Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 6


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

De match van Club was begonnen zoals de rest: afschuwelijk :D . 

Hoe slecht we op dat plein staan gepositioneerd blijft me verbazen.

 

Alleen na een minuut of 20-25 valt het me op dat Sowah komt mee verdedigen tot de eigen zestien, dat Vanaken zich laat uitzakken om aanspeelbaar te worden. Dat soort zaken waardoor we defensief minder overpowered worden en offensief minder voorspelbaar. Plots draait het dan wel en dan heb je Jutgla die daar een tweede goal scoort als een echte spits.

 

Uiteindelijk komt het dan ook goed, maar de manier dat we willen spelen precies, vanuit een soort van omschakeling, is gewoon conceptueel niet mijn ding. Uitgaan dat de tegenstander een fout gaat maken is een zwaktebod gewoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Pica zei:

De match van Club was begonnen zoals de rest: afschuwelijk :D . 

Hoe slecht we op dat plein staan gepositioneerd blijft me verbazen.

 

Alleen na een minuut of 20-25 valt het me op dat Sowah komt mee verdedigen tot de eigen zestien, dat Vanaken zich laat uitzakken om aanspeelbaar te worden. Dat soort zaken waardoor we defensief minder overpowered worden en offensief minder voorspelbaar. Plots draait het dan wel en dan heb je Jutgla die daar een tweede goal scoort als een echte spits.

 

Uiteindelijk komt het dan ook goed, maar de manier dat we willen spelen precies, vanuit een soort van omschakeling, is gewoon conceptueel niet mijn ding. Uitgaan dat de tegenstander een fout gaat maken is een zwaktebod gewoon. 

 

Echt, hoeveel keer we dezelfde goal tegenkrijgen.... 

Mogen van gelijk spreken dat Charleroi het niet goed uitspeelt.

 

Onyedika lijkt me wel een goeie speler voor de balans in de ploeg te krijgen. 

We hebben niks anders dan Odoi maar toch liever iemand anders als je het niveau omhoog wil krijgen. 

 

Nu komt ook Yaremchuk... zouden ze daar echt zoveel voor gaan betalen? 

 

Nu soit, we blijven voorlopig nog winnen en dat is in deze fase misschien wel het belangrijkste om de kloof niet te groot te maken. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

 

Echt, hoeveel keer we dezelfde goal tegenkrijgen.... 

Mogen van gelijk spreken dat Charleroi het niet goed uitspeelt.

 

Onyedika lijkt me wel een goeie speler voor de balans in de ploeg te krijgen. 

We hebben niks anders dan Odoi maar toch liever iemand anders als je het niveau omhoog wil krijgen. 

 

Nu komt ook Yaremchuk... zouden ze daar echt zoveel voor gaan betalen? 

 

Nu soit, we blijven voorlopig nog winnen en dat is in deze fase misschien wel het belangrijkste om de kloof niet te groot te maken. 

 

 

Kwaliteit voor de JPL is er genoeg dus het feit dat er een kloof is, is al te zot voor worden eigenlijk.

 

Yaremchuk, dat is toch opnieuw een zwaktebod zu, tis 29 augustus, als dat 'de' naam is dat onze aanval gaan dragen in de CL, miljaar zeg

 

Geruchten dat Mechele vertrekt vind ik ook maar niets, hoeveel belgen blijven er zo nog over...

 

Had gehoopt met de CL loting dat we een versnelling hoger gingen schakelen, maar met deze ploeg zal het dus moeten worden. Verre van kansloos, maar mocht allemaal iets meer zijn toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

0-1 verloren mannen.

 

Vertonghen komt het oplossen zegt Mazzu!

 

Ah gaat Superjan in de spits spelen dan? :D 

 

Ach met Vertonghen erbij moet ik mij tenminste niet meer ergeren aan Hoedt.. Kan ik mij terug focussen op de hoofdzaak: mij ergeren aan het veel te zwakke spel. Wat was dat voor een kl*tematch gisteren zeg. Het enige hoogtepunt was het prachtige schot van Kums dat net niet binnenvliegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ah gaat Superjan in de spits spelen dan? :D 

 

Ach met Vertonghen erbij moet ik mij tenminste niet meer ergeren aan Hoedt.. Kan ik mij terug focussen op de hoofdzaak: mij ergeren aan het veel te zwakke spel. Wat was dat voor een kl*tematch gisteren zeg. Het enige hoogtepunt was het prachtige schot van Kums dat net niet binnenvliegt.

 

Is natuurlijk wel een grote leider waar veel jongens iets van gaan leren. Dat alleen al is een meerwaarde.

Had hem liever bij Club gezien maar 2 jaar + 1 extra is misschien overkill voor ne 36-jarige.

 

+ bij Club zal hij wss nooit zo een laag loon gehad hebben met Vanaken en Mignolet in de kern. 

 

De tol van een topclub te zijn e ;);) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...