Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 21


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Iker zei:

Jammer dat we geen goede spits nodig hadden e ;) 

Zo iemand heb ik gemist, iemand die weet waar hij moet lopen voor de goal. Is tenminste is een echte spits.

 

En dan Lang, ja mannekes.... 

 

Tuurlijk had geen extra spits nodig.. Zie eens hoe Mechele afwerkt!
Jullie hebben gewoon een trainer nodig die ziet dat Mechele een spits is en geen verdediger :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Iker zei:

Jammer dat we geen goede spits nodig hadden e ;) 

Zo iemand heb ik gemist, iemand die weet waar hij moet lopen voor de goal. Is tenminste is een echte spits.

 

En dan Lang, ja mannekes.... 

 

Ge gaat mij niet horen zagen over de spits alleszins ;)

 

Is ook wel van een ander kaliber dan we in België gewoon zijn, de meeste spitsen bij ons moeten nog die looplijnen perfectioneren (Badji/Okereke) of zijn gewoon niet goed genoeg (Kremme).

 

Gisteren was zowaar één van de betere matchen op de belgische velden van dit seizoen. Twee voetballende ploegen met aanvallende intenties. Dan kan het spelletje schoon zijn :) . Die goal van Ito was wel een beauty trouwens, die kan meedoen voor goal van het seizoen :D . Niet dat de rest niet mooi was. Het is wel nog steeds 2021 en dan weet je dat alles kan, zelfs Mechele met een spitsengoal (wtf :D ).  

 

Gezien het overwicht op het veld, het aantal kansen die eruit kwamen, de druk bij momenten die verschroeiend was, vond ik Club wel de terecht winnaar. Genk was heel goed en efficiënt en kon zo zeker ook een claim maken op een punt.

 

Reclame voor ons voetbal en voor de competitie. Veel jonge spelers op het veld met goeie voeten, dat is nu eenmaal onze competitie en dan was dit reclame voor wat die gasten al kunnen.

 

Denswil/Dost/Lang , de Vince en ik hebben al vaak niet dezelfde visie gehad, maar alledrie voltreffers. Denswil was te verwachten, maar toch. Goed werk van Club!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Pica zei:

 

Ge gaat mij niet horen zagen over de spits alleszins ;)

 

Is ook wel van een ander kaliber dan we in België gewoon zijn, de meeste spitsen bij ons moeten nog die looplijnen perfectioneren (Badji/Okereke) of zijn gewoon niet goed genoeg (Kremme).

 

Gisteren was zowaar één van de betere matchen op de belgische velden van dit seizoen. Twee voetballende ploegen met aanvallende intenties. Dan kan het spelletje schoon zijn :) . Die goal van Ito was wel een beauty trouwens, die kan meedoen voor goal van het seizoen :D . Niet dat de rest niet mooi was. Het is wel nog steeds 2021 en dan weet je dat alles kan, zelfs Mechele met een spitsengoal (wtf :D ).  

 

Gezien het overwicht op het veld, het aantal kansen die eruit kwamen, de druk bij momenten die verschroeiend was, vond ik Club wel de terecht winnaar. Genk was heel goed en efficiënt en kon zo zeker ook een claim maken op een punt.

 

Reclame voor ons voetbal en voor de competitie. Veel jonge spelers op het veld met goeie voeten, dat is nu eenmaal onze competitie en dan was dit reclame voor wat die gasten al kunnen.

 

Denswil/Dost/Lang , de Vince en ik hebben al vaak niet dezelfde visie gehad, maar alledrie voltreffers. Denswil was te verwachten, maar toch. Goed werk van Club!

 

Mooie maar wel gekke match. Dat je zo domineert en toch 1-2 en bijna 1-3 achterstaat, dat zou wel pijnlijk zijn geweest.

Deze overwinning doet wel veel ploegen pijn denk ik, want de kloof is groot.

 

Hoe zit dat nu na 30 matchen, Ze gaan naar 4 teams maar wat met de punten? Terug halvering? 

 

Ben wel is benieuwd wie nog in de plaats van Diatta gaat kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Iker zei:

 

Mooie maar wel gekke match. Dat je zo domineert en toch 1-2 en bijna 1-3 achterstaat, dat zou wel pijnlijk zijn geweest.

Deze overwinning doet wel veel ploegen pijn denk ik, want de kloof is groot.

 

Hoe zit dat nu na 30 matchen, Ze gaan naar 4 teams maar wat met de punten? Terug halvering? 

 

Ben wel is benieuwd wie nog in de plaats van Diatta gaat kopen

 

Klopt, maar ook dat is voetbal. Doorheen de match wel het gevoel gehad dat het nog in orde ging komen. Volwassen reactie van de ploeg ook.

 

Ik dacht het wel ja, 4 ploegen en puntenhalvering.

 

Op dit moment zitten we met de volgende vaste elf:

--------------Mignolet------------------

Mata--Kossounou-Denswil-Ricca

----------------Rits------------------------

---------Vormer-Vanaken-------------

Charles---------Dost-------------Lang

 

B team is dan:

-------------------------Horvath------------------

Van Den Brempt--Mechele-Deli-Sobol

----------------Balanta------------------------

---------De Cuyper-?-------------

Dennis---------Badji-------------Okereke

 

Op overschot: Van den Keybus & Mitrovic

 

Ik lees dat Dennis verhuurd gaat worden, ok dan, maar met Van den Keybus en Okereke ga je dit schema niet succesvol volbrengen :D

 

Als Dennis vertrekt heb je een sowieso een flank nodig.

Dan ligt denk ik de prioriteit bij een backup voor Mata en een middenvelder.

De namen die ik hoor passeren liggen ook in die lijn, dus ik ben content.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...