Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

ferencvaros, in de mooie stad boedapest een mooie europese club opbouwen


vekie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

31a8658cfd134269229057a8532a7092.png

 

UPDATE TUSSENSEIZOEN

 

Effe een update geven wat de plannen zijn...

 

Zit met twijfels kwestie taktiek, er zijn 2 mogelijkheden. 

1. de huidige succestaktiek blijven gebruiken maar is totaal niet mijn  favoriete en bied geen toekomst vind ik

2.bouwen aan nieuwe waar ik goed evenwicht in aanvallend en counter voor europees...

 

Voor beiden heb ik geslaagde transfers nodig..

Wat ik nodig heb.....

1. een topdoelman, Na Dibusz kon zowel Santamaria als Grof niet echt overtuigen , dan blijft de vraag natuurlijk ervaring of talent binnenhalen.

Hongaars talent is er geniet men voorkeur om zo met 1 buitenlander minder te hebben , zo klan Grof een degelijke 2e keus worden.

2. topwinger voor rechts. Na vertrek Varga kon niemand echt overtuigen. Maar in nieuwe taktiek is nog niet echt zeker of ik met amr of mr ga werken. Dus daar blijft het nog een vraagteken voorlopig.

3. topverdediger. Vlaar weer jaartje ouder en Leandro stopt. Dus heb iemand met goede positionering nodig en een leider achteraan.

 

1. aankopen

 

Voorlopig maar  maar in mijn ogen wel een suptoppertje dus voor Hongarije een topspeler in spe

 

c7696d418a1812e7ec9588e05718cbe2.png

 

de wedstrijden van vorig jaar, 

 

Spoiler

db5cee2f378fa4c3ad327164d4e4920c.png

 

Spoiler

ecbe136bc2793f6eac712fa85dd4e547.png

 

 

 

 

mijn nieuwe taktiek die ik wil proberen, waarom deze????? Zo kan ik men topmiddenveld allemaal laten spelen . Frimpong is wel geen vaste keuze.

 

Spoiler

69e3625d221fcd0cde6a060f7b54df31.png

 Ook hoop ik dat enkele talenten echt doorbreken zal ze posten met volgende update 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58b6325ba7f00834fb0fce0c45d2b1d7.png

 

1. VOORBEREIDING

Ging redelijk goed, met mooie uitslagen, ook paar andere taktieken geprobeerd maar kwam tot conclusie dat de 4231 toch nog steeds het beste is.

Kwa talenten kwam vooral AML Szantho naar boven, scoorde, gaf assist en toonde durf....Toch geen vervanger nodig voor Nguec dan????

Ook kwam ik de zwaktes van men ploeg te weten, na vertrek van Lovrencisc en Civic was duidelijk dat beide flankverdedigers aan versterking toe was.

Meer uitleg in transferbeleid..

 

2. EUROPEES

Spijtig genoeg haalde we nu geen Cl dit jaar, Celtic bleek dit seizoen wel echt te sterk, ook beetje tactisch gefaald daar en was nog in volle transferperiode en hervorming van de ploeg....

Wel vlot de groepstage van de Europa League binnen gehaald en daar zelfs haalbare loting naar mijn gevoel

 

Spoiler

243d6e3729fb0a69e9e527bbf9c5b29e.png

 

Spoiler

684a1f9033bc1264d483d72bcf248dce.png

 

 

3.Transferbeleid  

 

Spoiler

e9b1291bbf5ad7518a3456e40895c4b9.png

 

Zoals jullie zien ben ik heel druk geweest deze mercato, waarom??? Civic , Lovrencisc , Siger en Nguen had ik veel belangrijke spelers die zelf hogerop wilden en vooral meer loon....

uiteraard zoals een goede manager was ik daar beetje op voorzien en had ik schaduwelftal klaar. Dikke pech had ik omdat helft daarvan onmogelijke looneisen hadden ineens, slachtoffer van men eigen succes wss...

 

Inkomend 1. Ospitaleche, zeer goede vmc/mc , kan nog verbeteren en kan in verschillende rollen spelen, vond ik belangrijk

                    2. csoboth, mijn recordaankoop, kwam terug van Benfica, zeer snelle Amr, ook nog groeimarge en Hongaar

                    3. Demjen, talentvolle doelman; komt over van concurrent ZTE, 23 jaar, direct inzetbaar en hopelijk word hij topper

                     4. Del Fabro, gehuurd met verplichte aankoop, vooral voor Vr maar in later stadium als VC om Vlaar te vervangen

                    5. Braithwaite, mijn stunt vind ik zelf, als 2e spits gehaald naast Boli, moet vensters geven, Hij leverde uiteraard veel loon in . Ook verplichte aankoop naa huur.

