Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

EK 2020


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie
16 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Ik bedoelde inderdaad Frankrijk tegen Hongarije.

En je België gewonnen, maar het was toch allesbehalve een overtuigende prestatie?

 

Het lijkt alsof ze nog altijd met de handrem op spelen. Zo statisch en traag.

 

Efficiëntie was wel laag gisteren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een volledige match kunnen zien voor ne keer :D 

 

Volwassen match é, je speelt toch met een halve b ploeg tegen een tegenstander op de counter.

Genoeg geprikt om te kunnen scoren, de var met wel een heel nipte buitenspel en uiteindelijk toch gewoon gedaan wat moest gedaan worden. 

 

Zelfs als ze niet beter kunnen dan dit (wat ik betwijfel), heb je gisteren Witsel/Hazard/KDB/Vermaelen die ffkes de 90 minuten vol gemaakt hebben.

 

Voor de volgende ronde kan je dus terugvallen op alles waarop deze generatie gebouwd is, dan is het van moeten wel :D 

 

Sterke match van Doku, heeft een stap gezet in Frankrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Pica zei:

Heb een volledige match kunnen zien voor ne keer :D 

 

Volwassen match é, je speelt toch met een halve b ploeg tegen een tegenstander op de counter.

Genoeg geprikt om te kunnen scoren, de var met wel een heel nipte buitenspel en uiteindelijk toch gewoon gedaan wat moest gedaan worden. 

 

Zelfs als ze niet beter kunnen dan dit (wat ik betwijfel), heb je gisteren Witsel/Hazard/KDB/Vermaelen die ffkes de 90 minuten vol gemaakt hebben.

 

Voor de volgende ronde kan je dus terugvallen op alles waarop deze generatie gebouwd is, dan is het van moeten wel :D 

 

Sterke match van Doku, heeft een stap gezet in Frankrijk. 

 

Het moest inderdaad niet meer zijn dan gisteren. Finnen stonden meestal met 11 achter de bal en daar hebben veel teams het moeilijk mee. Spanje, Frankrijk, Engeland spelen ook geen overweldigende matchen tegen zo'n teams. Hoe sneller die goal valt hoe makkelijker het zal worden.

 

Probleem lag misschien gisteren ook veel aan Chadli en Trossard. Chadli vond ik echt ondermaats en Trossard ja... dat is nu niet echt zijn positie dus dat kan je hem ook niet verwijten.  

 

Doku heeft grote stappen gezet, gaan we nog veel plezier aan beleven met zijn snelheid. 

 

Ale nu kan ik beginnen met de stresskakjes als België moet spelen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Iker zei:

 

Het moest inderdaad niet meer zijn dan gisteren. Finnen stonden meestal met 11 achter de bal en daar hebben veel teams het moeilijk mee. Spanje, Frankrijk, Engeland spelen ook geen overweldigende matchen tegen zo'n teams. Hoe sneller die goal valt hoe makkelijker het zal worden.

 

Probleem lag misschien gisteren ook veel aan Chadli en Trossard. Chadli vond ik echt ondermaats en Trossard ja... dat is nu niet echt zijn positie dus dat kan je hem ook niet verwijten.  

 

Doku heeft grote stappen gezet, gaan we nog veel plezier aan beleven met zijn snelheid. 

 

Ale nu kan ik beginnen met de stresskakjes als België moet spelen :D 

 

Die hou ik voor Club :P 

 

Als ik jou was zou ik hopen dat Polen wint. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Iker zei:

 

Why Polen?

 

Spanje en Kroatië moeten winnen om door te gaan en spelen tegen mindere tegenstanders.

Als ze winnenl kom je terecht tegen de derde van groep F

 

Tenzij de derde van groep E 4 punten haalt en zich plaats, wat in dat geval wil zeggen dat Polen moet winnen, zodat Zweden derdes zou worden met 4 punten. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Pica zei:

 

Spanje en Kroatië moeten winnen om door te gaan en spelen tegen mindere tegenstanders.

Als ze winnenl kom je terecht tegen de derde van groep F

 

Tenzij de derde van groep E 4 punten haalt en zich plaats, wat in dat geval wil zeggen dat Polen moet winnen, zodat Zweden derdes zou worden met 4 punten. 

