Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie
39 minutes ago, Brechtovic zei:

Speelden afgelopen zomer ook op de Lokerse Feesten.

Samen met Steel Panther, Limp Bizkit, Slayer en Parkway Drive(!)

Het zou nu nooit meer bij me opkomen die mannen te gaan zien. Eind jaren 80, begin 90 was dat meer mijn ding, maar mijn muzieksmaak is ondertussen in andere richtingen geëvolueerd. Wel leuk dat die nog bestaan, puur uit 'jeugd'sentiment

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ivago zei:

Het zou nu nooit meer bij me opkomen die mannen te gaan zien. Eind jaren 80, begin 90 was dat meer mijn ding, maar mijn muzieksmaak is ondertussen in andere richtingen geëvolueerd. Wel leuk dat die nog bestaan, puur uit 'jeugd'sentiment

 

Ik ging ook niet speciaal voor hen naar de Lokerse Feesten, maar hun aanwezigheid was mooi meegenomen.

In Torhout van hetzelfde. Ik ga voornamelijk voor Agnostic Front. Die heb ik nog nooit gezien en wil ik absoluut eens gezien hebben in mijn leven.

+ die affiche is nog niet compleet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
23 minutes ago, hjs666 zei:

vinyl is terug in,wel duur in aankoop helaas :( .

 

Rommelmarkten, 2de hands,.... valt nog wel mee dan.

 

Zaterdag toch al 3 platen gekocht van Led Zeppelin, AC/DC en The Beatles.

Platen van jaren 70, toch een heerlijk gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Iker zei:

 

Rommelmarkten, 2de hands,.... valt nog wel mee dan.

 

Zaterdag toch al 3 platen gekocht van Led Zeppelin, AC/DC en The Beatles.

Platen van jaren 70, toch een heerlijk gevoel.

 

Al leuke groepen opgenoemd,The Doors zijn ook altijd leuk.

Inderdaad goede manier om kosten toch wat te drukken,hopelijk zijn ze nog in goede kwaliteit als je ze aanschaft.

Mijn vader heeft indertijd zijn collectie moeten wegdoen van mijn moeder,heeft er nu spijt van.

Bestond uit zaken zoals Elvis,Roy Orbison,Abba,The Mama's And The Papa's,The Bee Gees,enz...

Ikzelf ben nog altijd fan van de CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, hjs666 zei:

welke van Tool en Pantera?

 

Tool - 10.000 days

Tool zelf is moeilijk te vinden en redelijk prijzig. Ben meer op zoek naar Lateralus en AEnima.

Het was wel een bootleg LP heb ik juist ontdekt, maar 1.000 exemplaren van :D

 

Pantera -  history of hostility

Hun 9 'beste' nummers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Iker zei:

 

13 uren geleden, Iker zei:

 

Tool - 10.000 days

Tool zelf is moeilijk te vinden en redelijk prijzig. Ben meer op zoek naar Lateralus en AEnima.

Het was wel een bootleg LP heb ik juist ontdekt, maar 1.000 exemplaren van :D

 

Pantera -  history of hostility

Hun 9 'beste' nummers.

 

 

Gene Undertow van Tool,met Sober en Bottom toch ook geweldige nummers.

History of Hostillity,wel iconische nummers maar daarom idd niet hun beste nummers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...