Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Afgelopen week:

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (2016) Jeugdsentiment, maar te flauw. Beebop en Rocksteady waren pijnlijk niet grappig. Megan Fox kan ook voor geen hol acteren.

God's Not Dead (2014) Katholieke kutfilm die ik van mijn vriendin moest zien. Zeer pijnlijk en cringeworthy, ondanks een aardig concept: student aan de unief gaat Filosofie volgen en de professor is anti-theist terwijl de student katholiek is. De studenten moeten in de eerste les allemaal "God is Dead" schrijven en ondertekenen, die student weigert dat en moet vervolgens 3 lessen lang "bewijzen" waarom God niet dood is. Maar in plaats van het intellectueel te doen, doen ze de professor achteraf vervallen in een kleinzielige idioot die geen zinnig tegenargument kan geven (ondanks dat hij 25 jaar unief prof is) en waarvan uiteindelijk blijkt dat hij anti-theist is omdat zijn moeder stief aan kanker terwijl hij 12 was, en vanaf toen God is gaan haten. Geeeeeeeeeeeeeuuuuw....

Primal Fear (1996) Topper. Richard Gere was echt goed en de jonge Edward Norton was een openbaring. Goed verhaal en interessante plot twist.

Captain Fantastic (2016) Viggo Mortensen nog maar eens in een alternatievere film, en wederom geen teleurstelling. Anti-establishment en anti-modern society. Discussie-inspirerend. Goede acteerprestaties eveneens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie

Now You See Me (2013) Vond het wel een deftige film, goed verhaal en knappe effects.

Now You See Me 2 (2016) Een sequel teveel. Bracht absoluut niets bij en minimaliseert daarbij de waarde van de eerste film. Slecht verhaal, veel plotholes, de "goochelarij" was geen "goochelarij", maar slechte CGI, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 27-11-2016 at 10:46, Rhand zei:

Now You See Me (2013) Vond het wel een deftige film, goed verhaal en knappe effects.

Now You See Me 2 (2016) Een sequel teveel. Bracht absoluut niets bij en minimaliseert daarbij de waarde van de eerste film. Slecht verhaal, veel plotholes, de "goochelarij" was geen "goochelarij", maar slechte CGI, etc.

 

En er is blijkbaar een derde op komst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Ronne said:

 

En er is blijkbaar een derde op komst.

 

Er blijkt inderdaad wel een markt voor te zijn. Maar goed, de plot is al 2 jaar op voorhand duidelijk: Lionel Shrike leeft.

Ben benieuwd welke twist ze zullen geven om het te rechtvaardigen dat hij zijn zoon en familie 30 jaar in de steek heeft gelaten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

To Kill a Mockingbird (1962) Sterk verhaal, en goede acteerprestaties. Aangrijpend thema ook. Maar het tempo ligt toch veel te traag om de film in de eerstkomende jaren nog een keer te herzien. Mede door het trage tempo geen fantastische film.

12 Years a Slave (2013) Superlatieven schieten te kort. Heb de film een 10 gegeven op imdb, gewoonweg fantastisch. De acteerprestatie, het verhaal, de setting, het tempo. Perfect.

Slumdog Millionaire (2008) Goede film, interessant gebruik van de flashbacks doorheen de film. India is altijd een beetje een interesse geweest, dus de interesse is er altijd. En dan Freida Pinto... Halloookes. Hoe ze der uitzag in de film en op latere foto's, nieuwe favoriete!

Masterminds (2016) Een film met Owen Wilson en Zach Galifianakis, flauwe moppen a volonte wrs maar de trailer zag er wel behoorlijk uit. Heb het een kans gegeven omdat ik op zoek naar een lichte, en kortdurende film op zoek was. Geen spijt van gehad, toch een degelijke komedie die zowel mij als mijn vriendin enkele keren goed heeft doen lachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Rhand zei:

To Kill a Mockingbird (1962) Sterk verhaal, en goede acteerprestaties. Aangrijpend thema ook. Maar het tempo ligt toch veel te traag om de film in de eerstkomende jaren nog een keer te herzien. Mede door het trage tempo geen fantastische film.

12 Years a Slave (2013) Superlatieven schieten te kort. Heb de film een 10 gegeven op imdb, gewoonweg fantastisch. De acteerprestatie, het verhaal, de setting, het tempo. Perfect.

Slumdog Millionaire (2008) Goede film, interessant gebruik van de flashbacks doorheen de film. India is altijd een beetje een interesse geweest, dus de interesse is er altijd. En dan Freida Pinto... Halloookes. Hoe ze der uitzag in de film en op latere foto's, nieuwe favoriete!

