots kan beter in de vriendschappelijke wedstrijden opzoek gaan naar een stevige en zekere verdediging.
Van mij part van de eerste match een duo nemen en dat op elkaar laten inspelen... Want de kans dat Kompany na de 1ste speeldag al uit is op het EK is in mijn ogen groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...