 

 

 

Ik ben daar niet zo mee bezig.

We waren ook al rijk gerekend op het EK van 2016. Juij, het is maar Wales, de weg naar de finale ligt open!

Tegen Japan waren we ook blij dat we hen troffen, daar was het ook al bijna noppes.

 

Als je je wilt profileren als topland mag je toch nooit een uitdaging uit de weg gaan. Ik zou het erger vinden om je te verslikken in Zwitserland dan Portugal, want waarom zouden we niet kunnen verliezen van Zwitserland bvb? Kleine details beslissen zo'n tornooi. 

 

Niets is zo mooier als die match tegen Brazilië. Epische match die ik graag later terug zie in 2040. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Iker zei:

 

Ik ben daar niet zo mee bezig.

We waren ook al rijk gerekend op het EK van 2016. Juij, het is maar Wales, de weg naar de finale ligt open!

Tegen Japan waren we ook blij dat we hen troffen, daar was het ook al bijna noppes.

 

Als je je wilt profileren als topland mag je toch nooit een uitdaging uit de weg gaan. Ik zou het erger vinden om je te verslikken in Zwitserland dan Portugal, want waarom zouden we niet kunnen verliezen van Zwitserland bvb? Kleine details beslissen zo'n tornooi. 

 

Niets is zo mooier als die match tegen Brazilië. Epische match die ik graag later terug zie in 2040. 

 

Is van het leukste om die complexe regels uit te vogelen :D 

 

Mijn idee hierover is vergelijkbaar trouwens, als je meent te kunnen winnen moet je gewoon naar jezelf kijken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Portugal - Italië - Frankrijk - Duitsland/Engeland/Nederland.

 

Als je dan kampioen wordt dan ben je voor mij het beste land ter wereld. Het zal enorm moeilijk worden.

Voordeel tegen Portugal is de rust die wij meer hebben en het reistraject. Portugal heeft ook al 2 kleppers achter de rug.

 

Iedereen zal zijn plannetje wel klaar hebben om De Bruyne en Lukaku uit de match te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was nog is ne spannende :D 

 

Puike defensie, als ze dat nog allemaal kunnen op die leeftijd. Chapeau...

De wissel van KD - Mertens heeft toch ook wel een serieuze knauw gegeven, Mertens heeft nog geen goeie match gespeeld op dit EK, heeft wel zijn ervaring mee maar toch... hopelijk kunnen we KD recupereren want die heb je wel nodig tegen de Italianen, daar zal meer ruimte liggen. 

 

Jammer van die kutref. Dat hij voor de trekfout op Lukaku geen fout en geel geeft is gewoon onbegrijpelijk en idem rood voor Pepe, als je dat allemaal mag doen.... Dan nog niet te spreken over al die geniepige kleine foutjes. 

 

Counteren mocht ook wel beter, zeker die laatste toen YFC 2 mannetjes had om uit te kiezen en dan zo een bal geven.

 

Goed, we zijn door en dat is het belangrijkste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Iker zei:

Dat was nog is ne spannende :D 

 

Puike defensie, als ze dat nog allemaal kunnen op die leeftijd. Chapeau...

De wissel van KD - Mertens heeft toch ook wel een serieuze knauw gegeven, Mertens heeft nog geen goeie match gespeeld op dit EK, heeft wel zijn ervaring mee maar toch... hopelijk kunnen we KD recupereren want die heb je wel nodig tegen de Italianen, daar zal meer ruimte liggen. 

 

Jammer van die kutref. Dat hij voor de trekfout op Lukaku geen fout en geel geeft is gewoon onbegrijpelijk en idem rood voor Pepe, als je dat allemaal mag doen.... Dan nog niet te spreken over al die geniepige kleine foutjes. 

 

Counteren mocht ook wel beter, zeker die laatste toen YFC 2 mannetjes had om uit te kiezen en dan zo een bal geven.

 

Goed, we zijn door en dat is het belangrijkste. 

