Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

België is natuurlijk niet goed bezig. Als je ziet hoe Club speelt en toch nog dicht bij de eerste plaats dan scheelt er iets met de topteams maar om te zeggen dat Cavanda erbij moet omdat hij in Turkije speelt en meunier maar in België is ook niet echt logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben gewoon geen goede vleugelverdedigers. Zowel links als rechts niet. Vertonghen en Alderweireld zijn de nummer 1 op de backs, het zijn van nature centrale verdedigers. En ja, spelers dat in het buitenland spelen krijgen voor mij de absolute voorkeur. Als Meunier echt zo goed is, was hij al lang weg uit België hoor. Al is het maar om dan in Turkije te gaan sjotten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben gewoon geen goede vleugelverdedigers. Zowel links als rechts niet. Vertonghen en Alderweireld zijn de nummer 1 op de backs, het zijn van nature centrale verdedigers. En ja, spelers dat in het buitenland spelen krijgen voor mij de absolute voorkeur. Als Meunier echt zo goed is, was hij al lang weg uit België hoor. Al is het maar om dan in Turkije te gaan sjotten.

Als Meunier geen blessures had, dan was hij al lang weg hoor.

Het is niet omdat iemand in het buitenland speelt dat die ook het niveau aankan. Ik zeg niet dat Meunier beter is of een topverdediger want dat is hij niet. Maar Cavanda is gewoon te plat, die kon bij Lazio al niet mee, heb genoeg matchen gezien van hem. Als VDB nog in goeie doen was, dan was er zelfs geen sprake van een Cavanda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben gewoon geen goede vleugelverdedigers. Zowel links als rechts niet. Vertonghen en Alderweireld zijn de nummer 1 op de backs, het zijn van nature centrale verdedigers. En ja, spelers dat in het buitenland spelen krijgen voor mij de absolute voorkeur. Als Meunier echt zo goed is, was hij al lang weg uit België hoor. Al is het maar om dan in Turkije te gaan sjotten.

Als ik mij niet vergis, heeft Meunier Turkije afgewezen.

Zonder blessure zat die vorige zomer in Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet als jonge speler toch echt niet naar Turkije gaan Blup? Niveau ligt daar toch gelijk met onze competitie, enkel valt er wat meer (zwart) geld te rapen. Maar doe dat dan op je oudere dag.

MLS zelfde verhaal qua niveau atm, al zal die competitie wel blijven groeien waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet als jonge speler toch echt niet naar Turkije gaan Blup? Niveau ligt daar toch gelijk met onze competitie, enkel valt er wat meer (zwart) geld te rapen. Maar doe dat dan op je oudere dag.

MLS zelfde verhaal qua niveau atm, al zal die competitie wel blijven groeien waarschijnlijk.

 

Ik denk niet dat er in belgie het kapitaal zit dat er in Turkije zit, 

De top van Turkije is zeker beter dan de top uit België en verder zal het misschien gelijkopgaand zijn, maar wat mij betreft staat Turkije (heel) wat hoger aangeschreven dan België! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, wat als hij niet gevonden wordt? Het weekend erna alle competitiewedstrijden aflassen? Dan heb je meerdere doelwitten waar ook veel volk samenkomt.

 

Blijkbaar zijn ze momenteel aan het overwegen om competitiematchen van het weekend uit te stellen.

 

Moet toch zijn dat ze een serieus signaal hebben dat er iets zou kunnen gebeuren op een voetbalmatch. Zesdaagse wordt bvb. niet afgelast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het jammer vinden dat we toegeven aan alles. Misschien, allicht? mis ik op dit moment de kans om rationeel na te denken, maar ik vind dit zeer bedroevend. Nergens wil men toegeven aan terrorisme, overal laat men alles doorgaan. Als er op een fansoenlijke manier gefouilleerd word, geen rugzakken en dergelijke mee binnen kunnen lijkt het risico zeer beperkt te zijn, tot misschien wel uitgesloten (al is de vraag mss kan je ooit een risico uitsluiten...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het jammer vinden dat we toegeven aan alles. Misschien, allicht? mis ik op dit moment de kans om rationeel na te denken, maar ik vind dit zeer bedroevend. Nergens wil men toegeven aan terrorisme, overal laat men alles doorgaan. Als er op een fansoenlijke manier gefouilleerd word, geen rugzakken en dergelijke mee binnen kunnen lijkt het risico zeer beperkt te zijn, tot misschien wel uitgesloten (al is de vraag mss kan je ooit een risico uitsluiten...)

 

Ja en nee.... als er ne zot is met een bomgordel wat maakt dan het checken nog uit.

Eén druk op de knop en je hebt weer een aanslag, dan haalt dat niets meer uit.

 

Als die Abdeslam werkelijk nog gespot is aan het stadion, dan kan je beter geen risico's nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het jammer vinden dat we toegeven aan alles. Misschien, allicht? mis ik op dit moment de kans om rationeel na te denken, maar ik vind dit zeer bedroevend. Nergens wil men toegeven aan terrorisme, overal laat men alles doorgaan. Als er op een fansoenlijke manier gefouilleerd word, geen rugzakken en dergelijke mee binnen kunnen lijkt het risico zeer beperkt te zijn, tot misschien wel uitgesloten (al is de vraag mss kan je ooit een risico uitsluiten...)

 

Als je al naar een match van de RD bent gaan kijken, heb je misschien al gemerkt dat het aan de ingangen van de stadions (waar het fouilleren gebeurt) erg druk is. Ook op sommige plaatsen waar supporters bijeen komen, kan het erg druk zijn. Als er op die plaats iemand een bom laat afgaan, is er ook al een groot probleem.

