Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 33


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Pica zei:

Ik ben alvast benieuwd, zal zonder Lang zijn, maar Chong is aan het groeien, dus dat mag geen excuus zijn :) .

Hoe schatten de brusselse vrienden het duel in?

 

In principe een must win met het oog op po1, maar eigenlijk zou ik al content zijn als ze hun voet naast Club kunnen zetten.

Als het deze keer niet jongetjes tegen mannen is, dan zal dat al een enorm pluspunt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/4/2021 om 18:08, Brechtovic zei:

 

In principe een must win met het oog op po1, maar eigenlijk zou ik al content zijn als ze hun voet naast Club kunnen zetten.

Als het deze keer niet jongetjes tegen mannen is, dan zal dat al een enorm pluspunt zijn.

 

Pluspunt binnen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

70 minuten lang hadden we precies totale controle over de match. De 0-2 was dichter dan de 1-1. Een counter en afstandschot (in vijf minuten dan nog) later en daar sta je met lege handen :D . 

 

Moet zeggen dat ik net als phille gedacht had dat er meer pressing ging geweest zijn. Er was weinig animo om de bal te hebben precies. Balletje rondtikken in het park, dat maak je niet al te vaak mee :happy: . Natuurlijk zijn we daardoor met de verkeerde flank gestart, maar het is niet dat Chong zo'n verschil ging gemaakt hebben ipv Badji. 

 

Bottom line: kutavond voor ons, maar met 17 punten voor moeten we ook niet echt panikeren.

 

Denk ook dat daar het verschil zit, spelen voor x punten voorsprong dat is niet hetzelfde als spelen om erbij te zijn. We waren zeker niet op ons best gisteren en dat lag ook deels aan die mentaliteit. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie geste van Club om hun vrienden in PO1 te laten. Het is maar saai zo alleen aan de top....  

 

Ik heb niets gezien van de match. Alleen wat gelezen en wat samenvattingen etc. Zonder publiek blijf ik het retesaai vinden, net als de RD kijken.

Die afgekeurde goal van Vormer, dat is toch weer van de pot gerukt? Dan lees je: Het is millimeterwerk maar als je naar hun fragment kijkt kan je toch nooit zien of het buitenspel is of niet aangezien je de voet niet ziet. Die VAR is allemaal goed en wel maar voor zo'n fases laat je voetbal winnen. In Engeland zijn er tal van zo'n fases geweest waarvan je denkt.... waar zijt ge me bezig om goals voor 1 mm af te keuren. Als de wind slecht staat en u broek waait naar de verkeerde kant hebt ge pech. 

 

Het was een saaie match precies met 2 lucky goals van Anderlecht ? Nu, ik had wel verwacht dat Anderlecht ging winnen. Club haalt gewoon zijn niveau niet meer en door corona maar ook deels door hun uitdaging denk ik. Je staat daar 20 punten voor en Antwerp zwakt ook al af.  In de PO's verwacht ik wel een beter Club.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Iker zei:

Mooie geste van Club om hun vrienden in PO1 te laten. Het is maar saai zo alleen aan de top....  

 

Ik heb niets gezien van de match. Alleen wat gelezen en wat samenvattingen etc. Zonder publiek blijf ik het retesaai vinden, net als de RD kijken.

Die afgekeurde goal van Vormer, dat is toch weer van de pot gerukt? Dan lees je: Het is millimeterwerk maar als je naar hun fragment kijkt kan je toch nooit zien of het buitenspel is of niet aangezien je de voet niet ziet. Die VAR is allemaal goed en wel maar voor zo'n fases laat je voetbal winnen. In Engeland zijn er tal van zo'n fases geweest waarvan je denkt.... waar zijt ge me bezig om goals voor 1 mm af te keuren. Als de wind slecht staat en u broek waait naar de verkeerde kant hebt ge pech. 

 

Het was een saaie match precies met 2 lucky goals van Anderlecht ? Nu, ik had wel verwacht dat Anderlecht ging winnen. Club haalt gewoon zijn niveau niet meer en door corona maar ook deels door hun uitdaging denk ik. Je staat daar 20 punten voor en Antwerp zwakt ook al af.  In de PO's verwacht ik wel een beter Club.

 

 

Voetbal zonder fans is hetzelfde niet inderdaad. Kan me niet voorstellen dat beide clubs op zo'n manier zouden gespeeld hebben als er publiek zat :D .

Je mist een stuk intensiteit en dat voel je aan de kwaliteit van het spel.

 

Buitenspel is buitenspel, ik vind dat ook raar dat het op een millimeter komt, maar de beelden waren vrij duidelijk imho. VAR doet daar zijn werk ook maar. Je kan ook moeilijk zeggen, tscheelt niet veel, dat laten we passeren :D . 

 

Club en corona/uitdaging, helemaal akkoord, maar voor de matchen tegen de twee rivalen, mag je je toch nog keer opladen, blijven topsporters. Langs de andere kant, na 70 minuten is er geen vuiltje aan de lucht. Dubbel zeker :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Pica zei:

 

Voetbal zonder fans is hetzelfde niet inderdaad. Kan me niet voorstellen dat beide clubs op zo'n manier zouden gespeeld hebben als er publiek zat :D .

