Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, Ronne said:

Das gewoon alles dat ik al gezien heb in zijn totaliteit hé. In de week na het werk als er geen voetbal is kijk ik bijna altijd naar series.

Ik kijk veel series en dan plots heb ik het ermee gehad :P midden in een seizoen. Dexter ben ik bijvoorbeeld gestopt in het begin van seizoen 7 denk ik.

Edit; vlug mijn spoil verwijderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie
1 minute ago, Bankje said:

Ik kijk veel series en dan plots heb ik het ermee gehad :P midden in een seizoen. Dexter ben ik bijvoorbeeld gestopt in het begin van seizoen 7 denk ik, wanneer zijn zus het ontdekt.

Seizoen 7 was zo slecht niet ze. Twas vooral in seizoen 8 dat het wat minder was, vooral naar het einde toe... Ik heb het uitgekeken en ben er wel blij mee. Daar mee is ook alles gezegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteravond een serie beginnen kijken en heb basically de ganse nacht door gekeken, rond een uur of 5 toch in slaap gesukkeld.

Serie is Tyrant en draait om de machtsstrijd in een fictief land in het Midden Oosten. Eindelijk eens een serie die niet bol staat van de cliché's rondom de Arabische wereld, die onbevooroordeeld en eerlijk de moslimcultuur in beeld brengt. Eens geen terroristen met tulbanden die alles wat Amerikaans is opblazen just for fun, maar mensen die vanuit hun eigen politieke, religieuze of culturele ideologie beslissingen maken en daarnaar handelen, allemaal in hun eigen perceptie overtuigd van hun gelijk.

Geen action-packed lawaaierig stuk met daarin the power en righteousness van de US of A voorop maar een verhaal over mensen en hun idealen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, ivago said:

Ik ben gisteravond een serie beginnen kijken en heb basically de ganse nacht door gekeken, rond een uur of 5 toch in slaap gesukkeld.

Serie is Tyrant en draait om de machtsstrijd in een fictief land in het Midden Oosten. Eindelijk eens een serie die niet bol staat van de cliché's rondom de Arabische wereld, die onbevooroordeeld en eerlijk de moslimcultuur in beeld brengt. Eens geen terroristen met tulbanden die alles wat Amerikaans is opblazen just for fun, maar mensen die vanuit hun eigen politieke, religieuze of culturele ideologie beslissingen maken en daarnaar handelen, allemaal in hun eigen perceptie overtuigd van hun gelijk.

Geen action-packed lawaaierig stuk met daarin the power en righteousness van de US of A voorop maar een verhaal over mensen en hun idealen.

Klinkt mij zeer interessant. Merci voor de tip :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, ivago said:

Ik ben gisteravond een serie beginnen kijken en heb basically de ganse nacht door gekeken, rond een uur of 5 toch in slaap gesukkeld.

Serie is Tyrant en draait om de machtsstrijd in een fictief land in het Midden Oosten. Eindelijk eens een serie die niet bol staat van de cliché's rondom de Arabische wereld, die onbevooroordeeld en eerlijk de moslimcultuur in beeld brengt. Eens geen terroristen met tulbanden die alles wat Amerikaans is opblazen just for fun, maar mensen die vanuit hun eigen politieke, religieuze of culturele ideologie beslissingen maken en daarnaar handelen, allemaal in hun eigen perceptie overtuigd van hun gelijk.

Geen action-packed lawaaierig stuk met daarin the power en righteousness van de US of A voorop maar een verhaal over mensen en hun idealen.

Klinkt interessant.

Ben zelf al langer op zoek naar een film die de strijd tussen USA en het Midden Oosten brengt, maar dan uit het oogpunt van de gewone Abdul met de Taqiyah. Iemand die ook een afkeer heeft van de terroristen in zijn land, maar wiens familie plots half omkomt in een drone-attack van de USA als "collateral damage". Geen idee of er zo'n film bestaat, maar zou misschien ogen-openend zijn voor de helft van Europa en USA.

@Ronne: Keek jij geen Peaky Blinders? Zie ik niet op uw lijstje.

Ik mis ook kwaliteitseries zoals Blackadder, Fawlty Towers, Rome, Matroesjka's, The Thin Blue Line, Life on Mars, I Claudius, Pillars of the Earth. Non-Hollywood stuffs.

Of 24, Weeds, Boardwalk Empire, Sopranos, The Borgias, Blue Mountain State als je meer Hollywood wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Rhand said:

Afgelopen dagen gekeken:

Snowpiercer, een 8.

The Hateful Eight, een 8.

Rise of the Planet of the Apes, een 8.

Dawn of the Planet of the Apes, ook een 8.

 

die laatste had ik nu niet verw8...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren begonnen aan Ray Donovan, was 'ok'.

Peaky Blinders is minstens een 8 waard

Bezig met Acquarius ook, is ook een zeer goeie serie en dus een 8 waard

Voor de rest kan het lichte vertier zoals een Scorpion mij ook wel nog steeds bekoren.

Al de rest van de tijd gaat naar die verdomde verhuis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op reis begonnen met Entourage. Anderhalf seizoen ver en tot nu toe wel leuk, ben ook telkens benieuwd hoe het verder gaat maar echt ondersteboven ben ik er toch nog niet van. Voorlopig een welverdiende 7 :chuckle:

Op 2BE ook een vijftal afleveringen van Salem opgenomen. Gisteren de eerste gezien en vond het wel fascinerend.

Op Fox is deze week ook een serie over het leven van Da Vinci begonnen (titel ontsnapt me nu even). Twee afleveringen opgenomen maar nog niet bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...