Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Transfermarkt [Buiten België]


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 430
  • Created
  • Laatste reactie

- Nolito gaat van Man City naar Sevilla

- Lucas Leiva verlaat Liverpool voor Roma.

- Van Ginkel wordt voor het derde seizoen op rij door Chelsea aan PSV verhuurd.

- Cuco Martina is de zevende aanwinst voor Everton. Hij komt transfervrij over van Southampton.
- West Ham huurt Joe Hart voor een seizoen van Man City
- Jairo Riedewald trekt van Ajax naar Crystal Palace

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Aleksander Kolarov trekt van Man City naar Roma

- Rio Mavuba verlaat Lille na 10 seizoenen voor Sparta Praag

- Newcastle trekt Javier Manquillo aan van Atlético Madrid

- Kurt Zouma heeft een nieuw contract getekend bij Chelsea, maar wordt meteen uitgeleend aan Stoke City.
- Andy Robertson verlaat Hull City voor Liverpool

- West Ham haalt Marko Arnautovic weg bij Stoke City voor 22 miljoen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-7-2017 at 22:36, Brechtovic zei:

Chelsea haalt Morata binnen.

Alle clausules inbegrepen komt de prijs om zo'n 70m pond.

 

ManU wil Morata maar lukt niet echt, dus halen ze Lukaku.
Chelsea wil Lukaku maar lukt niet echt, dus halen ze Morata.

 

Afwachten wie de beste zaak gedaan heeft :smirk:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Superjef zei:

 

ManU wil Morata maar lukt niet echt, dus halen ze Lukaku.
Chelsea wil Lukaku maar lukt niet echt, dus halen ze Morata.

 

Afwachten wie de beste zaak gedaan heeft :smirk:

 

Morata heeft nog niks bewezen, alleen dat seizoen bij Juve. Zijn stats bij Real zijn alleen maar goed doordat Morata mocht meedoen tegen slechte Spaanse teams. Spaanse spitsen zijn altijd een gokje vind ik, terwijl Lukaku al bewezen heeft dat hij zr elk seizoen 20 maakt. Ik geloof in Lukaku en hij zal er slagen ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Brechtovic zei:

 

Vind je?

Arnautovic is 1 match goed om dan 4 matchen slecht te spelen.

Hart en Zabaleta zijn op hun retour.

Chicharito vind ik een overroepen speler.

 

Hun transfers kunnen mij wel bekoren maar dat is ook wel persoonlijke smaak natuurlijk.

Altijd fan geweest van Chicharito.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

Heb morata nog nooit zien spelen. Maar slechter dan Lukaku kan niet denk ik.

 

Komaan, nu kan je jezelf toch niet serieus nemen? Van iemand die op 24-jarige leeftijd al zoveel gescoord heeft in de PL, die zowel gewild is door Chelsea als ManU, die gisteren nog mooi scoorde tegen ManCity, ... kan je toch niet zeggen dat je "niet slechter dan hem" kan zijn? Dat je geen fan bent, oké, maar dit is er toch gewoon los over? Hebben al die scouts, trainers, managers, ... dan allemaal zo weinig verstand van voetbal? Mourinho noemt hem een wereldspits, die man kent toch wel iets van voetbal denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Superjef zei:

 

Komaan, nu kan je jezelf toch niet serieus nemen? Van iemand die op 24-jarige leeftijd al zoveel gescoord heeft in de PL, die zowel gewild is door Chelsea als ManU, die gisteren nog mooi scoorde tegen ManCity, ... kan je toch niet zeggen dat je "niet slechter dan hem" kan zijn? Dat je geen fan bent, oké, maar dit is er toch gewoon los over? Hebben al die scouts, trainers, managers, ... dan allemaal zo weinig verstand van voetbal? Mourinho noemt hem een wereldspits, die man kent toch wel iets van voetbal denk ik?

Tis een persoonlijke mening hoor. Ik vind hem een debiel van een persoon en zeer matige spits. Dat hij een goal kan maken is waar. Het enige wat hij heeft is kracht een snelheid. Een bal controleren kan hij dan weer niet. Past dan ook perfect in engeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, AlohaFromHell zei:

Tis een persoonlijke mening hoor. Ik vind hem een debiel van een persoon en zeer matige spits. Dat hij een goal kan maken is waar. Het enige wat hij heeft is kracht een snelheid. Een bal controleren kan hij dan weer niet. Past dan ook perfect in engeland.

 

- Wat scheelt er met zijn persoonlijkheid dan?

- Toch het belangrijkste van een spits? Heb je liever iemand die alle ballen goed controleert en er dan 10 van binnenschiet dan iemand die er maar enkele goed controleert en er 20 binnen schiet?

- Past Morata ook zo perfect in Engeland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...