Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL - Speeldag 30


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Was normaal beker zeker? Snap wel dat ze zo snel mogelijk alles er doorduwen, met alle "coronamatchen" die er nog aankomen.

Was gewoon gemakkelijker geweest om geen PO's te hebben en dan was er ruimte, maar nu moet elke ploeg kapotte spelers hebben precies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/12/2020 om 12:22, Pica zei:

Was normaal beker zeker? Snap wel dat ze zo snel mogelijk alles er doorduwen, met alle "coronamatchen" die er nog aankomen.

Was gewoon gemakkelijker geweest om geen PO's te hebben en dan was er ruimte, maar nu moet elke ploeg kapotte spelers hebben precies :D

 

Mjah zelfs nu willen ze niet van die playoffs afstappen.. gewoon 18 ploegen met 34 matchen punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een match was dat gisteren zeg. Eerste helft was gewoon top, top in balverlies zelfs (was al ff geleden dat).

Tweede helft NIKS meer van over. Diatta/Lang liepen niet meer, plots verloren we alle duels,...

 

Er is niet veel in de media over te doen, maar de reactie van Diatta met zijn wissel in de 90ste minuut, dat gaat er bij mij niet in zu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Brechtovic zei:

Schoolvoorbeeld van een 'deksel op de neus' match in Leuven.

Ongelooflijk hoe weinig daadkracht er is bij de doelpogingen. Het is trappen om te trappen, zonder echt een doel voor ogen.

Ik begrijp dat niet. 

 

Is er budget voor een nieuwe spits?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Is er budget voor een nieuwe spits?

 

Het ligt niet echt aan de spits denk ik.. Nmecha is iedere week één van de betere spelers. 
Maar onze flankspelers en aanvallende middenvelders zijn op zijn zachtst gezegd niet echt efficiënt (n dan bedoel ik niet alleen het maken van doelpunten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Het ligt niet echt aan de spits denk ik.. Nmecha is iedere week één van de betere spelers. 
Maar onze flankspelers en aanvallende middenvelders zijn op zijn zachtst gezegd niet echt efficiënt (n dan bedoel ik niet alleen het maken van doelpunten)

 

Dat is de discussie dat ik graag met @Iker voer ook :D . Liever 3 spelers met 10 goals elk , dan éne die er 30 in knalt

Al ben ik wel fan van de Dost transfer, kerel loopt echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...