Masterminds (2016) Een film met Owen Wilson en Zach Galifianakis, flauwe moppen a volonte wrs maar de trailer zag er wel behoorlijk uit. Heb het een kans gegeven omdat ik op zoek naar een lichte, en kortdurende film op zoek was. Geen spijt van gehad, toch een degelijke komedie die zowel mij als mijn vriendin enkele keren goed heeft doen lachen.

*Vond het ook heel goede film,ook wel verhaal dat u bij de keel grijpt en niet overdramatisch wordt gebracht.

*Ook leuke film al vond had ik er meer van verwacht aangezien de poeha die er rond is geweest indertijd.

 

de andere 2 heb ik niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

onlangs gezien:

A Nightmare On Elm Street (classic,kan kans maken om in mijn persoonlijke top 200 terecht te komen)

Hulk (typische blockbuster)

Surrogates (meevaller maar ook geen topfilm)

Reasonable Doubt (ook goed zonder speciaal te zijn)

Hush (vrij kort maar wel degelijk)

Prometheus (ook beter dan verwacht)

The Wolfman (niks speciaal,gewoon degelijk niveau)

The Hunger Games:Mockingjay part 1 (tussendoortje)

Batman Begins

The Dark Knight (rewatch,maar vind hem nog altijd niks speciaal,overrated imo)

State Of Play (goed zonder meer)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

The Legend of Tarzan (2016) Een teleurstelling toch. Net ook een boek gelezen over Leopold II en zijn Kongo, dus sommige namen zijn interessant om te zien, maar worden eigenlijk compleet verkeerd voorgesteld en gecast. Ook heeft de film een zeer happy end, terwijl het in het echt helaas niet zo was. Toch een gemiste kans. Heel dat einde was eigenlijk debiel.

No Country for Old Men (2007) Topperke, echt heel goede film. Wat er echter met Llewelyn gebeurde, had ik echt niet zien aankomen en kwam echt als een shock.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Argo (2012) Zeer goeie film, begon als een kleine documentaire met wat interessante informatie over hoe de USA de wereld en vooral het Midden Oosten al op f*cken sinds de fifties. Daarna gewoon een goeie film met sterke prestatie van Affleck. Beetje nodeloos tijd rekken en over dramatiseren, vooral op de luchthaven. Maar bon.

Leon, the Professional (1994) Geen idee waarom ik die nooit eerder heb willen bekijken, fantastische film. Geweldige prestaties van Natalie Portman, Jean Reno en Gary Oldman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 30-11-2016 at 20:39, Rhand zei:

 

Slumdog Millionaire (2008)  En dan Freida Pinto... Halloookes. Hoe ze der uitzag in de film en op latere foto's, nieuwe favoriete!

 

Ah ge hebt het eindelijk door wie BotB eigenlijk had MOETEN winnen. Wat een prachtexemplaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Imperium (2016) Film met Daniel Radcliffe die undercover gaat in de "white supremacist" wereld, sterke acteerprestatie. Goed verhaal ook, geen seconde verveeld.

The Hurt Locker (2008) An sich niet zo'n slechte film, maar ik heb hem toch maar middelmatig gerate omdat ik de pro-USA bullshit propaganda wat beu ben.

The Magnificent Seven (2016) Typische Hollywood film, maar heb me toch zeer goed vermaakt. Kwalitatief was Shichinin no Samurai beter natuurlijk, maar die was eerlijk gezegd toch een stuk trager en ook veel langer (3,5 uur). De originele Magnificent Seven uit 1960 staat nog op de "Te bekijken"-lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Rhand zei:

Imperium (2016) Film met Daniel Radcliffe die undercover gaat in de "white supremacist" wereld, sterke acteerprestatie. Goed verhaal ook, geen seconde verveeld.

The Hurt Locker (2008) An sich niet zo'n slechte film, maar ik heb hem toch maar middelmatig gerate omdat ik de pro-USA bullshit propaganda wat beu ben.

The Magnificent Seven (2016) Typische Hollywood film, maar heb me toch zeer goed vermaakt. Kwalitatief was Shichinin no Samurai beter natuurlijk, maar die was eerlijk gezegd toch een stuk trager en ook veel langer (3,5 uur). De originele Magnificent Seven uit 1960 staat nog op de "Te bekijken"-lijst.



Imperium vond ik ook de moeite! In het begin wat wennen natuurlijk omdat je in uw hoofd Harry Potter blijft zien :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...