Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De beste sport (Marble Racing)


Vince123

Aanbevolen berichten

Ik wil iedereen even voorstellen aan de beste sport ter wereld

 

Marble Racing

 

 

Dit is de playlist voor de nieuwe Marbula One (Formule 1)

 

Jelle is een Nederlander en maakt en post verschillende soort wedstrijden met knikkers als de sporters.

hij heeft 3 grote projecten elk jaar

 

Marble League/Lympics Zomer en Winter (Olympische spelen)

Marble Sand Rally (Rally Racen)

Marbula One (Formule 1)

 

De eerste paar videos denk je waarschijnlijk wat is dit maar naargelang je het meer volg begin je zelf 1 team te supporten

Go Hazers:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit elke dag van de week op youtube, en ik heb nog nooit een van die filmpjes als suggesties gekregen. Ik heb net 2 uur van mijn leven weggegooid aan filmpkes over racende knikkers en ik heb schrik dat ik nog meer tijd hieraan ga verliezen :D

De filmpjes zien er wel heel professioneel uit zeg. Heel leuk om te volgen, leuke humor ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nu de Marbula 1 is afgelopen volg het volgende evenement

 

Marbula-E

 

En dit keer werkt hij samen met Envision racing dat rijdt in de echte Formule E.

Dit is dus echt next level Marbula sports geworden

 

eerste race start over minder dan 1 uur!!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...