Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Homeland seizoen 4 ook al gezien,blijft aangenaam om te volgen.

films:

Macbeth (zware tegenvaller;vreemd om dat oud engels te horen maar het maakt de film wel authentieker)

The Lincoln Lawyer (aanrader)

Angry Birds (toch ook iets meer van verwacht,matig)

Fear And Loathing Las Vegas (mijn genre niet echt,JD moet niet al te fel acteren voor deze rol denk ik,is sowieso al een vijs kwijt)

Tusk (speciaal,maar toch niet overtuigend)

He Got Game (leuke film)

Taxi Driver (kon me ook niet overtuigen,al heb ik hem 7/10 gegeven,6.5 lijkt me correcter)

The Shining (top 200 plaats for sure)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
18 minutes ago, hjs666 said:

Vraag tussendoor,zijn er hier nog mensen dia via popcorn time naar series zien?

Dat wilt niet werken bij mij,films zijn geen probleem.

Vroeger wel, en zonder problemen. Maar sinds ik hier 123movies.to heb leren kennen, heb ik popcorn time nog maar weinig aangeraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog even verder te gaan over Nolan.

Ik snap niet waarom The Dark Knight de vierde beste film ooit is. Ik snap het echt niet. Ik vind het ridicuul. Batman + de hype Nolan is blijkbaar al genoeg voor een massa's tienen binnen te slepen. Ik vind The Dark Knight geen goede film. Het enige wat ik beter dan mediocre vind is de acteerprestatie van Heath Ledger, maar verder vind ik alles matig tot zelfs beneden normaal. Script is duidelijk ondermaats. Camerawerk is gewoon ook niet erg goed. Vrij chaotische film. Ik heb hem al twee keer gezien, en ben er twee keer niet doorgeraakt. Eerste keer viel ik in slaap, en had ik achteraf pas door dat ik eigenlijk een halfuur had gemist (het was pauze op TV, en ik dacht dat de film gedaan was, en ik viel in slaap). Tweede keer dat ik me eraan waagde, had ik het halfweg afgezet, puur omdat ik er niet doorgeraak. Niet dat Batman me niet interesseert, want Batman Begins vind ik wel vrij goed, en is mijn "favoriete" Nolan. Ik snap echt niet waarom ik het vervolg niet kan verteren. Ik zal het sowieso nog eens proberen, maar ik zie de genialiteit echt niet (tenzij het verscholen zit in het laatste halfuur). 

Iedere film valt ondanks een interessant plot gewoon tegen. Vaak ook door het geforceerde einde dat niet in lijn is met de rest van de film, maar ook door de overdreven groteske chaotiek in zijn films. Ik heb vaak gewoon het gevoel dat achteraf er gewoon niets meer klopt in zijn films, en dat de twist vaak de rest van het verhaal/film tenietdoet, puur omdat alles daar naar toe is opgebouwd. It's all about the twist. Ik moet wel nog Memento, Following, Insomnia, en TDKR zien, maar voor mij is hij toch wel de meest overschatte regisseur. Ik hou liever van een filmpje zoals Twilight met een leuke sfeer dat wat liever oogt dan zo een schijnbare epos van Nolan. Dat een Twilight een 5.2 krijgt op IMDb en The Dark Knight dan weer zoveel, versta ik niet. Ik vind Twilight gewoon intrinsiek beter dan The Dark Knight. Punt. Hoewel die eerste zijn kinderziektes heeft op een bepaalde vlak. Maar het is wel lief en teder allemaal. En het wordt niet teniet gedaan door onverklaarbare ridicule wendingen op het einde van de film. Twilight haalde mijn top 100 niet, maar het is wel één van de blockbusters die ik het liefst heb. Zou het zo rond plaats 150 zijn denk ik. In de buurt van de eerste drie Harry Potters, Iron Man, Jurassic Parks, American Pie 1+2 en de Pirates en ook Avatar (beetje jammer van de actiescènes in die film trouwens, vond de wereld echt een mooi gecreëerde wereld in die film).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 21-8-2016 at 7:18 PM, Vahnstad said:

Ja, en herkijken blijft ook top. Leuke sitcom waarvan ik de dvd's van seizoenen 1 tm 7 in huis liggen heb, wat eigenlijk niet nodig is gezien 2BE het toch jaarlijks uitzendt, maar ik blijf het wel sjiek vinden, denk dat ik het al 3x heb gezien. Alles toch op zijn minst 2x op seizoen 8 na (en 7 weet ik niet). 1 tm 4/5 heb ik al te veel gezien :P

Als ze Friends nog eens uitzenden, zal ik het ook bekijken, had eerste twee seizoenen al eens gekeken. Is wel tof.

Friends zenden ze toch alle dagen uit op Vijf?

On 25-8-2016 at 7:18 PM, hjs666 said:

heeft er al iemand Quantico gezien?

te vergelijken met Homeland bvb ?

Quantico vroeg ik me ook af, want is gisteren gestart op Q2 (opvolger van 2BE)... Mr.Robot ook trouwens, iemand daar al iets van gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check.

Kan wel ff duren,oordeel een reeks vaak pas na 1 of 2 seizoenen.

kan wel 1ste indruk meegeven natuurlijk.

 

heb onlangs deze nog gezien

A Bronx Tale (meer dan degelijk maar had er toch ook meer van verwacht)

Million Dollar Baby (te laat gezien om in top200 opgenomen te worden,volgend jaar dan maar)

Milk (heb me laten verrassen,wist niks van achtergrond van film (onderwerp,cast,enz...) ,gewoon uit nieuwsgierigheid gezien vanwege hoge IMDB rating,goede film maar toch geen top200 materiaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht twee films bekeken:

Blood Father Degelijke actie-thriller, entertaining maar niet mind-blowing. 6 gegeven op imdb, 6,5 was nauwkeuriger geweest maar 7 vond ik dan weer te veel credits voor wat het 'maar' was.

Nightcrawler, mij onder de aandacht gebracht dankzij @vinnypassy zijn movie top 100-initiatief. Dat was een ander paar mouwen, heerlijke karakterschets van een sociaal inadept, verwrongen persoon met een enorme ambitie en eigendunk die letterlijk over lijken gaat om zijn doelen te verwezenlijken. Jake Gyllenhaal, die ik normaal minder hoog in het vaandel draag, heeft mij hier een ander facet van zijn acteertalenten laten zien. Ik was onder de indruk, sterk staaltje cinema. Een  kanshebber op een top 10 plaats voor een eventuele volgende editie van de top 100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blood Father staat ook op mijn verlanglijstje,verwacht er veel van (hopelijk valt hem niet tegen)

Nightcrawler vond ik wel goed,een van de beter psychedelische films,vond het al vreemd dat die niet in uw top100 stond,nu weet ik de reden.

Source Code al gezien toevallig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, hjs666 said:

Blood Father staat ook op mijn verlanglijstje,verwacht er veel van (hopelijk valt hem niet tegen)

Nightcrawler vond ik wel goed,een van de beter psychedelische films,vond het al vreemd dat die niet in uw top100 stond,nu weet ik de reden.

Source Code al gezien toevallig ?

d8ee4f0d2c93db0881f8023523751841.png

Nummer 60 in mijn lijst :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de sarcasten onder ons, en/of mensen die zich ergeren of juist kostelijk amuseren bij de idiotie van zijn gemiddelde medemens raad ik ten stelligste aan:

UnReal

Eerste twee seizoenen gezien, elk in één doorlopende nachtelijke marathon. Seizoen 3 zal voor vannacht worden :P

EDIT: Bummer, zie nu dat s3 pas voor 2017 is :'(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...