 

Niet vergeten dat de Europese kampioen de bezoekende club is. Zou een sterk signaal zijn om hun match te treffen. Het is bovendien maar een oefenmatch, al iets minder erg om dat uit te stellen, lijkt me?

 

Ook opvallend dat gisterenavond op tv de minister van binnenlandse zaken nog stelde dat de match sowieso door ging om dan daarna na crisisberaad toch uit te stellen. Het moet dan toch echt wel zo zijn dat men iets serieus te weten is gekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk zeg je door de afgelasting ook van : " wij hebben dit probleem niet onder controle". De vraag is wanneer ze het ooit onder controle zullen hebben ?

Kort door de bocht gezegd wordt de wedstrijd nu afgelast omdat er 1 terrorist van de aanslagen van afgelopen vrijdag vrij rondloopt in België

 

Wat gaan we met alle competitiematchen doen het komende weekend ? Ook maar niet laten doorgaan zolang hij niet opgepakt wordt? En daarna...

 

Alle andere oefeninterlands gaan wel door... neem nu bijvoorbeeld Engeland- Frankrijk... In Engeland zitten er ook terroristen maar daar laat men de wedstrijd wel doorgaan.

Dat is nog altijd een sterker signaal dan wat ons landje weeral geeft.

 

Arm België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ook opvallend dat gisterenavond op tv de minister van binnenlandse zaken nog stelde dat de match sowieso door ging om dan daarna na crisisberaad toch uit te stellen. Het moet dan toch echt wel zo zijn dat men iets serieus te weten is gekomen. 

 

 

Uiteindelijk zeg je door de afgelasting ook van : " wij hebben dit probleem niet onder controle". De vraag is wanneer ze het ooit onder controle zullen hebben ?

Kort door de bocht gezegd wordt de wedstrijd nu afgelast omdat er 1 terrorist van de aanslagen van afgelopen vrijdag vrij rondloopt in België

 

Wat gaan we met alle competitiematchen doen het komende weekend ? Ook maar niet laten doorgaan zolang hij niet opgepakt wordt? En daarna...

 

Alle andere oefeninterlands gaan wel door... neem nu bijvoorbeeld Engeland- Frankrijk... In Engeland zitten er ook terroristen maar daar laat men de wedstrijd wel doorgaan.

Dat is nog altijd een sterker signaal dan wat ons landje weeral geeft.

 

Arm België.

 

Ik verwijs naar mijn eerdere post. Het moet toch echt wel zijn dat ze serieuze aanwijzingen hebben om zo laat nog deze beslissing te moeten nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, wat als hij niet gevonden wordt? Het weekend erna alle competitiewedstrijden aflassen? Dan heb je meerdere doelwitten waar ook veel volk samenkomt.

Daar is inmiddels ook al sprake van. Geloof niet dat ze het uiteindelijk gaan doen wel.

Het is jammer en enerzijds geloof ik niet dat er vandaag iets zou gebeurd zijn vandaag en is de beslissing grotendeels ingegeven door paniek. Anderzijds mag je deze beslissing niet echt in twijfel trekken op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwijs naar mijn eerdere post. Het moet toch echt wel zijn dat ze serieuze aanwijzingen hebben om zo laat nog deze beslissing te moeten nemen?

 

De communicatie rond de afgelasting is niet echt sterk.

 

In België loopt er waarschijnlijk nog 1 terrorist rond van de aanslagen van vrijdag en daarom verhoogt de OCAD het terreurdreigingsniveau van 2 naar 3.

Voor grote evenementen stond het niveau al op 3 dus in wezen is er niks verandert voor de interland. Anders hadden ze het niveau naar 4 moeten brengen.

 

Uit de communicatie kan je dus afleiden dat het eerder uit schrik is dan dat er nieuwe concrete aanwijzingen zijn voor een aanslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De communicatie rond de afgelasting is niet echt sterk.

 

In België loopt er waarschijnlijk nog 1 terrorist rond van de aanslagen van vrijdag en daarom verhoogt de OCAD het terreurdreigingsniveau van 2 naar 3.

Voor grote evenementen stond het niveau al op 3 dus in wezen is er niks verandert voor de interland. Anders hadden ze het niveau naar 4 moeten brengen.

 

Uit de communicatie kan je dus afleiden dat het eerder uit schrik is dan dat er nieuwe concrete aanwijzingen zijn voor een aanslag.

 

Aan de andere kant, als ze de match wel laten doorgaan en er gebeurt iets, dan is iedereen weer daar om met het vingertje te wijzen en te zeggen "hadden ze dit nu niet kunnen vermijden"... Moeilijke beslissing dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant, als ze de match wel laten doorgaan en er gebeurt iets, dan is iedereen weer daar om met het vingertje te wijzen en te zeggen "hadden ze dit nu niet kunnen vermijden"... Moeilijke beslissing dus...

 

Daar heb je gelijk in maar dit is een beslissing die ze bij elke vriendschappelijke interland moeten nemen. Denk je dat ze in Engeland 100 % gerust zijn ?

Alleen België last af. Het is al erg genoeg dat er bij de aanslagen weeral een link met ons land was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in maar dit is een beslissing die ze bij elke vriendschappelijke interland moeten nemen. Denk je dat ze in Engeland 100 % gerust zijn ?

Alleen België last af. Het is al erg genoeg dat er bij de aanslagen weeral een link met ons land was.

 

Het is moeilijk om hier een oordeel over te vellen. Wat weten wij nu wat er allemaal aan de hand is?

Wij hebben niet de nodige informatie om hier te zeggen wat 'juist' is. 

 

Ik denk dat dit de juiste beslissing was om de match niet te laten doorgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...