Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Rode Duivels


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Musonda kan wel voor een ander land uitkomen hoor, maar ik denk niet dat de druk zo groot is als bij Januzaj en Bakkali.

 

 

Speelde mee op een Afrika Cup, dus zou me sterk lijken. Maar achterpoortjes zijn er altijd natuurlijk. Maar of we die voor Asare, met alle respect, moeten hanteren?

 

Ook weer waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Musonda kan voor België, Engeland en Zambia kiezen. Zie die wel niet snel voor Zambia kiezen en nog veel minder snel voor Engeland eigenlijk. Maar wie weet wat er in die kopkes omgaat.

Januzaj heeft zelfs nog de mogelijkheid om voor Kosovo te gaan wanneer die erkend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 hour ago, Kaagentkaagent said:

Wat is daar mis mee? 

Dembele,nianggolan en Witsel en je zit al aan 3... 

Omdat Wilmots zo al niet echt staat voor zijn goed voetbal.. Mijn god wat haat ik Wilmots als coach.. Met een andere coach spelen we de halve finale opt wk heel zeker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Kaagentkaagent said:

Wat is daar mis mee? 

Dembele,nianggolan en Witsel en je zit al aan 3... 

Als je ze gaat uitspelen op die positie. Voor hetzelfde geld neemt hij Kums, Dendoncker, Defour en Witsel mee voor op de 6 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Witsel rechtsback was nog ok. Witsel niet op de 6 was niet ok. Dembele en Fellaini vingen dat niet op waardoor Hazard moest verdedigen, met 3 kansen tot gevolg. Denk dat er op de vervanger van Kompany na momenteel weinig discussie is over onze basiself tegen topploegen.

Courtois
Toby-x-Lombaerts-Vertonghen
Witsel-Naingolan
Mertens-KDB-Hazard
Lukaku
 

Tegen mindere ploegen zou ik wel voor een andere verdediging kiezen, met dan Meunier-Toby-Vertonghen-Lukaku. Zou ik tegen de Finnen toch graag eens uitgetest zien.

EDIT: sorry Dries, ik was Carrasco even vergeten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je constant moet afbreken. We speelde verschrikkelijk eerste kwartier, maar daarna beterde het toch vond ik.

Witsel op de rechtsachter zou ik nog durven proberen, maar je middenveld met Radja en Moussa. Ik denk dat dit kan renderen. Hazard zal moeten leren verdedigen, als je vandaag de championsleague finale ziet, zie je dat ook een Ronaldo achterin is als het nodig is. Als je niet wil verdedigen ga je op het pleintje achter de hoek lekker een balletje trappen! 

wat mij betreft beterde het met momenten, alleen moet Fellaini uit de ploeg. Met momenten probeerden we echt op te bouwen en een mooie aanval in elkaar te steken, alleen vergat Fellaini meestal te voetballen. Kwam de bal niet vragen in het middenveld, maar stond vaak te diep waardoor je te vaak een lange bal moest trappen. 

Ik wil de ploeg eens zien voetballen met Dembele-Radja centraal, als Radja fit is. 

Verder denk ik dat Toby altijd centraal moet spelen, zet Denayer maar op de rechtsachter wat mij betreft. 

 

Het tempo lag vaak nog te laag, zonder twijfel, maar dat kan je verbeteren op termijn. Probeer niet te lopen voor je kan wandelen. Akkoord, je moest ondertussen al kunnen wandelen, maar dat is niet. Ik ben geen fan van Wilmots, maarik denk dat er heel wat aanknopingspunten waren vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Don Gielius said:

Hoeveel kansen kreeg Dembele al? Hoeveel heeft hij er gegrepen?

Von jij Dembele vandaag slecht spelen dan? Ik vond hem zeer degelijk, maar doordat Fellaini te vaak uit positie liep verzoop hij soms op het middenveld. Daarom moet er een goeie speler naast komen

In engeland zijn ze er wild van, dat moet toch iets betekenen? Ik vin dat hij dit seizoen grote stappen heeft gezet. Hij komt van de bank van Tottenham naar een van de eerste spelers op het wedstrijdblad daar. Hij recupereert ballen en is een rustpunt in je ploeg. 

Wat mij betreft moet je hem die kans geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...