Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 13


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Wat een absolute k*tmatch was dat zeg.. Het was lang geleden dat ik met zoveel ergernis zitten kijken heb (en gezien de prestaties van de voorbije wedstrijden zegt dat ook genoeg)

 

Anderlecht was (alweer) ondermaats. 2 goals binnen op een stilstaande fase; gewoon lachwekkend zwak verdedigd. En dan hebben nog geluk dat ZW 2x het kader raakt of de match was toen al over.

Daarna vonden refs het ook nodig om (meermaals) de hoofdrol op te eisen. 

Uiteindelijk dan toch op voorsprong gekomen en dan gaat bij Arnstad het licht uit. Zonde, want hij was de voorbije wedstrijden een van de betere spelers.

 

Mazzu buitensmijten is toch de oplossing niet. Niet dat het mijn favoriete trainer is; maar in deze ligt het toch echt wel aan de spelers. Zet Guardiola, Klopp of Ancelotti voor deze groep en het zou nog niet lopen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intern heerst er enorm veel druk bij Anderlecht om te presteren. Ze zitten in feite al 5 jaar in de malaise die niet lijkt te stoppen.

Hun spel is er niet echt op vooruit gegaan en ik denk dat ze in Brussel gezien hun status niet tevreden zijn met een 3de plaats geen prijs meer sinds 16/17.  Elk jaar hopen ze op beterschap maar dat blijkt niet te komen door verschillende factoren. Volgend seizoen gaan je huurspelers weer weg, talenten als Verschaeren floppen. Uiteraard zit er waarschijnlijk wel talent in hun poel maar is dat voldoende om Anderlecht naar een hoger niveau te trekken in 1ste klasse?

 

Ploegen als  Club, Antwerp (financiële kracht), Union blijft goed werk leveren en dan heb je nog Genk, Standard en Gent die ook nog wel stappen maken. Hoe je het draait of keert Anderlecht is al lang niet meer de grootste club van België en van dat idee zullen ze even moeten afstappen en nederig moeten werken. Niet makkelijk als je zolang de beste club was van België en dat zit er toch wel een beetje in om nog altijd zichzelf zo te profileren. 

 

Mazzu is inderdaad niet het probleem maar kan hij ook met die druk om? Union of Charleroi coachen is iets anders dan Anderlecht.

Ik zou hem ook niet buitensmijten maar verlies maar is tegen Standard, Genk, Antwerp en Union ,.... dan kan je bijna niet anders dan iets doen maarja wie gaat hem vervangen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...