Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europa League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 433
  • Created
  • Laatste reactie

Niet goed voor het Belgisch voetbal dit.... Ik weet niet goed wat te denken bij deze resultaten.

Is het werkelijk zo slecht gesteld? Hoe is de financiële situatie van onze topteams? 

Als ik de cijfers van Anderlecht hoor, dan denk ik... dat is toch niet houdbaar. 

 

Maar hopen dat Antwerp nog wat rondes kan overleven en Club kan winnen in Lazio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Voor onze coëfficiënt is het beter als jullie eruit gaan in Lazio en daarna nog wat rondes overleven in de EL :D 

 

Staat een overwintering in de CL niet gelijk aan 2 overwinningen en een gelijkspel? 

 

En dan kom je in de EL Tottenham ofzo tegen zeker :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Iker zei:

 

Staat een overwintering in de CL niet gelijk aan 2 overwinningen en een gelijkspel? 

 

En dan kom je in de EL Tottenham ofzo tegen zeker :D 

 

Zoiets, we zouden al in de EL de halve finale moeten halen voor een vergelijkbaar coëfficiënt .

 

Dat gezegd zijnde, Club zie ik echt niet winnen in Rome :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

Niet goed voor het Belgisch voetbal dit.... Ik weet niet goed wat te denken bij deze resultaten.

Is het werkelijk zo slecht gesteld? Hoe is de financiële situatie van onze topteams? 

Als ik de cijfers van Anderlecht hoor, dan denk ik... dat is toch niet houdbaar. 

 

Maar hopen dat Antwerp nog wat rondes kan overleven en Club kan winnen in Lazio. 

 

Zoals Blup aanhaalt, zit ook niet mee.

Meestal hebben we ook wel één ploeg die het laat afweten, dat is nu zwaar laten afweten en dat is nu gent, maar evengoed haalt Club maar 3/18 en zijn wij de schlemiel van het spel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

Hopelijk kunnen ze nog wat punten scoren voor de coëfficiënt, maar zal moeilijk worden vandaag.

 

 

Tgoh hangt er vanaf hoeveel zin de tegenstanders er nog in hebben zeker?

Ze zijn alle 3 al geplaatst voor de volgende ronde; als groepswinst hen niet interesseert dan komen ze misschien wel met een niet gemotiveerd B-elftal aan de aftrap en hebben ze alle 3 wel een kans..

 

Moeilijk in te schatten hoeveel zin onze Belgische teams erin hebben natuurlijk, al heeft Leko al aangegeven om vol voor de winst te gaan en bij Gent zullen de spelers zich wel willen bewijzen voor hun nieuwe coach.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Brechtovic zei:

Hopelijk kunnen ze nog wat punten scoren voor de coëfficiënt, maar zal moeilijk worden vandaag.

 

21 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Tgoh hangt er vanaf hoeveel zin de tegenstanders er nog in hebben zeker?

Ze zijn alle 3 al geplaatst voor de volgende ronde; als groepswinst hen niet interesseert dan komen ze misschien wel met een niet gemotiveerd B-elftal aan de aftrap en hebben ze alle 3 wel een kans..

 

Moeilijk in te schatten hoeveel zin onze Belgische teams erin hebben natuurlijk, al heeft Leko al aangegeven om vol voor de winst te gaan en bij Gent zullen de spelers zich wel willen bewijzen voor hun nieuwe coach.

 

Ik heb niks gezegd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...