Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie
38 minuten geleden, Brechtovic zei:

Dennis, Diatta, Vanaken, ...

 

Tzal Charles zijn die ne grote transfer gaat maken.

Wat die de laatste weken toont, is echt fenomenaal.

 

Goeie mentaliteit, spelinzicht en goeie voeten. Als er dan toch een talent uit Club mag komen, dan nog liefst één die zo is :) .

Natuurlijk nog veel werk aan, maar wat is het genieten om hem op dit moment bezig te zien :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

 

Goeie mentaliteit, spelinzicht en goeie voeten. Als er dan toch een talent uit Club mag komen, dan nog liefst één die zo is :) .

Natuurlijk nog veel werk aan, maar wat is het genieten om hem op dit moment bezig te zien :D .

 

Heeft zeker zijn werkpunten maar dit is toch wel het beste talent dat Club heeft voortgebracht.  Als je ziet wat hij soms doet in de kleine ruimte. 

Niks dan lof voor hem en iemand uit de eigen jeugd heeft altijd wel meer krediet natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Iker zei:

 

Heeft zeker zijn werkpunten maar dit is toch wel het beste talent dat Club heeft voortgebracht.  Als je ziet wat hij soms doet in de kleine ruimte. 

Niks dan lof voor hem en iemand uit de eigen jeugd heeft altijd wel meer krediet natuurlijk. 

 

Lang als nieuwe transfer en CDK als eigen talent hebben tonnen krediet precies, maar als Dennis een bal verliest is drama :D .

Soit, het is wat het is zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pica zei:

 

Lang als nieuwe transfer en CDK als eigen talent hebben tonnen krediet precies, maar als Dennis een bal verliest is drama :D .

Soit, het is wat het is zeker :)

 

Goh ja, Dennis doet dan soms ook wel wat rare dingen. Wilt het veel te moeilijk doen en heeft een ander karakter.

Hetzelfde verhaal als Diaby een beetje, die kon ook rare dingen doen maar was bij momenten wel belangrijk. Onvoorspelbare voetballers... Mendoza was ook zo'n type maar die zijn glimlach was al genoeg om niet boos op hem te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Iker zei:

 

Goh ja, Dennis doet dan soms ook wel wat rare dingen. Wilt het veel te moeilijk doen en heeft een ander karakter.

Hetzelfde verhaal als Diaby een beetje, die kon ook rare dingen doen maar was bij momenten wel belangrijk. Onvoorspelbare voetballers... Mendoza was ook zo'n type maar die zijn glimlach was al genoeg om niet boos op hem te zijn. 

 

CDK probeerde gisteren ook te pas en te onpas hakjes, om nog maar van Lang te zwijgen die ook vaak 'teveel' wilde doen.

Ik begrijp het wel é, maar ik lees dan die kritiek op Dennis en dan denk ik toch ook van "consequentie is moeilijk precies"

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pica zei:

 

CDK probeerde gisteren ook te pas en te onpas hakjes, om nog maar van Lang te zwijgen die ook vaak 'teveel' wilde doen.

Ik begrijp het wel é, maar ik lees dan die kritiek op Dennis en dan denk ik toch ook van "consequentie is moeilijk precies"

 

Ik vind Dennis eigenlijk gewoon geen zo'n goeie voetballer. 

Begon als een komeet, maar sindsdien is het gewoon in vlagen.

Daarom dat ik nog geen oordeel vel over Lang, al zie je wel dat die intrinsiek gewoon een betere voetballer is. 

Lijkt me iemand waarbij het potentieel datgene is wat iedereen hoopte dat Schrijvers had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Brechtovic zei:

 

Ik vind Dennis eigenlijk gewoon geen zo'n goeie voetballer. 

Begon als een komeet, maar sindsdien is het gewoon in vlagen.

Daarom dat ik nog geen oordeel vel over Lang, al zie je wel dat die intrinsiek gewoon een betere voetballer is. 

Lijkt me iemand die waarbij het potentieel is datgene wat iedereen hoopte dat Schrijvers had.

