Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Welke games speel jij?


Don Gielius

Aanbevolen berichten

Steamgauge eens proberen :P

Of steamdb. Maar dan heb je enkel zicht op je steam library ntt.

Wat ik ooit aan ps2/3/4 besteed heb zal ook niet mis zijn :D

Ik ben begonnen met een nintendo en dan de opvolgers tot playstation kwam. Een sega heb ik ook ooit gehad. En dan alle fysieke spellen die ik ooit gekocht heb op pc... ik zou alle dlc van train simulator ermee kunnen kopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 862
  • Created
  • Laatste reactie

Het is beter dan Simcity 2013 in ieder geval ;)

 

Je verwart met Cities: Skylines denk ik. Cities in Motion is toch iets anders :P

Maar om te antwoorden op smetje zijn vraag, dat zat in een bundel met Europa Universalis en ik heb er nog maar 40 minuten op gespeeld, dus ik kan het niet zeggen om eerlijk te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wacht inderdaad ik zit verkeerd. Nee Cities In Motions 2 trekt op niet veel. Dat spel is ook niet te goei ontwikkeld omdat ze met Cities Skylines begonnen zijn.

Als je iets wil zoals Cities in Motions 2 kan je beter de 1 nemen die is veel mooier en beter vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RollerCoaster Tycoon Deluxe

Bon ja, voor 2,39 kan ik het nu ook niet laten. Nu stop ik wel.

Denk ik :happy:

RollerCoaster Tycoon Deluxe

Men of War GOTY

Men of War 2

TIS-100

Euro Truck Sim Scandinvia

Flight Sim X

33€

De dlc voor train simulator toch niet genomen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon betalen hoeveel ge wilt naargelang wat ge wilt. Als er bv in die above average ook games bij zijn die je wilt kan je dat + 1 cent betalen bv.

Ik heb gewoon 1$ betaald, yes i'm cheap as fuck. En dan krijg je gwn steamcodes om in te lossen

@Piussi; tzal voor de kerstsale zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon betalen hoeveel ge wilt naargelang wat ge wilt. Als er bv in die above average ook games bij zijn die je wilt kan je dat + 1 cent betalen bv.

Ik heb gewoon 1$ betaald, yes i'm cheap as fuck. En dan krijg je gwn steamcodes om in te lossen

@Piussi; tzal voor de kerstsale zijn. :D

Als ik die nu nog koop, kan ik dan enkel die dirt showdown aan iemand anders geven? Want ik heb hem dus al losstaand voor mij gekocht omdat ik dat pakket niet gezien had.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die nu nog koop, kan ik dan enkel die dirt showdown aan iemand anders geven? Want ik heb hem dus al losstaand voor mij gekocht omdat ik dat pakket niet gezien had.

Als je op humblebundle koopt kun je die key van de game die je al hebt aan iemand anders geven, let juist op dat je hem zelf niet per ongeluk activeert :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op humblebundle koopt kun je die key van de game die je al hebt aan iemand anders geven, let juist op dat je hem zelf niet per ongeluk activeert [emoji14]

Hoe zou ik dat nog kunnen doen? Ik heb bij de originele gezegd dat hij voor mezelf was en hij is in mijn steamlijst gekomen. Ik heb hem wel nog niet geïnstalleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zou ik dat nog kunnen doen? Ik heb bij de originele gezegd dat hij voor mezelf was en hij is in mijn steamlijst gekomen. Ik heb hem wel nog niet geïnstalleerd.

De orginele kun je niet meer weggeven, de dubbel wel.. maar ik ben niet zeker of via humblebundle alle keys apart komen of 1 key voor alle spellen samen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...