                     6. Garmash, vmc-mc-amc- ervaring, multi functioneel....koste wat geld maar missing ling vond ik , en voordeel, word als niet buitenlander beschouwd

                     7. Hamalainen, lang gezocht achter een VL maar voor ervaring en kracht gekozen met hem. Ook goede voorzet 

                      8. Murillo, Vr hehe eindelijk gevonden, op huurbasis genomen omdat ik niet zeker ben hij juiste keuze is...

                      9. Laverge, Coopman en Turco zijn uitgeleend aan satelietclub Sorokvar….hopelijk bruikbaar volgend seizoen, vooral Laverge zie ik doorbreken.....

Dus vooral ervaring gehaald en talenten van 22/23 jaar. Dus gewerkt op lange en korte termijn en nu zijn alle posities dubbel bezet en heb enkele toptalenten klaar staan, Vooral op AML, AMC …...

 

4. Doelen   

 

 

                    Uiteraard titel en proberen beker ook te pakken dit jaar

                     Ik ga voor de 2e plaats in Europa league, maar ben al tevreden met punten, beetje onduidelijk waar ik sta voor mezelf

                    Verschillende talenten kans geven....

                     Hopelijk wilt bestuur meewerken en betere trainers en scouts halen...budget nodig

                     trainigscomplex verbeteren ook liefst.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Dogfacedgremlin zei:

Stevig ingekocht; meer dan 10 miljoen voor een speler, dat zijn ze niet meteen gewoon in Hongarije denk ik?

 

De loting in de EL toch niet onderschatten.. Lazio is toch een stevige tegenstander en Dinamo Zagreb heeft meestal ook stevige selectie met het nodige talent.

nee idd heb voor record gezorgd in Hongarije ,maar bestuur wil ook hogerop en had 18m...

Daarom ik zei weet niet goed waar ik sta, mar met Garmash en Hamalainen en Murillo hoop ik mee te kunnen met ploegen als Zagreb...Wil dezelfde weg opgaan met Frodi….Ben op de goede weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

8b95372d49d476e0143446ed2514a47e.png

 

1. COMPETITIE

 

Spoiler

0fe83dae45daac9ab7963e7d3706ac90.png

 

Net als vorig seizoen heeft europees voetbal me punten gekost, ik krijg de groep moeilijker gemotiveerd voor een europese match. 

Ooit vind ik daar wel de oplossing voor, maar we staan er al veel beter voor dan vorig seizoen, 2e stek met maar 1pt achter de verrassende leider alweer. en mits ik al enkele jaren het Hongaars voetbal volg weet ik dat die een terugval gaan krijgen, en wij zijn veel constanter...

Dus titel is weer een must, en liefst zonder nog een verliespartij.....

 

2. EUROPEES

 

Spoiler

8212d6048a75a413e83d221411cf7f1c.png

 

Weer bijna puntenloos uit de groepsfase, en weer hadden we meer verdiend vond ik zelf. Thuis 3x ons manneke gestaan maar 2 maal in laatste 5 minuten een tegengoal geslikt... Idd fysiek kan deze groep, jonge, nog niet mee in Europa. Voetballend al wel …...

Wat me wel goede moed geeft is dat veel jeugd zich staande hield in Europa en men jonge keeper bewees hij een toptalent is !!!!!!!!!!!

 

3. Overzicht

 

Spoiler

51b02e1044047c1619792eaa2eab460c.png

 

Eigenlijk halen we op alle fronten wat het bestuur wilde. Europees zelfs beter en titel en beker moet kunnen dit jaar!!!!!!!!

Dus kwa mijn positie zit ik safe, ook omdat groep heel hecht is en volle vertrouwen in mij heeft.

Wat me ook positief stemde was dat bestuur imstemde met verschillende eisen, zoals een b-team opstarten, beter jeugdcomplex, meer scouts en betere trainers....OP de goede weg om te bouwen aan een structurele sterke club , ook financieel gaan we vooruit. Al meer abonnees dan vorig seizoen en 2 extra sponsors gehaald....We komen er nog, dat het een meerjaren plan moest worden wist ik...…..

 

4. Mercato 

 

Wat zijn mijn toekomstplannen???? 

 

Awel stilletjes aan afstappen van die 4231 en bouwen naar een 433.

