Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 18


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

Allez we zijn weer vertrokken.. 

In de beker hebben enkele teams vertrouwen getankt, terwijl er voor sommige andere misschien al een paar alarmbellen afgaan..

 

Anderlecht legde gisteren een hoopgevende prestatie op de mat, maar het is tegen Charleroi toch al redelijk van moeten nu we Europa via de beker ook al mogen vergeten. Tenzij er iemand verwacht dat we Conference League gaan winnen natuurlijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tis crisis :happy: 

 

Waarom geeft het bestuur iedereen een dag vrij om gesprekken te voeren en het zo Hoefkens onmogelijk te maken: lijkt mij niet verstandig. 

 

Als je voor het WK een analyse maakt en die is positief om verder te gaan, dan zouden de vorige twee matchen niet mogen uitmaken.

 

Ben grote fan van het Club beleid de voorbije jaren, maar dit is op het randje van debiel eigenlijk. 

Door niet te kiezen voor het WK en nu in paniek te schieten krijgt iedereen ervan: Hoefkens, het bestuur en de spelers.

 

Pas op: voor mij moet Hoefkens zelfs niet weg é. Als hij goed genoeg was voor het WK, dan maakt deze week niets uit. 

Alleen kan je hem bijna niet houden (zelfs niet bij winst vorige match), want je hebt de druk zo onnatuurlijk verhoogd dat het gewoon de enige keuze is. 

 

Was geen fan van de keuze op voorhand, geen fan van het type spel, maar de resultaten waren er wel gedurende langdurige periodes. 

Nu zo panikeren zeg...is er dan iets aan de hand dat we nog niet weten?

 

Eerlijk: Martinez is vrij en de voorzitten kan het niet laten zijn keuze binnen te halen. Een tweede Leekens momentje op komst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel grappig hoe Brugge in het begin van het seizoen nog werd geprezen voor de continuïteit en standvastigheid, maar vanaf het wat minder gaat het kot plots in brand staat :lol:

 

Mijn persoonlijke indruk was trouwens dat er geen probleem was Hoefkens, tot de media er een probleem van maakte. En nu zijn ze in de bestuurskamer plots ook zo beginnen denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Brechtovic zei:

Ik heb wel nooit begrepen waarom je niet investeert in een topcoach als je net op twee jaar tijd 100 miljoen hebt gestoken in spelers.

 

In de wandelgangen wordt er dan wel eens gezegd dat de Vince zich te graag moeit, daar moet je bij een "topcoach" (whatever that is) niet mee afkomen natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Wel grappig hoe Brugge in het begin van het seizoen nog werd geprezen voor de continuïteit en standvastigheid, maar vanaf het wat minder gaat het kot plots in brand staat :lol:

 

Eerste trainersontslag sinds 2013, could be worse :D . Al is het een deuk in het imago, dat is zeker. 

 

4 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Mijn persoonlijke indruk was trouwens dat er geen probleem was Hoefkens, tot de media er een probleem van maakte. En nu zijn ze in de bestuurskamer plots ook zo beginnen denken?

 

Niet vergeten hoe Hoefkens door diezelfde media nog hosanna in den hoge geprezen werd vanwege de CL prestaties.

 

"Probleem Hoefkens" is dat het voetbal te stereotiep was en eigenlijk niet echt Brugs. Die hoge pressing is leuk (al is dat ook weer al ff geleden), maar dan moet je wel de gehele ploeg mee hebben om die vuile meters te maken. Phille en Alfie zijn tegen diezelfde muur gelopen. Als je dan vanuit de reactie voetbalt en dat in België moet doen, waar je dat welgeteld tegen een ploeg of 2-3 keer kan echt uitspelen, dan komt dat het niveau niet ten goede :) . 

 

Alleen is dat al consistent zo geweest tijdens de CL, voor het WK en nu opnieuw na het WK. Nu dan toch hem buitensmijten is heel slecht bestuurd van Club gewoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...