Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

EK 2020


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie
11 uren geleden, Brechtovic zei:

Alles zit echt mee bij die Engelsen. Konden aan de rust gewoon met 9 staan. 

Rice en zeker Phillips moesten eigenlijk altijd rood krijgen.

Muller die zo'n enorme kans mist, is ook zeldzaam. 

 

Als die nu de finale niet halen weet ik niet of ze dat ooit gaan doen :D 

 

Snap ook de plotse euforie niet in onze contreien, we moeten nog altijd langs Italië en langs potentieel Spanje. Niet dat we daar zomaar ffkes gaan van winnen é :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer maar helaas. Het was niet ons toernooi door allerhande factoren. 

 

Misschien het grootste was dat De Bruyne nooit echt fit was. Dat hij moet een scheur moest spelen zegt wel genoeg zeker.

 

Gisteren zijn we overklast geweest op alle gebieden. Van de trainer tot de spits. Ik had opnieuw een Frankrijk gevoel waarin ik al zag dat we nooit een veldgoal zouden maken, er waren momenten dat we pech hadden en het scheelde altijd maar een paar centimeter maar dat was tegen Frankrijk ook.

 

1) we zijn geen smeerlappen , we zijn te braaf, waar Italië al tijd begon te rekken. Waar ze gingen vallen als doden etc.... veel anti voetbal waar ik mij aan kan ergeren. Sportiviteit wordt zelden beloond. 

 

2) onze coach is een goeie talker maar tactisch ondermaats als het er op aankomt. 

Blijven tikken tot in minuut 95 om dan nog Benteke te willen brengen in minuut 97. Benteke had er al een 15 min moeten opstaan naast Lukaku. 

 

Ons middenveld was nergens,  we werden gewoon overklast. Dat is niet de fout van Witsel en Tielemans maar door Mertens er weer op te zetten doe je niemand een plezier, laat staan Praet op die moment te brengen. Wat is er mis met een Trossard, zelfs Chadli voor Carrasco verkiezen. Lukaku zat in de tang tussen 2 verdedigers die elkaar goed kennen. Zoek een oplossing om je wapen Lukaku te gebruiken...

 

Ik heb Martinez nog de kans gegeven na Frankrijk om uit zijn fouten te leren maar dat is niet gebeurd, dus voor mij een dikke buis voor hem.

 

3) De eerste zeker maar ook de 2de goals zijn flaters en op dat niveau betaal je dat cash. 

Dat mag bij zo een ervaring toch niet gebeuren.....

 

4) Donamarumma .... wat een keeper. Die bal van De Bruyne,  10 cm hoger en tis binnen....

 

5) Doku , op die leeftijd dat brengen. Chapeau,  zijn actie in de 2de helft. Hoe lekker zou dat zijn geweest.

 

6) Toch teleurgesteld,  een halve finale was voor mij toch het min. maar Italië was te scherp en gewoon beter. 

 

Gelukkig kan dit team buiten de defensie nog wel 4 jaar mee. Hopelijk een trainer met maar tactisch inzicht. Hij heeft ons een derde plaats bezorgd maar ik heb altijd het gevoel dat we meer konden bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Brechtovic zei:

We werden gedomineerd, omdat we een mannetje tekort kwamen in het middenveld. 

Dat was trouwens al heel het tornooi een probleem. Is toch iets waar we Martinez imo mogen op afrekenen. 

 

 

En dat is omdat we Hazard/Mertens/YFC in de ploeg willen kunnen zetten, want ervoor speelde we 3-5-2 maar kwamen die dan minder uit de verf :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je betere spelers hebt, maar verliest van een betere ploeg, dan mag je wel eens kijken naar de trainer, maar veel slimme voetballers zie ik bij ons toch ook niet rondlopen. Witsel en KDB, dat is het zowat zeker? Die Italianen waren zo gedisciplineerd, zo georganiseerd in aanval en verdediging.

 

Tweede tegengoal is het mooiste voorbeeld: uit het niets gaan we daar plots gaan druk zetten van voor, terwijl onze verdediging nog aan de eigen 16 staat. Gevolg: boulevard ligt helemaal open tussen de twee 16 meter gebieden. Jah :D 

 

Ik heb zeer weinig tegen Martinez, maar een meester tacticus is hij alleszins niet. Wisten we na de match tegen Portugal ook al :P .

 

En die wissels, kan je veel over zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat lange ballen naar Benteke de oplossing gingen geweest zijn. Bonucci en Chiellini zijn geen pannenkoeken é :happy: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Pica zei:

Als je betere spelers hebt, maar verliest van een betere ploeg, dan mag je wel eens kijken naar de trainer, maar veel slimme voetballers zie ik bij ons toch ook niet rondlopen. Witsel en KDB, dat is het zowat zeker? Die Italianen waren zo gedisciplineerd, zo georganiseerd in aanval en verdediging.

 

Tweede tegengoal is het mooiste voorbeeld: uit het niets gaan we daar plots gaan druk zetten van voor, terwijl onze verdediging nog aan de eigen 16 staat. Gevolg: boulevard ligt helemaal open tussen de twee 16 meter gebieden. Jah :D 

 

Ik heb zeer weinig tegen Martinez, maar een meester tacticus is hij alleszins niet. Wisten we na de match tegen Portugal ook al :P .

 

En die wissels, kan je veel over zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat lange ballen naar Benteke de oplossing gingen geweest zijn. Bonucci en Chiellini zijn geen pannenkoeken é :happy: 

 

Je moet iets proberen. Nu zit ik weer met het Frankrijk gevoel. Ik zeg niet dat Benteke de oplossing was maar nu heeft hij weer niks ondernomen om iets te forceren. Rond blijven tikken heeft wederom niet gewerkt e.

 

Je zet in ieder geval meer druk op de defensie. Krijg je dan een goal tegen op de counter, dan is het zo maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...