Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Champions League


Aanbevolen berichten

  • Reacties 849
  • Created
  • Laatste reactie

Op den duur weet ik het ook niet meer :D

 

Langs de ene kant was onze eerste helft slecht, hebben we chance dat ze daar een oerdomme fout maken en was 1-1 zeker gevleid.

Langs de andere kant was onze tweede helft zo goed, dat we altijd moeten winnen.

 

Op basis van de tweede helft kan je zeggen, goed gedaan Clement, maar toch een kanttekening.

De ruimte lag op de flanken, de rest zat dicht. Als je dan Kremme en Badji hebt, dan kan je daar gewoon gebruik van maken, ipv te volharden in je grote gelijk (wat hij uiteindelijk wel deels had, want tweede helft was heel goed).

 

4/6 gestart in de CL, het is al anders geweest.

Iemand stelde mij gisteren de vraag: op welke uitslag hoop je dan in de andere match? Ik weet het eerlijk gezegd niet.

Ons track record op het kampioenenbal is al wel vaker geweest: goed meevoetballen, maar niet de kwaliteit hebben om te scoren en te domme fouten maken die dan in de CL afgestraft worden. Als dat zich weer doorzet, dan ben ik liever zeker van plaats 3 dan te gokken op plaats 2. Langs de andere kant heb ik gisteren er een paar gezien die hun plek in de CL meer dan verdienen, ooit moeten we toch die declic maken dat het daar ook kan en dan zijn we misschien wel vertrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boh ja, zelfde verhaal als ze vaak e. Gebrek aan efficiëntie, daar staat of valt zoveel mee in de CL.

Kleine fouten worden meestal direct afgestraft en als je de fouten zelf niet afmaakt, dan blijf je steken op het ander gevoel.

 

Club had altijd moeten winnen maar ze missen toch nog een echte spits.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

Onbegrijpelijk dat Clement geen spits zet, terwijl de spelers continu voorzetten voor doel gooiden.

 

Helemaal akkoord, maar als je dan de kansen ziet in de tweede helft zonder spits, had hij blijkbaar toch een plan dat deels werkte.

De vraag die zich stelt is gewoon: wat als we wel met spits speelden, dan zou je gezien het spelbeeld een nog betere tweede helft gespeeld hebben toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brechtovic zei:

 

Achteraf gezien toch de juiste keuze gemaakt.

Al was Salzburg - Bayern ook wel cool.

 

Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk :D 

 

Maar zowel Atalanta als Liverpool spelen toch wel vrij spectaculair voetbal, dus op voorhand leek mij dat de leukste affiche te zijn..

Al begrijp ik de keuze voor Real met Hazard natuurlijk ook wel :) En het was gelukkig nog een leuke match :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

 

Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk :D 

 

Maar zowel Atalanta als Liverpool spelen toch wel vrij spectaculair voetbal, dus op voorhand leek mij dat de leukste affiche te zijn..

Al begrijp ik de keuze voor Real met Hazard natuurlijk ook wel :) En het was gelukkig nog een leuke match :D 

 

Atalanta was op zelfmoordmissie.

Zoveel ruimte weggeven tegen Liverpool,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover nog niet duidelijk, we staan weer met de voetjes op de grond :D

 

Collectief nooit zo afgezien tegen Real en PSG vorig jaar, als tegen Dortmund gisteren.

We waren nergens, omdat zij overal sneller waren. Ze denken sneller, ze spelen sneller, ze draaien sneller, .....

 

Gezien de 1/6 tegen de concurrenten voor plaats 2 denk ik dat we nu best richten op plaats 3 :happy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pica zei:

Voor zover nog niet duidelijk, we staan weer met de voetjes op de grond :D

 

Collectief nooit zo afgezien tegen Real en PSG vorig jaar, als tegen Dortmund gisteren.

We waren nergens, omdat zij overal sneller waren. Ze denken sneller, ze spelen sneller, ze draaien sneller, .....

 

Gezien de 1/6 tegen de concurrenten voor plaats 2 denk ik dat we nu best richten op plaats 3 :happy:

 

Akkoord, die Haaland wil ik over 5 jaar wel eens zien.... 