Blijven investeren in jeugd en hopen dat ik ooit een goudhaantje binnenhaal en voor veel geld kan verkopen....

Kwa scouting heb ik een harde noot doorgeknapt, en zelf de opdrachten gegeven, zo wil ik de wereldkennis vergroten ook.

Hieronder zie je men eerste scoutingresultaat al ervan , en zo ook men 1e wintertransfer...Toptalent in mijn ogen,voor 18 jaar al snel, doelgericht en technisch sterk, enkel kracht nog op werken en teamwork....

Uitgaand verwacht ik een bod op Tattershoffer (Duitsland) en Boli (Standard of Genk). Bij een zeer goed bod mogen beiden weg.

Inkomend zal ik niet veel doen mits kern al sterk genoeg is om titel te nemen,liever enkele toptalenten halen dan.....

 

 

Spoiler

806685533ccbd58dc24bfd8b01020907.png

 

 

Persoonlijk...…?????

 

Spoiler

0c6247af688d242fa697b37f7b2674f9.png

 

Tja voor mezelf een leuk extrake dat ik belgisch coach van het jaar werd, mar nu sta ik natuurlijk ook op de radar van de belgische clubs...

Wat met een voorstel van bv Anderlecht of Standard????, Liever nog niet, heb het gevoel dat ik hier in Boedapest iets moois kan opbouwen.

De hamvraag blijft natuurlijk waar ligt de grens van ferencvaros??? Is Europees iets halen realistisch????

Ik geef het 5 seizoenen en dan wil ik weten wat kan of zoek ik andere oorden op...Natuurlijk als er een Duitse of Franse topclub komt kloppen is een ander verhaal ???????? 

 

Wie weet wat de toekomst brengt he ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

e32fe368b57b002a13953535503b21ea.png

 

1. competitie

 

Zoals jullie hieronder kunnen lezen lonkt de titel weer, hij mag ons niet ontglippen

heb men taktiek toch weer verandern naar 424 mits ik met 4 goede tot zeer goede spitsen in kern zat.

En men flanken aanvallend sterk waren en goede voorzetten beschikten.

 

dus op vleugelspel gezet en vroege voorzetten en vroeg druk zetten, met 2 mc . Daar heb ik ervaring zat ...

Liep vanaf januari al vlot en gaat beter en beter. 2 talenten op linkerflank doen het veel beter dan ik had verwacht.

Zal screens tonen op einde seizoen overzicht.

 

Spoiler

c54b764b5c0f52fea75857db0f6be0bf.png

 

2. Transfers

Wintermercato rustif overleefd met maar 1 uitgaande, Kharatin, kon veel geld gaan verdienen in Quatar en Kalmar als vervanger. Eigenlijk een voordeel uit gehaald mits hij Hongaar is en binnenkort telt als binnenlandse speler opgeleid voor europees voetbal.

 

Voor volgend seizoen al een topper vastgelegd , jong talent uit Oekraine van Shaktar, gratis...Bondar. Aanrader voor subtoppers

Spoiler

499578853062a82449c13a8a83d11bc5.png

 

ook al toekomstgericht gekocht met jong Mexicaans talentje 

Spoiler

9260b30e2efd9e9d08c10fad16e0b0a4.png

 

Toekomst, 

 

Ik heb persoonlijk besloten 5 jaar bij deze club te blijven, kan hier goed en vlot werken en bestuur staat beetje bij beetje verbetering op alle vlakken toe.

Heb ook al ctr verlenging gekregen van 2 jaar 

 

Spoiler

71c64ccd0857ac216036e555ef8fed79.png

 

Dus beng ik al volop plannen aant maken voor 3e seizoen in Boedapest, mooie stad, lekker bier en bloedmooie vrouwen 

Wat kan een manager nog meer wensen …...644376_10204354564376504_948036276719784833_n.jpg.eaee75be8bf174ce2b8bd7729b9361ba.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

e32fe368b57b002a13953535503b21ea.png

 

1. Competitie

 

01a499a99816117a06933ca26444fcdc.png

 

 

Wederom kampioen, en net als vorig seizoen door constant te presteren. Slechts 2 nederlagen waarvan 1 ik een beetje voorzien had. We waren al kampioen en wou is andere taktiek uitproberen, niet geslaagd dus .

Voor de rest ging alles redelijk volgens planning. Begin seizoen bleven we in buurt van de leider, erna een mooie reeks neergezet en alle concurrenten naar huis gestuurt met nederlaag.

