Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Films & Series


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 976
  • Created
  • Laatste reactie

Series gezien:

*Narcos (kijk uit naar september)

*Marco Polo (al had het ff goed Kublai Khan kunnen heten) de 2 seizoenen

*Sons Of Anarchy alle 7 seizoenen

*The Walking Dead ook volledig mee (seizoen 6 dus)

*Better Call Saul ook alles

 

 

films:

zal morgen of zo wel eens lijstje posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, hjs666 said:

Boyz N The Hood is 1 van mijn favoriete films, echt een topper!

Wat vond je van The Legend of Tarzan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Bankje said:

Pineapple Express :)):)) awesome!

bwah,leuk met verstand op nul zoals the hangover maar dit soort humor is te groen voor mij,matige film.

 

5 hours ago, Rosse said:

Boyz N The Hood is 1 van mijn favoriete films, echt een topper!

Wat vond je van The Legend of Tarzan?

Boyz N The Hood is idd echt goede film,stond al lang op mijn watchlist,nu dat die beschikbaar is in play heb ik hem maar ineens gezien.

The Legend of Tarzan,geen topfilm,maar is ook geen afrader.

wel gevoel gehad dat ik terug op school zat,kregen geschiedenisles over Leopold II.

Ik heb hem6/10 gegeven op IMDB,als je met halve sterren kon werken was het voor mij 6.5/10 geweest.

 

films die nog op mijn watchlist staan:

Now You See Me 2

Blood Father

Ben Hur

Assassin's Creed

Pete's Dragon

Imperium

Marauders (afgaande op trailer lijkt die me fel op Triple 9)

......

en nog veel meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hjs666 Fijne lijst, blij dat jij ook iemand bent die Deadpool ferm overroepen vond. Ik vond Warcraft trouwens ook Amerikaanse pulp-cinema. Mijn favorieten in jouw lijstje zijn Pan's Labyrinth, Shutter Island, Snowpiercer en natuurlijk Avatar.

Pineapple Express is de enige die ik nog niet heb gezien, dus bedankt voor de tip.

Marauders heb ik laatst gezien, ik vond het maar zo-zo. De 5,4 op IMDB lijkt me terecht.

Voor de remakes van Pete's Dragon en Ben Hur hou ik mijn hart al vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, ivago said:

@hjs666 Fijne lijst, blij dat jij ook iemand bent die Deadpool ferm overroepen vond. Ik vond Warcraft trouwens ook Amerikaanse pulp-cinema. Mijn favorieten in jouw lijstje zijn Pan's Labyrinth, Shutter Island, Snowpiercer en natuurlijk Avatar.

Pineapple Express is de enige die ik nog niet heb gezien, dus bedankt voor de tip.

Marauders heb ik laatst gezien, ik vond het maar zo-zo. De 5,4 op IMDB lijkt me terecht.

Voor de remakes van Pete's Dragon en Ben Hur hou ik mijn hart al vast

Snowpiercer is dat die film met die trein waar de armsten in de laatste wagon wonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Brechtovic said:

Deadpool overrated vinden. Schandelijk!

 

Yep,was totaal niet zo goed als de hype er rond..

Nu ik heb bij momenten ook wel gelachen,daar niet van,sommige jokes waren wel geslaagd.

vind het wel atypische actiefilm voor een film over actieheld

De actie was ondergeschikt aan de "humor".

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, ivago said:

@hjs666 Fijne lijst, blij dat jij ook iemand bent die Deadpool ferm overroepen vond. Ik vond Warcraft trouwens ook Amerikaanse pulp-cinema. Mijn favorieten in jouw lijstje zijn Pan's Labyrinth, Shutter Island, Snowpiercer en natuurlijk Avatar.

Pineapple Express is de enige die ik nog niet heb gezien, dus bedankt voor de tip.

Marauders heb ik laatst gezien, ik vond het maar zo-zo. De 5,4 op IMDB lijkt me terecht.

