hjs666

Music Maestro

433 berichten in dit topic

Wil je je muzikale smaak delen?
Wil je nieuwe muziek ontdekken?
Wil je muziek aanbevelen/afraden?
Welk lied beluister je op dit moment?

this is the place to be.

i'll kick off.

kijk uit naar 11 september wanneer het nieuwe album van Bring Me The Horizon uitkomt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe plaat van Disturbed is oek ni mis :)

Voor de rest benieuwd naar de nieuwe van Trivium & 5FDP

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zalig liedje hjs666

Dit was mijn eerste kennismaking met Papa Roach... van in Tony Hawk op playstation :mrgreen: wordt toch nog wekelijks beluisterd 8-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

I'll just leave this here:

Dan antwoord ik simpel met

Wacht. Ken jij die groep, of heb je research gedaan?

Ken die groep dankzij een Duitse kerel die ik leerde kennen op LoL en zo eens aan de babbel geraakt over muziek etc :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mannekes, Equilibrium live is zo episch. Dit jaar voor de eerste keer gezien ooit, op Graspop. Echt fantastische performance :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mannekes, Equilibrium live is zo episch. Dit jaar voor de eerste keer gezien ooit, op Graspop. Echt fantastische performance :D
Wou ze ook zien op GMM maar om een of andere reden gemist :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leest: Ik lag halfnaakt wasted in een struik mijn roes uit te slapen :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

vandaag is't blijkbaar 27 jaar geleden dat een van de meest legendarisch albums ooit werd gereleased

...And Justice For All van Metallica

Metallica_-_...And_Justice_for_All_cover.jpg

met oa deze klassieker op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alestorm! Die probeer ik ook zo vaak mogelijk mee te pikken. Altijd een feest als die mannen optreden. Ik ga ze volgend jaar waarschijnlijk zien in Nederland, samen met Sabaton.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alestorm! Die probeer ik ook zo vaak mogelijk mee te pikken. Altijd een feest als die mannen optreden. Ik ga ze volgend jaar waarschijnlijk zien in Nederland, samen met Sabaton.

Oooeeeh Sabaton zou ik ook zeer graag eens live zien! PRIMO VICTORIA! :twisted:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leest: Ik lag halfnaakt wasted in een struik mijn roes uit te slapen :mrgreen:

Nope, Festivals meestal nuchter. Komt wss door al da eten en bier in bekerkes :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alestorm op Summer Breeze gezien en waren super.

Vorig jaar op gmm was ik juist te laat maar later op het jaar in Eindhoven hun 'zaalshow' gezien en die viel wat tegen.

Sabaton op GMM gezien vorig jaar en die zijn fantastisch :D

Volgend jaar komen ze ook naar Summer Breeze samen met Korpiklaani (onverstaanbaar maar supersfeer altijd)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alestorm op Summer Breeze gezien en waren super.

Vorig jaar op gmm was ik juist te laat maar later op het jaar in Eindhoven hun 'zaalshow' gezien en die viel wat tegen.

Sabaton op GMM gezien vorig jaar en die zijn fantastisch :D

Volgend jaar komen ze ook naar Summer Breeze samen met Korpiklaani (onverstaanbaar maar supersfeer altijd)

Korpiklaani is toch nie zo moeilijk?

qmskdjfqmkdjfqdlkfj VODKA! qmlkdfjqlsdfkjqlkfj VODKA! :mrgreen: en die is zelfs int engels :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Korpiklaani <3

Wel raar da Graspop nog geen namen heeft en Wacken bv wel. Duitsers zijn altijd rapper zeker :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graspop is pas tegen het einde van het jaar, eer die met namen komen. Denk ik. Volgens mij gaat Alestorm er weer staan dit jaar, als ik hun geschiedenis bekijk, is het om de twee jaar dat ze komen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen