Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Europa League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 433
  • Created
  • Laatste reactie
53 minuten geleden, Superjef zei:

Zonde van dat gelijkspel van Standard na de zotte omwenteling in Frankfurt :'(

 

Idd wel zonde; maar in Luik wisten ze natuurlijk niet dat Guimaraes nog zou scoren en dus moesten ze op zoek naar de 3-0 om zich te kwalificeren..
Dat je dan het deksel op de neus krijgt is altijd het risico natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 mooie tegenstanders; maar de kans om door te gaan is wel heel klein lijkt me :D

 

Je zou er nog kunnen rekenen op dat de tegenstander weinig interesse heeft.
Maar als het komende weken een beetje tegenzit in de competitie, wordt de EL misschien wel de makkelijkste optie om volgend jaar CL te spelen voor Man Utd/Roma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

2 mooie tegenstanders; maar de kans om door te gaan is wel heel klein lijkt me :D

 

Je zou er nog kunnen rekenen op dat de tegenstander weinig interesse heeft.
Maar als het komende weken een beetje tegenzit in de competitie, wordt de EL misschien wel de makkelijkste optie om volgend jaar CL te spelen voor Man Utd/Roma.

 

Zijn hors categorie natuurlijk, maar voetbal moet altijd nog gespeeld worden, dus ge weet maar nooit zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff serieus nu mannen: als je ziet hoe Club gespeeld heeft in de poulefase van de CL, dan is het sukkelende Man Utd. toch niet 'hors categorie'? Afwachten natuurlijk of Club tegen dan nog zo goed draait en hopen dat Man Utd. nog altijd aan het sukkelen is dan natuurlijk :smile:

 

Ocharm @Iker... Aan de andere kant, nu gaat er sowieso wel één van zijn ploegen door in de EL :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Superjef zei:

Ff serieus nu mannen: als je ziet hoe Club gespeeld heeft in de poulefase van de CL, dan is het sukkelende Man Utd. toch niet 'hors categorie'? Afwachten natuurlijk of Club tegen dan nog zo goed draait en hopen dat Man Utd. nog altijd aan het sukkelen is dan natuurlijk :smile:

 

Ocharm @Iker... Aan de andere kant, nu gaat er sowieso wel één van zijn ploegen door in de EL :happy:

 

Snap die redenering wel, maar het blijft toch ManU.

Als je weet dat Malmo ook een optie was in deze fase, mja :D

 

plus tis een heen en terug wedstrijd, dus de kans om te stunten is kleiner, want je moet het al twee matchen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Superjef zei:

Ff serieus nu mannen: als je ziet hoe Club gespeeld heeft in de poulefase van de CL, dan is het sukkelende Man Utd. toch niet 'hors categorie'? Afwachten natuurlijk of Club tegen dan nog zo goed draait en hopen dat Man Utd. nog altijd aan het sukkelen is dan natuurlijk :smile:

 

Ocharm @Iker... Aan de andere kant, nu gaat er sowieso wel één van zijn ploegen door in de EL :happy:

 

Wel even een kanttekening dat Man Utd zich aan het herpakken is... gewonnen van Tottenham, City en tegen AZ ( dit weekend gewonnen van Ajax) met 4-0.

 

Man Utd zie ik zich nog versterken in de winter. Winst kan maar dan zullen ze thuis het verschil moeten maken.

 

1 uur terug, Brechtovic zei:

@Iker gaat content zijn.


Ik ben content ja :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
9 uren geleden, Brechtovic zei:

"Er zat meer in." - elk Belgisch team in Europa.

 

Gisteren toch niet zoveel meer precies.

Eerste halfuur zat er meer in (penalty/rood) , maar ook de twee andere kansen voor Dennis.

Goeie match op zich van Club, maar domme fout direct afgestraft en voor de rest een supergevaarlijk ManU op de counter.

 

Ben wel eens benieuwd naar de uitmatch eigenlijk, want op Old Trafford gaan ze toch wat meer moeten komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Pica zei:

 

Gisteren toch niet zoveel meer precies.

