Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Mol (TV)


Pica

Aanbevolen berichten

21 minutes ago, SgtPepper zei:

Mja... Smetje ik snap je punt van dat parkeren maar mezelf kennende zou ik het ook belangrijk vinden om correct te parkeren. Plus Robin is op dat moment weer zooooo irritant bezig dat ik ook iets zou hebben van en ik doe het zo want... 

 

Eline is vaak op subtiele wijze bepalend hoor. Het traag afdrukken bij die geld klok, daar in het museum... Ze zegt heel snel van Bertrand jij was het zonder iets gezien te hebben. Terwijl ze volgens mij net met haar voet het alarm laat afgaan. Die kogels bij de paintball irriteren me. Je weet hoeveel kogels je hebt, die toch zo snel afschieten... De mol had maar één doel daar hé... Niemand vermoorden en gewoon zelf niet vermoord worden. 

 

 

 

Eerste punt: volledig mee akkoord, ik zou in een vreemd land/stad ook niet zomaar boenk op de straat parkeren :happy:

Tweede punt: ook akkoord... 

 

Volgens molwatch is Eline meest verdacht en Robin het minst door de berekening wat ze de groep gekost/opgebracht hebben. Toch vind ik niet dat je alleen daar naar mag kijken, anders wordt het elk jaar wel heel makkelijk om de mol te ontmaskeren. Kijk bijvoorbeeld naar Hans: zijn move kostte de groep gisteren in principe 6000 euro, en toch is hij de mol niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Mijn grootste argument waarom Robin de mol niet is, en ik val misschien in herhaling, hij is te emotioneel.Hij doet mij te vaak denken aan kindje dat een spel speelt. Hij wil winnen, hij is gemotiveerd en hij schuwt het niet om dat te laten blijken maar als het puntje bij paaltje komt... Dan durft hij dingen niet, de tranen die al eens vloeien en soms al eens de logische verkeerde keuze maken. Je moet er eens op letten hoe zijn handen trillen in stress en bij vele anderen is dat niet zo.

 

Maar ik kan niets inbrengen tegenover de argumenten zoals het verkeerd doorgeven van informatie. Maar soms geeft die domweg de juiste dingen aan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

On 7-3-2017 at 20:48, smetje zei:

Ik vind Eline ook heel verdacht hoor. Zij of Davey is volgens mij de mol.

 

Eline gaf die naam van die boot wel juist door, maar toen de tijd bijna om was. Nadien de verkeerde richting lopen en weg was de bus.

 

Idem

 

Davey is al lang mijn hoofdverdachte, maar Eline verdween nooit al te fel van het toneel voor mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Brechtovic zei:

Ik blijf toch bij Robin.

 

Blijft in mijn ogen nog altijd zijn best doen om geld binnen te halen.

 

Enige opvallende vond ik gisteren dat hij zei "ik vroeg me van het begin al af hoe het zou zijn als we met zo weinig zouden overblijven". Lijkt dus dat hij van het begin al wist dat hij lang zou blijven. Maar moest hij effectief de mol zijn, zouden ze die uitspraak denk ik niet op tv tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt geweldig.

Ondertussen kijken we met vijf vrienden bij één van de 4 thuis (ja, mijn vrouw en ik zijn het (getrouwde) koppel van de bende).

En we zaten allemaal te roepen van godverdomme, neen dat kan niet!

Onze mol was vrij verschillend maar dat dit de finale zou worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tweede seizoen van de mol en ik was al afgehaakt na één aflevering. Na lichte dwang toch verder gekeken en uiteindelijk blijft het een geweldig spel, met telkens toffe/originele opdrachten. Denk maar aan de museum spel na de cocktails :happy:

 

Mensen zijn ook veel te hard bezig met die pot. De mol gaat om de mol ontmaskeren en ondertussen geld verdienen. Belangrijkste blijft de mol ontmaskeren.

 

Ik denk dat Davey en Annelies niet de sterkste kandidaten waren, maar ze hadden wel de mol door en de rest duidelijk niet. Daar gaat het nog steeds om.

 

Ook wel blij dat Eline de mol was, zat ik er nu wel keer op :D . Helpt als je snapt hoe het spel werkt eigenlijk :P . Die proef in de school vond ik weer een mooi staaltje van de makers. Ook grappig hoe het weer Annelies is die geen geld verdiende (dus moet ze wel de mol zijn zeker? :P ). Het sublieme vond ik wel de safari, Eline doet alles goed, behalve de neushoorn overslaan ('oops'), maar dan verdient ze toch geld omdat die pipo's het antwoord goed gokken. Briljant :D . Eens je weet dat de mol de opdrachten op voorhand kent, dan zie je zo'n zaken wel sneller :P .

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Pica zei:

Eens je weet dat de mol de opdrachten op voorhand kent, dan zie je zo'n zaken wel sneller :P .

 

En ook wat er beslist wordt om uit te zenden. Van Eline lieten ze zien dat ze niets ging opschrijven/onthouden over de leeuw en neushoorn. Dat is informatie dat de andere twee kandidaten niet hebben, maar de kijker thuis wel.