Je mist een stuk intensiteit en dat voel je aan de kwaliteit van het spel.

 

Buitenspel is buitenspel, ik vind dat ook raar dat het op een millimeter komt, maar de beelden waren vrij duidelijk imho. VAR doet daar zijn werk ook maar. Je kan ook moeilijk zeggen, tscheelt niet veel, dat laten we passeren :D . 

 

Club en corona/uitdaging, helemaal akkoord, maar voor de matchen tegen de twee rivalen, mag je je toch nog keer opladen, blijven topsporters. Langs de andere kant, na 70 minuten is er geen vuiltje aan de lucht. Dubbel zeker :) 

 

Heb maar 1 beeld gezien en daarop kon ik het niet zien.

Schiet mij niet af e :D  

Het zal daar ook niet aan liggen dat ze verliezen... 

 

Veel te veel spelers ondermaats denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Iker zei:

 

Heb maar 1 beeld gezien en daarop kon ik het niet zien.

Schiet mij niet af e :D  

Het zal daar ook niet aan liggen dat ze verliezen... 

 

Veel te veel spelers ondermaats denk ik.

 

Lag zeker daar niet aan :) .

Voor mij was het voornamelijk mentaliteit die ons ontbrak. We moesten niet doorduwen en toen dat wel nog nodig was, hadden ze er precies geen zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die 70 minuten dominantie van Club toch wel ferm overdreven hoor..

 

Wat hebben jullie op die 70 minuten klaar gemaakt?
Behalve de afgekeurde en goedgekeurde goal kan ik mij niet meteen nog echte kansen van Club voor de geest halen.
jullie hadden inderdaad meer balbezit, maar behalve door die clown in de goal bij ons, kwam er toch ook weinig of geen gevaar uit voort.

En nee Anderlecht had al helemaal geen kansen; maar het is precies of Club heeft Anderlecht helemaal weggespeeld tot de gelijkmaker.

 

Wat mij betreft was een gelijkspel een correcte weergave van de wedstrijd geweest. Anderlecht verdiende niet om te winnen, maar Club verdiende het volgens mij ook helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik vind die 70 minuten dominantie van Club toch wel ferm overdreven hoor..

 

Wat hebben jullie op die 70 minuten klaar gemaakt?
Behalve de afgekeurde en goedgekeurde goal kan ik mij niet meteen nog echte kansen van Club voor de geest halen.
jullie hadden inderdaad meer balbezit, maar behalve door die clown in de goal bij ons, kwam er toch ook weinig of geen gevaar uit voort.

En nee Anderlecht had al helemaal geen kansen; maar het is precies of Club heeft Anderlecht helemaal weggespeeld tot de gelijkmaker.

 

Wat mij betreft was een gelijkspel een correcte weergave van de wedstrijd geweest. Anderlecht verdiende niet om te winnen, maar Club verdiende het volgens mij ook helemaal niet.

 

Absoluut! We hadden de bal en deden er veel te weinig mee. 

Voor zover ik Clement begrepen heb voor de match speelde Badji omdat we verwachten dat het spelverloop omgekeerd ging zijn.

Dat er druk ging zijn en dat we daar moeilijk onderuit zouden geraken. Helemaal niet dus :D 

 

Als je de bal hebt/krijgt in een uitmatch bij een PO1 kandidaat dan kan je dat wel als dominant beschouwen, maar zoals je zegt, wat je met de bal doet is wat telt en dat was te weinig van Club. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Brechtovic zei:

55%  balbezit is nu ook niet de totale dominantie op vlak van balbezit hé.

Beide keepers hadden nauwelijks werk. 

 

Na de 0-1 speelde Club eigenlijk op het hautaine af. Zo zegezeker kwamen ze over.

Dan kan het natuurlijk snel keren. 

 

Dat zal dan over de hele match zijn :D . Laat ons stellen dat er ook weinig intentie was om de bal te hebben. 

 

Mentaliteit bij Club was inderdaad niet de juiste, hoofdreden van het uiteindelijke verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Pica zei:

Mentaliteit bij Club was inderdaad niet de juiste, hoofdreden van het uiteindelijke verlies.

 

Is toch al eventjes aan de gang, niet?

Veel op achterstand komen of een zwakke eerste helft om dan in de tweede helft nog recht te trekken.

Blijft niet lukken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Is toch al eventjes aan de gang, niet?

Veel op achterstand komen of een zwakke eerste helft om dan in de tweede helft nog recht te trekken.

Blijft niet lukken natuurlijk.

 

Begin seizoen en sinds corona is dat inderdaad zeer zichtbaar. 

Stoor ik mij mateloos aan :) .

 

Los nog van 'no sweat no glory' is het vooral onbegrijpelijk als professionele voetballers zich niet kunnen opladen voor 2 keer 45 minuten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dogfacedgremlin zei:

Opvallend dat je via Telenet geen Mechelen en Gent kan bekijken.. Net 2 clubs die gesponsord worden door Telenet :D 

 

Zijn er nog die dat opgemerkt hebben.

Of ge kunt overal Club volgen, behalve via Eleven :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...