Eerste halfuur zat er meer in (penalty/rood) , maar ook de twee andere kansen voor Dennis.

Goeie match op zich van Club, maar domme fout direct afgestraft en voor de rest een supergevaarlijk ManU op de counter.

 

Ben wel eens benieuwd naar de uitmatch eigenlijk, want op Old Trafford gaan ze toch wat meer moeten komen :D

 

Die fout van Romero wordt zelden of nooit bestraft. Dat is een soort loophole in de reglementen denk ik.

Dennis moest bij één van die twee andere kansen de bal opzij spelen, maar waande zich na zijn sterke openingskwartier alweer Messi. Je hoorde duidelijk meerdere keren de ergernis op de tribunes. Over het algemeen heel weinig sfeer trouwens.

 

Ole speelt met Man Utd altijd op de counter. Er voetballend uitkomen is puur intuïtief, want er zit helemaal geen idee achter.

Op Old Trafford gaan ze moeten komen, dus er liggen mogelijkheden, maar de efficiëntie zal omhoog moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Brechtovic zei:

 

Die fout van Romero wordt zelden of nooit bestraft. Dat is een soort loophole in de reglementen denk ik.

Dennis moest bij één van die twee andere kansen de bal opzij spelen, maar waande zich na zijn sterke openingskwartier alweer Messi. Je hoorde duidelijk meerdere keren de ergernis op de tribunes. Over het algemeen heel weinig sfeer trouwens.

 

Ole speelt met Man Utd altijd op de counter. Er voetballend uitkomen is puur intuïtief, want er zit helemaal geen idee achter.

Op Old Trafford gaan ze moeten komen, dus er liggen mogelijkheden, maar de efficiëntie zal omhoog moeten.

 

Klopt ook wel, maar heel bizar natuurlijk.

Scheids vond ik gisteren eerste helft echt niet goed in het algemeen. Tweede helft al wat beter.

 

Dennis waant zich altijd Messi (eerder Ronaldo eigenlijk), maar het is het soort speler dat tegen elke ploeg kansen kan afdwingen en daar heb je er geen 10 van in je kern natuurlijk :D . De ergernis van het publiek moet je met een korrel zout nemen. Was er ook voor Diaby bijvoorbeeld, maar ondertussen wil 3/4 met de ogen toe die terugpakken.

 

Sfeer ben ik ook mee akkoord trouwens, maar is niet enkel gisteren. "Fort Jan Breydel" is een waanbeeld gemaakt door marketing filmpjes.

 

Awel ik denk dat het gevoel bij Club echt overheerst van: die pakken we daar wel. Heel bizarre manier van denken als je net een slechte uitgangspositie verworven hebt, mo bon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sfeer bij Club is al lang minder hoor. Dat is ook de tol van succesvol te zijn. Teveel succesios in dat stadion en sinds Blue Army gestopt is, is de sfeer echt naar beneden gegaan. 

 

+ ik ging vroeger wel een match of 5 naar Club maar ik geraak gewoon niet meer binnen en als je nog plaatsen vindt is het zonder dak in de hoeken... 

 

Man Utd is echt zwak, Club had kansen maar op dat niveau moet je minstens aan 50% afwerken. Probleem is dat je moet komen op Old Trafford en zoals gemeld spelen ze op de counter. 

 

Je zag ook dat Club moe was, de matchen beginnen door te wegen. Wel mooi dat er terug een jong talent mocht meedoen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Iker zei:

Man Utd is echt zwak, Club had kansen maar op dat niveau moet je minstens aan 50% afwerken. Probleem is dat je moet komen op Old Trafford en zoals gemeld spelen ze op de counter.

 

Ge gaat mij toch niet vertellen dat Manchester United thuis tegen Club een 1-1 gaat verdedigen op de counter é :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Pica zei:

 

Ge gaat mij toch niet vertellen dat Manchester United thuis tegen Club een 1-1 gaat verdedigen op de counter é :D

 

Ze staan op 1-1 dus geplaatst, die mannen gaan counteren ja.... er zit geen lijn en spits in hun spel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...