 

Ik kijk ook meer voor de toffe en orginele opdrachten, en de samenhang van de groep. Die individuele opdrachten, waar Davey moest crowdsurfen en Annelies vliegen doodmeppen met pannekoeken en er daarna nog eventueel over liegen ook, geniaal! De mol ontmaskeren daar ben ik niet zo mee bezig, omdat de regie toch beslist van wat uit te zenden en wat niet, waardoor je als kijker andere informatie hebt dan effectief ginder mee aanwezig te zijn, en mee in het spel te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19-3-2017 at 22:16, Piussi zei:

Ik blijf bij 1 van de 2 vrouwen met een eerder gedacht op Annelies.

 

Annelies was mijn hoofdverdachte maar Eline is wel altijd mijn 2e geweest. Had Annelies eruit gegaan was ik zeker geweest van Eline. Maja zat maar voor een klein deeltje juist :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Eline direct al verdacht vanaf aflevering 1 (Oostkantons in West-Vlaanderen). Toen dacht ik ook nog aan Bertrand, maar vanaf aflevering 2 of 3 was de mol voor mij Eline of Davey. En dat is zo gebleven tot het einde, Eline was de mol en anders was het Davey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Pica zei:

Mijn tweede seizoen van de mol en ik was al afgehaakt na één aflevering. Na lichte dwang toch verder gekeken en uiteindelijk blijft het een geweldig spel, met telkens toffe/originele opdrachten. Denk maar aan de museum spel na de cocktails :happy:

 

Mensen zijn ook veel te hard bezig met die pot. De mol gaat om de mol ontmaskeren en ondertussen geld verdienen. Belangrijkste blijft de mol ontmaskeren.

 

Ik denk dat Davey en Annelies niet de sterkste kandidaten waren, maar ze hadden wel de mol door en de rest duidelijk niet. Daar gaat het nog steeds om.

 

Ook wel blij dat Eline de mol was, zat ik er nu wel keer op :D . Helpt als je snapt hoe het spel werkt eigenlijk :P . Die proef in de school vond ik weer een mooi staaltje van de makers. Ook grappig hoe het weer Annelies is die geen geld verdiende (dus moet ze wel de mol zijn zeker? :P ). Het sublieme vond ik wel de safari, Eline doet alles goed, behalve de neushoorn overslaan ('oops'), maar dan verdient ze toch geld omdat die pipo's het antwoord goed gokken. Briljant :D . Eens je weet dat de mol de opdrachten op voorhand kent, dan zie je zo'n zaken wel sneller :P .

 

- Ivm de pot, vandaag op de radio nog: "Slechts 27.000 euro van de meer dan 100.000 die er te winnen viel". Omg man, ge hebt daar 3 weken een reis die ge niet vergeet (helicoptervlucht, ...), zalige opdrachten, leuke groep mensen en ge komt dan nog thuis met 27.000 euro. Vind ik toch wel een pak geld ze :whew: 

 

- Gaat niet alleen om de mol het snelst door te hebben, ook nog de juiste vragen op de antwoorden weten/herinneren :wait:

 

- "Weer Annelies die geen geld verdiende" > Websites die dit bijhouden geven al weken aan dat Eline het minste opgeleverd heeft. Eindelijk deze aflevering eens wat verdiend en dan inderdaad nog door chance van die mensen :happy:

 

41 minuten geleden, Piussi zei:

 

Annelies was mijn hoofdverdachte maar Eline is wel altijd mijn 2e geweest. Had Annelies eruit gegaan was ik zeker geweest van Eline. Maja zat maar voor een klein deeltje juist :P

 

Als deelnemer had ge er dus al lang uitgelegen :happy:

 

35 minuten geleden, smetje zei:

Ik vond Eline direct al verdacht vanaf aflevering 1 (Oostkantons in West-Vlaanderen). Toen dacht ik ook nog aan Bertrand, maar vanaf aflevering 2 of 3 was de mol voor mij Eline of Davey. En dat is zo gebleven tot het einde, Eline was de mol en anders was het Davey.

 

Daar was ik ook voor 66,6% zeker van :happy:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij was Davey al lang de Mol.
Sinds de shotjes voor de museumopdracht stond hij met stip op 1 al begon ik de laatste weken te twijfelen aan Eline ook wel.
Ik weet dat ik met de oostkantons dacht dat Eline wel eens een Mol kon zijn, maar dt lag er mss te dik op? dan met het Museum waar ze duidelijk te snel rechtstond bleef ze ook een verdachte voor mij, maar om een of andere reden bleef Davey op nr 1 staan. Naar het einde toe vond ik het dan weer niet slim om te omwisselen van Mol maar goed

van die finalisten vond ik dat Davey wel mocht winnen. Om een of andere reden vond ik hem wel iemand ie het seizoen kleurde (of is dat omdat ik hem zo snel als mol aangeduid had en hem extra in het oog hield) :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...