Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 16


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Op 31/10/2022 om 08:34, Dogfacedgremlin zei:

PO1 is zo ongeveer wel bekend zeker nu? Enkel Standard kan misschien nog de sprong maken..

 

Voor Anderlecht lijkt er mij geen beter moment te zijn om Antwerp te treffen.
En Brugge heeft volgens mij nog iets goed te maken van hun vorig bezoek aan Gent?

 

Zitten nog maar halfweg é. Het kan snel keren, maar dat er één ploeg uitsteekt is wel duidelijk ja :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Mjah maar toch.. Standard volgt nog op 4 punten, maar Gent moet al 8 punten goedmaken op 4 teams die gewoon beter presteren.

 

 

Je krijg toch te maken met het verhaal van dalende vormcurves (antwerp)  terwijl ze bij gent nog heel wat geblesseerde aan het recupereren zijn.

Dan is 8 punten (en de competitie nog niet halfweg) peanuts denk ik :D 

 

Neemt niet weg dat de tendensen duidelijk zijn en dat de vier favorieten voor PO1 gekend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Iker zei:

Aan dit tempo en door al het puntenverlies van de andere 3, gaat de kampioen toch vrij snel gekend zijn. 

 

We zitten nog niet eens halfweg :D 

 

5 matchen geleden was het nog den antwerp dat los kampioen ging spelen ^^.

 

Neemt niet weg dat dit soort non prestaties gewoon te vaak voorkomen bij ons.

Persoonlijk denk ik ligt het aan focus:

Het "tactisch" systeem van Hoefkens vraagt veel lopende mensen, veel saaie meters om uit te voeren, die vallen bij een gebrek aan wil/grinta/focus als eerste weg, waardoor het systeem in elkaar valt. Die focus met 12 matchen in 6 weken of zo, valt wel geregeld keer weg precies.

 

De vraag is of Hoefkens hierop moet anticiperen en/of het realistisch is om die focus te verwachten elke match opnieuw, zeker dit seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Pica zei:

 

We zitten nog niet eens halfweg :D 

 

5 matchen geleden was het nog den antwerp dat los kampioen ging spelen ^^.

 

Neemt niet weg dat dit soort non prestaties gewoon te vaak voorkomen bij ons.

Persoonlijk denk ik ligt het aan focus:

Het "tactisch" systeem van Hoefkens vraagt veel lopende mensen, veel saaie meters om uit te voeren, die vallen bij een gebrek aan wil/grinta/focus als eerste weg, waardoor het systeem in elkaar valt. Die focus met 12 matchen in 6 weken of zo, valt wel geregeld keer weg precies.

 

De vraag is of Hoefkens hierop moet anticiperen en/of het realistisch is om die focus te verwachten elke match opnieuw, zeker dit seizoen.

 

Genk is niet Antwerp heb ik het gevoel. Vind dat je daar wel wat makkelijk over gaat. Straks sta je daar met 15 punten achterstand, die er 7 worden.

Je staat al 11 punten achter en er komt een WK aan wat alles gaat verkloten. 

 

Ik had het verlies tegen Gent ook verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Iker zei:

 

Genk is niet Antwerp heb ik het gevoel. Vind dat je daar wel wat makkelijk over gaat. Straks sta je daar met 15 punten achterstand, die er 7 worden.

Je staat al 11 punten achter en er komt een WK aan wat alles gaat verkloten. 

 

Ik had het verlies tegen Gent ook verwacht.

 

Het voetbal van Genk is mooier, beter ook op een bepaalde manier, maar ze zitten (net als antwerp begin van het seizoen) in een fase waar alles ook mee zit.

We hebben dat zelf ook al gehad zo'n periodes: de ballen vliegen erin, de scheidsrechterlijke dwalingen spelen niet in het nadeel en de matchen waar het minder loopt, winnen ze uiteindelijk met het kleinste verschil.

 

Dan pak je punten, zijn je statistieken goed en krijg je het beeld dat er niets nog kan foutlopen. 

 

Again, we hebben dat ook al gehad en dan waren we ook nog geen kampioen na 17 speeldagen :) 

Voor hetzelfde staan we zondag op 8 punten en is alles weer nog speelbaar.

 

Hier speelt het Europese verhaal, gebrek aan trainingen, focus op één doel, WK, etc... allemaal mee en vaak in het voordeel van Genk.

Eens die elementen weg zijn, is het bijna money time en dan zien we wel waar we gaan landen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Pica zei:

 

Het voetbal van Genk is mooier, beter ook op een bepaalde manier, maar ze zitten (net als antwerp begin van het seizoen) in een fase waar alles ook mee zit.

We hebben dat zelf ook al gehad zo'n periodes: de ballen vliegen erin, de scheidsrechterlijke dwalingen spelen niet in het nadeel en de matchen waar het minder loopt, winnen ze uiteindelijk met het kleinste verschil.

 

Dan pak je punten, zijn je statistieken goed en krijg je het beeld dat er niets nog kan foutlopen. 

 

Again, we hebben dat ook al gehad en dan waren we ook nog geen kampioen na 17 speeldagen :) 

Voor hetzelfde staan we zondag op 8 punten en is alles weer nog speelbaar.

 

Hier speelt het Europese verhaal, gebrek aan trainingen, focus op één doel, WK, etc... allemaal mee en vaak in het voordeel van Genk.

Eens die elementen weg zijn, is het bijna money time en dan zien we wel waar we gaan landen. 

 

 

Dat is waar maar je mag de achterstand ook niet te groot laten worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Pica zei:

Wat is te groot? We hadden ooit 10 punten voorsprong in de PO's en het werd nog spannend....tis knotsgek dat dit allemaal mogelijk is, maar het is nu eenmaal het format.

 

 

Ooit...alles kan maar gevoelsmatig toch liever op max 6 punten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Pica zei:

 

Helemaal akkoord, heb je het in eigen handen, maar laat ons maar afwachten hoe we zondag en de terugronde doorkomen. 

 

Ik denk ook dat Club nu tegen Antwerp moet, dan Genk en Anderlecht met daar tussen nog OHL. Zal veel van afhangen e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...