Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, Brechtovic said:

Ik plaatste het zelf bij Kill 'em all.

Echt weer het Metallica waar ik als kind grote fan van werd!

Ik had die periode een aantal vrienden die fervente Metallica-fans waren, heb het toen wel leren waarderen voor wat het is: pokkeherrie maar verdomd goed gespeelde pokkeherrie dan wel. Wat ze vanaf halverwege jaren 90 tot nu uitbrachten vond ik vnl slappe troep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie

Het is zeer duidelijk dat Metallica mainstream geproducet werd in de jaren negentig.

Heel veel fans vinden de Metallica uit de jaren tachtig (albums;Kill'Em All;Master Of Puppets;Ride The Lightning;...And Justice For All) beter,ik ook.

The Black Album is de eerste commerciëlere plaat maar mocht er nog best wezen,daarna verliest de groep de magische sound en begint het het te teren op hun naam als verkoop middel.Er worden/werden nog wel goede nummers gemaakt maar de kwaliteit van de albums was niet meer te vergelijken met die van hun beginperiode.

Weet nog niet of ik het album ga kopen,heb alles van hun behalve St-Anger.

Vond Death Magnetic ook niet zo bijster goed,verwacht dat deze nieuwe ongeveer hetzelfde niveau gaat zijn.

Vind de nu gereleasde single niet slecht maar ik krijg er toch geen wow gevoel bij,het is niet iets wat ik veel zou door mijn oren zou laten drammen.

Als ik cd van Metallica in CD speler steek is het een van de oudere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, ivago said:

Had bijvoorbeeld niet misstaan op Master of Puppets :)

Ik vind de ganse metalscene te agressief en opgefokt maar verdomd goeie muzikanten die mannen van Metallica, chapeau.

Totaal niet op MOP hoor,zou het niveau van het album naar beneden halen.

Dacht ook meer op Kill'Em All,was ruwere stijl.

Metalscene te aggresief en opgefokt,pffffff.

Om Rammstein te quoten;Pussy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja zeker een album dat hier ook nog vaak opstaat :) Ik heb een periode gehad dat ik 50 niet echt meer luisterde (alee zijn nieuwere releases) maar sinds dat hij G-unit terug nieuw leven heeft ingeblazen vind ik hem terug goed zowel solo als bij G-Unit.

 

Deze is ook zo sterk van hem!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Switch van vorig jaar erbij genomen, zal een paar dagen nodig hebben om een top drieke te kiezen.

 

Grote kanshebbers:

 

Dj Roland - Knights of the Jaguar

Netsky - Come Alive

Push - Universal Nation

Laurent Garnier - The Man with the Red Face

Dj Fresh & Sian Evans - Louder

Fatboy Slim - The Rockafeller Skank

The Subs - Music is the New Religion

Daan - Swedish Designer Drugs

Energy 52 - Cafe Del Mar

Kid Cudi/Steve Aoki - Pursuit of Happiness

Fiocco - Afflito

Oxia - Domino

Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix) (afgeschoten in de Kraak et of Smaak et, maar wel 22ste plaats in Switch 2015!!)

 

Maar volgens mij zal den deze er al zeker instaan in mijnen top-3, en die stond niet in de Switch:

 

 

Wat een geweldig geil nummer :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat manneke met zijn rode gezicht vind ik persoonlijk een van de meest hatelijke nummers,vind het totaal niks.

sommige liedjes uit uw lijstje ken ik niet,zal ze maar eens horen zeker.

raar dat ze de pendulum remix van voodoo people voorkeur geven tov het originele.

vond het ook niet makkelijk,wou aanvankelijk The Chemical Brothers er ook in zetten,maar ja,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...