Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
22 minutes ago, ivago said:

Nu @hjs666 er toch over begint, heeft er iemand tips hoe te beginnen aan zo'n film-top? Ik bedoel, ik heb gelijk al 25000 films gezien  of zo (weet ik veel). Hoe selecteert ge daarin, van die 25000 ben ik er waarschijnlijk 24500 al weer vergeten.

Ik hou op de IMDB website bij welke films ik gezien heb, ge kunt daar al uw films ook raten. Op basis daarvan selecteer ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Rhand said:

Ik hou op de IMDB website bij welke films ik gezien heb, ge kunt daar al uw films ook raten. Op basis daarvan selecteer ik.

Goeie tip alleen verschuift daardoor et probleem: hoe moet ik daar beginnen alles wat ik al zag te raten? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, hjs666 said:

paar films gezien afgelopen week

Jagten (The Hunt) leuke film maakt kans om in top 200 opgenomen te worden)

Now You See Me 2 (minder goed dan de 1ste maar nog redelijk,gaat nog 3de van gereleased worden,dat is al duidelijk)

Ocean's Eleven

Ocean's Twelve

Ocean's Thirteen

Lord Of War

 

 

Lord of war is immens goed vind ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, ivago said:

Goeie tip alleen verschuift daardoor et probleem: hoe moet ik daar beginnen alles wat ik al zag te raten? :D

ik heb ook heel veel films gezien en ze ranken/raten is niet makkelijk.

heb zoals @Rhand zegt ook via imdb beginnen listen (pas sinds vorig jaar).was wel tijdje mee bezig om de oudere films op te zoeken.

de films linken toch naar elkaar daar (people who watched/liked also watched/liked this) en dan rate je maar hé.en je kan naar hartelust scrollen.

films waar je niet meer zeker van bent om te raten kun je opnieuw zien,zoals ik doe.

die rate ik pas als ik ze herzien heb.

er zijn tegenwoordig toch kanalen genoeg (netflix,popcorn time,play of play more van telenet + de tegenhanger van proximus daarvan al hebben die samenwerkingsverband met netflix,...) om films te zien,

bij recente films kan het wel zijn dat ik bezoekje breng aan bios.

wat ik ook doe is sommige lijstjes die gepost worden in de top 200 van anderen bekijken en dan zien wat ik nog niet gezien heb,trailer bezien of totaal niet en gewoon als de kans zich voordoet de film zien en dan meteen raten op imdb,zo hou je beter overzicht van wat je goed/matig of slecht vond.

ik moet ook nog veel zien hoor,als ik naar de uitslag van die top200 zie komen er niet veel films van mij in voor.

daarna maak je maar selectie van een 200 films daaruit hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, ivago said:

Goeie tip alleen verschuift daardoor et probleem: hoe moet ik daar beginnen alles wat ik al zag te raten? :D

Gewoon ne keer beginnen. In't begin zal het effe duren eer ge al uw 500 van de 25.000 films die ge gezien hebt maar niet vergeten zijt, gerate hebt. Maar tegen dat ge erdoor zijt, is dat gewoon elke keer ene film raten wanneer ge er eens ene gezien hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
13 hours ago, Bankje said:

Begonnen met Fargo. Ziet er veelbelovend uit.

staat ook nog op mijn lijst.

ik ben begonnen met Homeland,ondertussen al aan seizoen 2 bezig.

 

Tusk is toegevoegd aan het aanbod bij Netflix vandaag,zal ook eens tijd maken om hem te zien voor de deadline van de movietop200.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
24 minutes ago, Ronne said:

Ik blijf het tof vinden :D

Ja, en herkijken blijft ook top. Leuke sitcom waarvan ik de dvd's van seizoenen 1 tm 7 in huis liggen heb, wat eigenlijk niet nodig is gezien 2BE het toch jaarlijks uitzendt, maar ik blijf het wel sjiek vinden, denk dat ik het al 3x heb gezien. Alles toch op zijn minst 2x op seizoen 8 na (en 7 weet ik niet). 1 tm 4/5 heb ik al te veel gezien :P

Als ze Friends nog eens uitzenden, zal ik het ook bekijken, had eerste twee seizoenen al eens gekeken. Is wel tof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Vahnstad said:

Ja, en herkijken blijft ook top. Leuke sitcom waarvan ik de dvd's van seizoenen 1 tm 7 in huis liggen heb, wat eigenlijk niet nodig is gezien 2BE het toch jaarlijks uitzendt, maar ik blijf het wel sjiek vinden, denk dat ik het al 3x heb gezien. Alles toch op zijn minst 2x op seizoen 8 na (en 7 weet ik niet). 1 tm 4/5 heb ik al te veel gezien :P

Als ze Friends nog eens uitzenden, zal ik het ook bekijken, had eerste twee seizoenen al eens gekeken. Is wel tof.

Friends nog niet uitgekeken? Zonde wel :-P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...