 

Nog zo één onze Siebe. Kon eerst niets misdoen en goed shotten en plots is dat allemaal weg volgens sommige fans :D

 

Ochja, overal wel beetje hetzelfde zeker :)

 

Genoten van de overwinning gisteren, trots op Club, maar ook voetjes op de grond, want zo wauw was het nu ook weer niet en er is nog veel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan spelen op een plein zolang het maar efficiënt is. Het is ook anders als je een hakje doet bij 3-0 dan bij 0-0.

De opzet tussen Lang en CDK waarbij een hakje aan te pas komt, was knap en zelfs bijna een doelrijpe kans.

 

Als Dennis met 1 pas Lang kan lanceren maar je verkiest om zelf met de bal te lopen en daarna te passen waarbij Lang buitenspel staat....Tja... dan ben je of een egoïst of je hebt weinig inzicht.  Pas op, Dennis kan heus wel voetballen en heeft al mooie dingen laten zien e maar de laatste tijd is zijn kopke er niet bij. Voetbal kan soms zo simpel zijn en Dennis kiest meestal de moeilijke oplossing.

 

Schrijvers ja... je weet als Clement komt dat hij het moeilijk ging krijgen. Was al geen fan van hem in Genk. Ik ben wel fan van Schrijvers maar als er dan zo een 19-jarige aan de deur klopt die mooie dingen laat zien dan word je snel voorbij gestoken e. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Iker zei:

Je kan spelen op een plein zolang het maar efficiënt is. Het is ook anders als je een hakje doet bij 3-0 dan bij 0-0.

De opzet tussen Lang en CDK waarbij een hakje aan te pas komt, was knap en zelfs bijna een doelrijpe kans.

 

Als Dennis met 1 pas Lang kan lanceren maar je verkiest om zelf met de bal te lopen en daarna te passen waarbij Lang buitenspel staat....Tja... dan ben je of een egoïst of je hebt weinig inzicht.  Pas op, Dennis kan heus wel voetballen en heeft al mooie dingen laten zien e maar de laatste tijd is zijn kopke er niet bij. Voetbal kan soms zo simpel zijn en Dennis kiest meestal de moeilijke oplossing.

 

Schrijvers ja... je weet als Clement komt dat hij het moeilijk ging krijgen. Was al geen fan van hem in Genk. Ik ben wel fan van Schrijvers maar als er dan zo een 19-jarige aan de deur klopt die mooie dingen laat zien dan word je snel voorbij gestoken e. 

 

Dat hakje was mooi, de twee andere gefaalde iets minder :D .

Dennis genoeg mooie passen gegeven ook, maar dat is net mijn punt.

 

Dennis maakt een misser en die herinner je je levendig, die van Lang en CDK niet meer of je focust op zijn minst liever op wat wel gelukt is.

 

Ik zeg ook niet dat Dennis niet meer van die fouten maakt trouwens, maar het is toch ook heel veel perceptie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pica zei:

En toch weer die hoop é :D

 

hoop moet er zijn. Als je elke wedstrijd zou denken ze zijn sterker dan ons dan is het geen voetbal meer.

Met Geel genoeg gehoopt in de beker en toch met geen verwachtingen Anderlecht, Standard, enzo uitgeschakeld gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Brechtovic zei:

't Is toch een beetje van moeten hé.

Dit is een unieke kans.

 

Van moeten is veel gezegd, maar inderdaad hoe vaak gaan we dit nog meemaken.

Ik hoop gewoon dat het niet zoals tegen Dortmund is dat de match gedaan is na 20 minuten.

Geef maar nog keer een ouderwets Europees avondje waar het tandenbijten is tot het einde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd hinken op twee gedachten é, op paar centimeters van kwalificatie, 10 man 2-1 achter, dan is dat in Rome boeken toe.

Kan je alleen maar trots zijn ergens, maar toch :)

 

En ook... 4 CL campagnes in 5 jaar:
0 ptn en totale afgang
4 ptn en 3de plek
3 ptn en 3de plek
8 ptn en tot de laatste minuut meegedaan voor plaats 2.

 

Kan je wel spreken dat er een bepaalde evolutie inzit. Hopelijk nemen we die tweede helft mee naar toekomstige europese topduels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...