Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 3


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Al vind ik persoonlijk nu ook wel dat ze bij Brugge de voorbije transferperiodes ook de bal stevig hebben misgeslagen :) Skov Olsen is een absolute meerwaarde en Jutgla lijkt dat ook te gaan worden, maar voor de rest vind ik het armoe troef daar in Brugge.. Het lijkt er soms op dat ze een blik spelers opentrekken in de hoop dat er een of twee een echte voltreffer zijn.

 

ben ik wel akkoord mee:

 

Sowah, Otasowie, Mouassa, Hendry alleen al kosten een fortuin

 

Nsoki hoort ook in dat rijtje, maar daar maken we dan een te grote meerwaarde op om te zeggen dat het een miskoop was :P 

 

TJ, Skovke en Odoi zijn wel voltreffers, maar de gehele zomer vorig jaar was quasi een ramp, gelukkig meestal geen dure rampen (Providence, Persyn, joske en Wesley alleen maar loon gekost en dan nog niet overdreven). 

 

Dan corrigeer je in de winter, maar dat is toch ook omdat je rijk genoeg bent, mag gerust wat meer kritiek op zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Superjef zei:

Aan de ene kant mikken ze bij Brugge misschien te hoog qua inkomende transfers, maar aan de andere kant verwachten ze zelf ook veel. Als je ziet dat ze voor Vanaken als 30+er nog 13 miljoen kunnen krijgen (na bonussen) en dat 'onbespreekbaar' vinden, tja...

 

 

Mikken zeker te hoog, als dat dan lukt met Mignolet dan krijg je misschien teveel vertrouwen dat je dat elke transferperiode gaat kunnen doen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Iker zei:

 

Er moet ook iets zijn om te kopen e. Na miskopen zoals Okereke zullen ze voorzichtiger zijn.

 

Je gaat me toch niet vertellen dat met het budget waar Brugge nu over beschikt er 'niks te kopen is' wat deftig genoeg is om een meerwaarde te zijn? Lijkt dat ze zich enkel maar richten op grote namen of spelers waarvan ze denken dat ze plots de CL mee gaan winnen. Maar als ze niet opletten, doen de andere Belgische clubs wel aankopen die hen sterker maken en wordt Club gewoon koud gepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Superjef zei:

 

Je gaat me toch niet vertellen dat met het budget waar Brugge nu over beschikt er 'niks te kopen is' wat deftig genoeg is om een meerwaarde te zijn? Lijkt dat ze zich enkel maar richten op grote namen of spelers waarvan ze denken dat ze plots de CL mee gaan winnen. Maar als ze niet opletten, doen de andere Belgische clubs wel aankopen die hen sterker maken en wordt Club gewoon koud gepakt.

 

Zeg ik niet maar ik zie een Belgische club geen + 20 miljoen spenderen. Risico is te groot.

Ik snap je punten wel maar je merkt ook wel dat ze in 'talenten' investeren en dat de grote investeringen uitblijven, anders hadden die er al gestaan. Zullen wel zien zeker...

 

Het is niet dat Brugge een slechte kern heeft e. Er zijn pijnpunten en die moeten aangepakt worden. Het is niet dat Brugge 5 nieuwe spelers nodig heeft. Twee gerichte transfers kan al wat oplossen. 

 

Ik lees juist al dat Hojlund kiest voor Atalanta en West Ham gaat voor Paqueta. 

Kan hem weer op zoek naar een nieuwe spits :D 

 

Zullen wel zien, 4 keer op rij kampioen spelen is al geleden van de jaren 70... Als dat zou lukken is het al straf.

 

12 uren geleden, Pica zei:

 

Sowah, kuch kuch

 

Tja die staat er nu wel in. Is toch al beter dan in het begin haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Ik vrees Onuachu eigenlijk

 

Laat het zijn seg.

 

 

1 uur geleden, Pica zei:

 

Zou niet het A target geweest zijn, wel benieuwd naar het A target dan

 

De 16 jarige Messi uit Senegal

 

 

Midtjylland aanvaard bod van Club van +/- 8,5 miljoen EUR op Onyedika en geeft speler de toestemming om naar België af te reizen om transfer af te ronden.

 

1 uur geleden, Superjef zei:

 

Een Benteke of zo waarschijnlijk :happy:

 

Er gingen ook al verhalen rond van Dennis Praet :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Pica zei:

 

Vanaken van den aldi, laat het uit zeg :D 

 

 

Die Onyedika is anders wel iets beter maarja weer ne middenvelder :D 

 

Geen topic meer over Europees? Triestige dag toch weer.

 

Antwerp..... :D 

Gent.... :D

 

Chance dat Anderlecht de loterij heeft gewonnen met penalty's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Iker zei:

 

Die Onyedika is anders wel iets beter maarja weer ne middenvelder :D 

 

Geen topic meer over Europees? Triestige dag toch weer.

 

Antwerp..... :D 

Gent.... :D

 

Chance dat Anderlecht de loterij heeft gewonnen met penalty's. 

 

Niet voor het één of andere, maar met onze loting en de verwachtingen die er zijn, gaat België ook nog kunnen lachen met ons peisk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Pica zei:

 

Niet voor het één of andere, maar met onze loting en de verwachtingen die er zijn, gaat België ook nog kunnen lachen met ons peisk...

 

Is dat zo niet voor elke Belgische club... ? 

 

Ik ben al blij dat we niet in groep C terecht kwamen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...