Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 31


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Pica zei:

Mooie kans om verder uit te lopen en de toon te zetten voor PO1.

 

Maar het rare is dat iedereen uitkijkt naar de duels voor plaats 4 :D 

 

Dat ze dat keer afschaffen é zeg. 

 

Spanning voor plaats 1 is al lang weg natuurlijk. Stel dat Club nog het maximum van de punten pakt dan staan ze al 21 punten voor op Genk als die ook het maximum halen. Dat is al 10 punten voorsprong bij de start van de PO's met maar , dan kan je na 3 matchen al kampioen. Eigenlijk nog altijd gewoon belachelijk dat je zo'n voorsprong ziet wegslinken naar 10 punten en het alsnog kan mislopen, je moet nog maar eens een coronagolf krijgen. 

 

Als ik naar het programma kijk heeft Oostende toch best wel de beste kaarten hoor. Ze moeten nog tegen Cerlce, Moeskroen en WB, nuja in die laatste matchen is dat misschien ook gene cadeau!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Iker zei:

 

Spanning voor plaats 1 is al lang weg natuurlijk. Stel dat Club nog het maximum van de punten pakt dan staan ze al 21 punten voor op Genk als die ook het maximum halen. Dat is al 10 punten voorsprong bij de start van de PO's met maar , dan kan je na 3 matchen al kampioen. Eigenlijk nog altijd gewoon belachelijk dat je zo'n voorsprong ziet wegslinken naar 10 punten en het alsnog kan mislopen, je moet nog maar eens een coronagolf krijgen. 

 

Als ik naar het programma kijk heeft Oostende toch best wel de beste kaarten hoor. Ze moeten nog tegen Cerlce, Moeskroen en WB, nuja in die laatste matchen is dat misschien ook gene cadeau!

 

Gaan wel weer genoeg rare dingen gebeuren, tegen degradatie kandidaten speel je nooit graag opt einde :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey we kunnen nog verliezen :D. Heb niet veel gezien of gehoord maar het leek of de sterkhouders allemaal een non match hadden met Mata op kop.

 

 

Ik heb wel een beeldje gezien van Haroun waarin hij natrapt. Kan toch niet dat daar geen rood voor gegeven wordt? Smeerlapke, elke keer opnieuw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gebeurd, ik zie het den Eric al helemaal zeggen vanuit zijne zetel in zijn sloffen :D 

 

Goeie match van antwerp, tegen een Club die niet goed genoeg was, ook dankzij de tegenstander. 

 

Op zich maken 16 of 22 punten niet veel uit, maar 8 of 11 is alweer een ander verschil. Mogen nu de komende wedstrijden niet veel meer laten liggen, of we krijgen zowaar toch nog spannende PO's :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Pica zei:

Het is gebeurd, ik zie het den Eric al helemaal zeggen vanuit zijne zetel in zijn sloffen :D 

 

Goeie match van antwerp, tegen een Club die niet goed genoeg was, ook dankzij de tegenstander. 

 

Op zich maken 16 of 22 punten niet veel uit, maar 8 of 11 is alweer een ander verschil. Mogen nu de komende wedstrijden niet veel meer laten liggen, of we krijgen zowaar toch nog spannende PO's :D 

 

 

 

tis natuurlijk ook nog wel Antwerp - Anderlecht en Genk - Antwerp dus daar gaan ook nog wel puntjes afgesnoept worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...