Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 1


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Ik heb enkel Anderlecht gezien dit weekend..

Degelijke eerste helft; al hadden we weinig uitgespeelde kansen. Het doelpunt komt er dan ook na een slecht weggewerkte corner waarbij die speler van Oostende gigantisch staat te slapen en zo Ashimeru niet buitenspel zet.

In de tweede helft hadden we het dan weer opvallend lastig om de bal in de ploeg te houden; al leverde dat weinig tot geen doelgevaar op van Oostende.
In het slot missen Raman en Silva dan nog onbegrijpelijk; waarna die laatste uiteindelijk toch nog zeer knap scoort.

 

Silva maakte wat mij betreft tijdens zijn korte invalbeurt wel meer indruk dan Esposito.. Al wil ik nog niet teveel conclusies trekken na zo'n eerste wedstrijd ;D

 

ps: iemand geïnteresseerd in de fantasy voor de JPL? Ik heb een team aangemaakt, ik kan gerust een mini-league aanmaken indien gewenst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Superjef zei:

Ik zou zeggen: met Esposito en Silva samen in de ploeg gaat het nog vonken geven. Maar daar is het nog wat te vroeg voor, zeker? :happy:

 

Ik vraag me wel af of ze niet teveel hetzelfde type zijn?
Ik zou eerder een van hen aan Raman koppelen.

 

Ik hoop overigens dat Gomez snel terug speelklaar zal zijn.. Dit systeem moet hem als gegoten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik vraag me wel af of ze niet teveel hetzelfde type zijn?
Ik zou eerder een van hen aan Raman koppelen.

 

Ik hoop overigens dat Gomez snel terug speelklaar zal zijn.. Dit systeem moet hem als gegoten liggen.

 

Bah, Raman :chuckle:

Ik kreeg gisteren de indruk dat Silva het op de flank ook niet slecht zou doen. En zelfs samen in de spits: twee van die kalibers, probeer daar maar eens tegenover te staan als verdediging ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik heb enkel Anderlecht gezien dit weekend..

Degelijke eerste helft; al hadden we weinig uitgespeelde kansen. Het doelpunt komt er dan ook na een slecht weggewerkte corner waarbij die speler van Oostende gigantisch staat te slapen en zo Ashimeru niet buitenspel zet.

In de tweede helft hadden we het dan weer opvallend lastig om de bal in de ploeg te houden; al leverde dat weinig tot geen doelgevaar op van Oostende.
In het slot missen Raman en Silva dan nog onbegrijpelijk; waarna die laatste uiteindelijk toch nog zeer knap scoort.

 

Silva maakte wat mij betreft tijdens zijn korte invalbeurt wel meer indruk dan Esposito.. Al wil ik nog niet teveel conclusies trekken na zo'n eerste wedstrijd ;D

 

ps: iemand geïnteresseerd in de fantasy voor de JPL? Ik heb een team aangemaakt, ik kan gerust een mini-league aanmaken indien gewenst :)

 

Ik wil wel meedoen met de FJPL

12 uren geleden, Superjef zei:

 

Bah, Raman :chuckle:

Ik kreeg gisteren de indruk dat Silva het op de flank ook niet slecht zou doen. En zelfs samen in de spits: twee van die kalibers, probeer daar maar eens tegenover te staan als verdediging ...

 

Als ze tegen Mechele staan, dan mag daar eender wie staan :D 

 

 

Ik heb toch een paar matchen gevolgd.

 

Club uiteraard: Toch wat rare tactische keuzes van Hoefkens om met Vormer en Mbamba te starten. Die eerste kan naar mijn mening niet meer mee in de echte toppers. Heeft wel zijn kwaliteiten maar dan hoop ik wel dat Nielsen die plaats gaat innemen. Mbamba is 17 jaar, heeft nog progressie genoeg en mag zeker meer kansen krijgen. Middenveld werd overklast en bepaalde mensen stonden onder hun niveau te spelen.

Zonder de beste doelman van België gingen we thuis met de billen bloot, wat die man soms pakt. Genk speelde aanvallend wel fris en met veel drang naar voren. Jammer dat Oyen nu in de lappenmand ligt voor 8 maanden want ik was wel fan van die kerel. Ito is toch nog altijd zo een gesel voor elke verdediging en Dessers speelde niet slecht maar had als echte spits sommige zaken beter kunnen doen. 

 

Mechele was een ramp. Gelukkig toch nog wat lichtpunten met Skov, de volgende in het rijtje die voor grote miljoenen gaat vertrekken, zeker als die nog eens een goede WK speelt met Denemarken. Jutgla, ik had hem nog niet zien spelen maar hij koppelt werkkracht aan uitstekende techniek. Als hij dat kan blijven brengen, dan gaan we daar nog mooie dingen van zien. Hopelijk volgt zijn goaltje snel. 

Als Charles vertrekt ben ik nog wel benieuwd wat ze nog gaan bijkopen.

 

Anderlecht heb ik met een half oog gekeken. Waren nog wel goed begonnnen, denk wel dat ze een leuk ploegje hebben. 

Hoelang is die Gomez nog uit want pubalgie is wel klote voor een voetballer?  Die kansen die Raman en Silva missen zijn wel onbegrijpelijk :D 

Wel een knappe goal van Silva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...