 

Spoiler

242d182a2024f66586a71d6726c57102.png

 

Spoiler

580e9dc7db4b9e1a4d6c090d1d1ba92f.png

 

2. Beker van Hongarije

 

Spoiler

de0a9f27f5abb581119ab248de057f0f.png

 

tweede keer goede keer dus, In Finale ging het vlotter dan verwacht, snelle 2-0 voorsprong en daarna match onder controle gehouden.

heel de weg naar de finale ging vlekkeloos en in 1/8 finale wat geluk gehad met uitdoelpunt.

met de kanttekening wel dat tot en met finale ik met 2e garnituur en veel jeugd telkens speelde.....

 

3. de spelers evaluatie

 

Spoiler

ac037b00e11ccd1fce6d69491316f780.png

 

Best tevreden over mijn transfers dit jaar, enkel de Italiaan van Juventus heeft met wat doelpunten tegen gekost, was ook een verkeerde scouting. Hij was gescout als Vr maar is eigenlijk een echte VC. Gelukkig had ik dus Murillo als Vr gehuurd.

Hij deed het ook zeer goed, enkel fysiek komt hij iets te kort, was steeds na 75min pijp uit...

Toch heb ik besloten hem vast te leggen voor 2.8 mil....

 

Vlaar ging op mijn aanbod in om Asst manager te worden, de vorige ging vaak de mist in tegen de pers en was niet erg geliefd bij enkele spelers.... Is ook 1 van mijn doelstellingen , spelers omvormen tot staff…..

 

Kwa jeugd zijn er mooie talenten doorgebroken, vooral op de linkerflank.

Wie ik niet zo sterk had vewacht was Rego Szantho….6 keer mvm en 12 goals en6 asst….

Ook Csontos als VL brak door, dit door een lange blessure van Hamalainen...

die het eigenlijk heel goed deed, ijzesterke tackle, goede voorzet...….

 

Dus eigenlijk kwa inkomende heb ik niet veel nodig mits Kalmar echt een topper blijkt te zijn....

 

Dus nu men grote uitdaging is 1 topper binnenhalen die ook me Europees punten kan opbrengen....

 

16e8c70ada4abb0f6b3db9b92a223630.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spelers omvormen tot staf,hoe doe je dat.

Vaak zijn statistieken heel slecht voor pas gestopte spelers.

Zeker voor de functie waarvoor ze vacant zijn.

Vind dat die omvorming heel lang duurt,te lang voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hjs666 idd vlaar statistieken zijn niet super maar hij kent de ploeg en mij goed, en met lessen te volgen gaan die omhoog, mijn asst moet enkel tegenstander instructies doen, rest doe ik zelf en de groep happy houden.....

 

mits hij ex speler is en heel graag gezien in de groep perfect..ook niet iemand die te ambitiues is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

b5d3084e54d0b03180c7c7f1375ef793.png

 

1.Europees

 

Spoiler

48bcb7fa935cb227006264542208d0e9.png

 

Domme , domme verdomme toch

Heel simpel, net geen Cl, in 82 min scoorde Praag de onverdiende 2-1. En zo kwamen net tekort om ons te plaatsen voor het kampioenenbal.

Wel verrassend dat we vlot voorbij Celtic gingen, Teken dat mijn transfers de ploeg sterker maakten en we weer een stap dichter zijn waar ik wil zijn in Europa.

 

2. Transfers

 

Spoiler

a34306679399ed5de66700295e99f896.png

 

Zoals jullie kunne zien ben ik zeer bedrijvig geweest, nu maar 1 huurling. Topper Labyad van ajax. Met mogelijk vaste aankoop achteraf.

Dus zoals voorzien komen Del Fabro en Braitwaite defenitief over en daarbij ,nog Kelly (mc) en Bondar (vc) voor de A-ploeg. Jung, kouassi en Bernardez zijn voor de B-ploeg en toekomstgericht aankopen.....

Szalai heb ik gehaald als speler/trainer en als supersub, hongaar en kopbalsterk, niks mee te verliezen dus....

Uitgaand, zoals verwacht een stevig bod op Boli gekregen en Siger defenitief naar Lokeren...

 

Algemeen ben ik tevreden...alle posities goed dubbel bezet, B-ploeg verstevigd en ben klaar om titel, beker en europees te knallen...

Alhoewel ik Europees een heel zware loting heb, wel naar mijn favoriete ploeg Atletico hihi

 

Spoiler

0926d89417947d68714a20edf67296dc.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...