Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie
6 minutes ago, hjs666 zei:

 

 

Gene Undertow van Tool,met Sober en Bottom toch ook geweldige nummers.

History of Hostillity,wel iconische nummers maar daarom idd niet hun beste nummers.

 

Die komt er ook nog wel in hoor maar was vooral op zoek naar de 2 andere platen.

 

Soms moet je keuzes maken, er zijn er die ik absoluut wil en voor sommige zijn verzamelalbums voldoende.

Ik merk wel dat ik nu puur naar muziek luister sinds ik hiermee begonnen ben. 

De laatste tijd was het Spotify en laat maar draaien op de achtergrond. Nu neem ik de tijd om op mijn gemak te luisteren en ervan te genieten.

Je ontdekt ook veel meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, hjs666 zei:

Nieuwe Linkin Park

 

Wat is er toch van geworden,verlang toch naar de tijd van hun puppiemetal (Hybrid Theory & Meteora),dit is echt pop aan't worden.

 


Vanaf New Divide ging het slechter (die ik trouwens ook al minder vond) maar dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik weet nog dat ik zo blij was toen ik de CD en DVD van Meteora kreeg voor mijn verjaardag. Moest ik nu de nieuwe cd krijgen ik stuur hem naar Afrika. 

Hoe kunt ge ook uw eigen fans zo verloochenen? Horen die mannen dat dan zelf niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze single niet rotslecht maar ook echt niet goed.

Hun stijl is echt plat en commercieel geworden,spijtige evolutie.

Ze zijn van hun derde album bij mij de mist in gegaan,nog wel paar (wel bitter weinig) leuke nummers maar niet de moeite om de albums aan te schaffen.

 

BMTH zit precies ook die weg op aan't gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, hjs666 zei:

BMTH zit precies ook die weg op aan't gaan.

 

Ook al werd het grijs gedraaid op StuBru, Throne vind ik wel een schijf hoor :))

Nu ja, vroeger kende ik BMTH niet, dus ik kan het niet vergelijken. Maar mijn kameraden die nogal in de metalcore scene zitten, vonden BMTH vroeger wel pakken beter. Toen ze harder waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Blup008 zei:

 

Ook al werd het grijs gedraaid op StuBru, Throne vind ik wel een schijf hoor :))

Nu ja, vroeger kende ik BMTH niet, dus ik kan het niet vergelijken. Maar mijn kameraden die nogal in de metalcore scene zitten, vonden BMTH vroeger wel pakken beter. Toen ze harder waren.

 

Same old song als je populairder wordt natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Blup008 zei:

 

Ook al werd het grijs gedraaid op StuBru, Throne vind ik wel een schijf hoor :))

Nu ja, vroeger kende ik BMTH niet, dus ik kan het niet vergelijken. Maar mijn kameraden die nogal in de metalcore scene zitten, vonden BMTH vroeger wel pakken beter. Toen ze harder waren.

 

Vind That's The Spirit ook nog goed hoor,maar ik ken wel wat eerder werk van BMTH.

Niet dat ik fan van ben van hun beginwerk,heb ze sinds Sempiternal leren kennen en dan wat research gedaan naar eerder werk en sommige dingen stonden me wel aan,sommige dan weer totaal niet.Maar ik zie gewoon de evolutie,ze zijn ook pop richting uit aan't gaan helaas.Om het verschil aan te tonen.

Hun metalcore werk:

 

 

 

 

Als je hun hedendaagse werk hiermee vergelijkt dan kan je zelf je conclusies trekken.

 

 

Oh No,vind ik trouwens het minst goede van That's The Spirit

 

 

 

 

 

 

ikzelf vind sempiternal hun beste album:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

beetje metalnieuws

Lacuna Coil heeft nieuwe single gereleased

vond hun sound vroeger beter,beetje gothic,begint ruwer te klinken.

 

 

 

2de nieuwtje:

Korn komt naar Alcatraz in Kortrijk .

Dat begint ook meer tot het echte pure metal festival uit te groeien terwijl GMM wat meer mainstream is geworden.

Vind dit een van de betere nummers op hun laatste album

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...