Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie

Ik ook niet, maar het staat ergens op de planning. Welk jaar weet ik nog niet. :D

Wel rare blikken toen ik op het werk zei dat ik er nog nooit een van gezien heb :D

Ik heb er nog maar 3 gezien.. maar kvind het toch eigenlijk een zwak verhaaltje, vrij voorspelbaar en dat had ik niet verwacht :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen enkele Bond, nog geen enkele Star Wars? Tss tss  :hmmz:  :eyebrow:

 

Ahnee dat is niet waar, ik heb Star Wars: The Phantom Menace gezien.

Eerlijk? Ik vond deze film slecht.

 

Voorspelbaar, niet boeiend, van de hak op de tak springen,...

Kan zijn dat het een slechte film was in de trilogie, want zo heb je er altijd wel om in het verhaal te komen.

Misschien daarom nooit de interesse gehad om verder te kijken. Maar op basis van die film snap ik echt de hype niet.

 

En van James Bond heb ik nog altijd geen spijt. Not my cup of tea.

Ook niet de intentie om deze reeks films te bekijken. Er zijn in de filmindustrie betere en minder bekende films die mijn levensuren waard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze allemaal goed. Maar goed ik ben dan ook een fan ik kijk misschien wel naast de minpunten ;)

 

Er is niks mis met een fanboy te zijn :P

 

 

Ja,,heb er van gehoord dat I, II en III totaal niet op het niveau van IV, V en VI zijn. Ik zal ze wss toch moeten bekijken vooraleer ik VII ga zien, of niet?

 

Zoals ik kan zien zijn IV, V en VI films die eerder uitgekomen zijn? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...