 

Maar... ik vind dit Club ook niet hetzelfde dan vorig jaar. De verdediging vorig jaar was solide en sterker, hoewel het dezelfde mensen zijn.

Mignolet presteert niet naar zijn kunnen, heeft dit seizoen toch al veel flatertjes begaan. Deli is nog nonchalanter dan anders, zijn positiespel vind ik dramatisch. Mata, wat is daar mee gebeurd, heeft niet dezelfde intensiteit.

 

Balanta was vorig jaar er aan het doorkomen maar door zijn blessures al ferm teruggevallen.

Dennis is weer zijn egoïstische zelve, doet goeie dingen maar het kan soms veel en veel makkelijker. Gisteren had hij bvb. ook perfect kunnen passen naar Rits die dan voor een open goal stond. En ja.... nog altijd geen spits. Zonder goeie spits in de CL is het gewoon moeilijk aangezien je toch aan een hogere efficientie moet zitten. Gisteren waren er kansen om een goal of 2 te maken.

 

Club zal toch terug een niveautje hoger moeten gaan. Thuis tegen Zenit moet je gewoon altijd winnen, dan heb je 7 punten en is normaal genoeg voor de 3de plaats, misschien nog een surprise in Lazio maar dan moet iedereen top zijn;

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Iker zei:

 

Akkoord, die Haaland wil ik over 5 jaar wel eens zien.... 

 

Maar... ik vind dit Club ook niet hetzelfde dan vorig jaar. De verdediging vorig jaar was solide en sterker, hoewel het dezelfde mensen zijn.

Mignolet presteert niet naar zijn kunnen, heeft dit seizoen toch al veel flatertjes begaan. Deli is nog nonchalanter dan anders, zijn positiespel vind ik dramatisch. Mata, wat is daar mee gebeurd, heeft niet dezelfde intensiteit.

 

Balanta was vorig jaar er aan het doorkomen maar door zijn blessures al ferm teruggevallen.

Dennis is weer zijn egoïstische zelve, doet goeie dingen maar het kan soms veel en veel makkelijker. Gisteren had hij bvb. ook perfect kunnen passen naar Rits die dan voor een open goal stond. En ja.... nog altijd geen spits. Zonder goeie spits in de CL is het gewoon moeilijk aangezien je toch aan een hogere efficientie moet zitten. Gisteren waren er kansen om een goal of 2 te maken.

 

Club zal toch terug een niveautje hoger moeten gaan. Thuis tegen Zenit moet je gewoon altijd winnen, dan heb je 7 punten en is normaal genoeg voor de 3de plaats, misschien nog een surprise in Lazio maar dan moet iedereen top zijn;

 

Club is niet de machine van vorig jaar, laat dat duidelijk zijn.

In het begin van het seizoen zit je met Vanaken, Vormer en Mata die plots in elkaar zakken.

 

Nu zit je zelfs met Mignolet, Deli en Mechele die plots slechte matchen spelen.

 

Dat is een halve ervaren basisploeg die het plots laat afweten.

 

De spitsendiscussie blijf ik te gemakkelijk vinden. Vorig seizoen toch ook vaak zonder spits gespeeld en goed gespeeld en gescoord en puntjes gepakt.

Zet Haaland bij ons en we winnen ook niet zu, al is dat wel een fenomeen :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
2 minuten geleden, Brechtovic zei:

Weinig interessants vandaag. 

 

Voor de neutrale kijker PSG - Leipzig zou ik nog durven zeggen.

Voor de Belgische kijker is er een andere topper :rofl:

Wel nul verwachtingen voor vanavond, thuis op ons plek gezet geweest, ga je meestal niet goedmaken in 2 weken tijd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Pica zei:

 

Voor de neutrale kijker PSG - Leipzig zou ik nog durven zeggen.

Voor de Belgische kijker is er een andere topper :rofl:

Wel nul verwachtingen voor vanavond, thuis op ons plek gezet geweest, ga je meestal niet goedmaken in 2 weken tijd :P

 

En zonder mister Europe Dennis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...