Voor de remakes van Pete's Dragon en Ben Hur hou ik mijn hart al vast

Pete's Dragon gaat totaal andere film zijn dan origineel,originele was ook een beetje musical.Denk dat je ze niet met elkaar mag gaan vergelijken.

Ben Hur heb ik originele niet van gezien.(schande zeker :p,heb nog veel "klassiekers" niet gezien hoor)

Pan's Labyrinth vond ik ook niet schitterend hoor.Zelfde niveau als Crimson Peak (waar ik veel meer had van verwacht).

Shutter Island was wel goed,Snowpiercer zou ik 6.5/10 geven.

Avatar heeft me aangenaam verrast,had niet zo hoge verwachtingen toen ik hem zag.Gaat ook utgemolken worden vanaf 2017 (met 3 vervolgfilms).

Warcraft heb ik toch 7/10 gegeven.

Pineapple Express is geen aanrader imo.

Marauders moet ik nog zien dus kan er nog niet over oordelen,mijn rating verschilt vaak van de IMDB rating.

Point Break vond ik ook beter dan de rating op IMDB bvb,net zoals Triple 9.

De meeste films zou ik 6.5 (als het mogelijk was :p) geven denk ik.

imo is Dead Man Walking de beste uit mijn lijstje.

End of Watch,The Town en Black vond ik ook goed.

gisteren Friday gezien,beter dan Pineapple Express hoor ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, rtsrobintje said:

Ik heb Now You See Me 2 gezien en vond hem maar matig, de eerste was veel beter. Het werd iets te ongeloofwaardig, maar ik ga niet te veel commentaar geven om niks te spoilen ;)

Die is toch nog niet uit hier ?

enfin ga hem zien wanneer ik verlof heb,nu de 1ste op Netflix staat kan ik mijn geheugen eens refreshen.

Ocean's 11,12 en 13 staan ook nog op't programma tijdens verlof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, hjs666 said:

Die is toch nog niet uit hier ?

enfin ga hem zien wanneer ik verlof heb,nu de 1ste op Netflix staat kan ik mijn geheugen eens refreshen.

Ocean's 11,12 en 13 staan ook nog op't programma tijdens verlof.

Ik heb hem gezien met een vriend toen ik in Roemenië was, daar is hij dus blijkbaar wel al uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eens mijn lijstje van series meegeven:

Almost Human (1)
Arrow (4)
Banshee (4) 
Breaking Bad (5)
Brooklyn Nine-Nine (3) 
Community (6)
Constantine (1)
Daredevil (2)
DC's Legends of Tomorrow (1)
Dexter (8)
Friends (10)
Game of Thrones (6)
How I Met Your Mother (8)
Jessica Jones (1)
Marvels Agent Carter (2)
Marvels Agents of S.H.I.E.L.D (2,5) moet serie nog heropnemen / eerste werk na Prison Break
Modern Family (7)
Mr. Robot (1)
Orphan Black (2)
Prison Break - moet enkel nog seizoensfinale van seizoen 2 zien daarna ga ik verder tot het einde
Sherlock (3)
Suits (5)
The 100 (2)
The Big Bang Theory (8)
The Flash (2)
The Walking Dead (6)
True Detective (2)

Er staat nog heel wat op mijn verlanglijst (o.a. Gotham, Preacher, Outcast, Lucifer, Hannibal, Sons of Anarchy,...) maar vooraleer ik daar wil aan beginnen moet ik wat bijzien bij de bovenstaande series. Ik ben dus voorlopig bezig met Prison Break en daarna neem ik normaal gezien terug de draad op van Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. Mr. Robot en vooral Suits kijk ik enorm hard naar uit, die zijn beide deze week weer van start gegaan. Verder moet ik nog een seizoen van Orphan Black, The 100, The Big Bang Theory bijbenen. 

Als er vragen zijn mag je die gerust stellen. :D

Iemand interesse in mijn filmlijst? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...