 

Op zich zeer weinig weg gegeven tegen toch een aanvallende weelde van spelers. Dan heb je alleszins iets goed gedaan :) 

 

Scheids was een kleine ramp, geen controle over de match gewoon. 

 

Ook wel markant dat ze in de studio zaten te neuten over het defensieve portugal met 6 achteraan, maar wij stonden daar toch ook schoon met 5 :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Pica zei:

 

Op zich zeer weinig weg gegeven tegen toch een aanvallende weelde van spelers. Dan heb je alleszins iets goed gedaan :) 

 

Scheids was een kleine ramp, geen controle over de match gewoon. 

 

Ook wel markant dat ze in de studio zaten te neuten over het defensieve portugal met 6 achteraan, maar wij stonden daar toch ook schoon met 5 :P 

 

 

 

Op zich hebben ze 2 echte grote kansen gehad; Dan kan die Santos nog lullen over zijn 26 kansen waarvan 80% 20m over de goal vloog. 

 

De match was gewoon zeer defensief begonnen e. Ronaldo stond meestal alleen vooraan en bij ons plooide iedereen terug.

Daarin zijn ze wel slimmer geworden. Het moet niet mooi zijn om te winnen, als we maar winnen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond wel dat Martinez Eden er gewoon na een uur had moeten afhalen; ook al zat hij enorm goed in de match.

Het was vrij duidelijk dat hij door zijn beste krachten heen zat. Zet Doku daar gewoon om op de counter de wedstrijd af te maken.
En KDB had gewoon vervangen moeten worden door Carrassco.. De taak die je Mertens nu meegeeft ligt hem totaal niet, dus de kritiek die hij voor gisteren krijgt vind ik niet terecht. 

 

En Carrasco die de counter helemaal verkloot.. zonde van de inspanning die Tielemans daar doet.
Verder was het niet goed voor het hart :D 

 

 

Ik heb wel wat schrik voor Italië. Als die aan het tempo van de groespfase gaan spelen, kunnen we in de problemen komen.. Want ik kan me eigenlijk niet herinneren dat de rode duivels wedstrijden op hoog tempo gespeeld hebben. Altijd bal rondtikken aan laag tempo en hun moment kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk vooral dat de Italianen slimmer gaan zijn dan de Portugezen. 

 

Gisteren viel het me immens op dat onder andere een Tielemans het heel moeilijk heeft op de juiste positie/man te bepalen. Die Italianen gaan daar meer gebruik van maken denk ik dan direct. For the record, de alternatieven van Tielemans vind ik niet beter, maar het is een voorbeeld van een groter probleem :) . 

 

Hopen op KDB vooral denk ik dan :) .

 

Als dat niet lukt, moeten we toch bijsturen, want YFC en Mertens komen er niet uit zoals ze uitgespeeld worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me sowieso af hoe we Spinnazola gaan opvangen.. Ik kan me  niet inbeelden dat je KDB achter hem gaat laten aanhollen iedere keer als hij naar voor trekt. Mss dat je dan sowieso beter met Carrassco op rechts bent? 
En KDB eerder vanop links (in de veronderstelling dat Eden niet zal kunnen spelen) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Dogfacedgremlin zei:

Vraag me sowieso af hoe we Spinnazola gaan opvangen.. Ik kan me  niet inbeelden dat je KDB achter hem gaat laten aanhollen iedere keer als hij naar voor trekt. Mss dat je dan sowieso beter met Carrassco op rechts bent? 
En KDB eerder vanop links (in de veronderstelling dat Eden niet zal kunnen spelen) ?

 

Of geen 2 cv's zonder werk hebben :D . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal dat die Fransen eruit liggen. Neerbuigend doen over ons, het zal hen leren.

Ja, die halve finale is nog niet vergeten hoe laf ze het gespeeld hebben, juist goed dat Mbappe mist. 

 

Het zijn wel weer unieke kansen om een gooi te doen naar de titel. De nummers 1 en 2 eruit.

Straks nog Duitsland/Engeland eruit. 

 

Spanje zie ik ook nog niet direct winnen van Zwitserland want die kregen er ook al 3 binnen van Kroatië. 

 

Hopelijk kunnen we Italië verslaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...