Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

JPL 2022/2023 - Speeldag 32


Dogfacedgremlin

Aanbevolen berichten

En PO1 is weg, lag natuurlijk niet aan dit weekend, kan gemakkelijk een match of 3-4 voor de geest halen waar we altijd meer moeten halen en we nooit in deze situatie zouden zitten (vb thuis tegen de brusselse vrienden). Doeme toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat voor Anderlecht POII ook weg is nu. Niet veel gezien door P-R, maar wat ik zag was weinig hoopgevend.

Nu al twee wedstrijden op rij weer heel zwak en dan moeten we nu tegen Genk. En we hebben het nu al niet meer in eigen hand.

Als we volgend seizoen Europees willen spelen , zal het van de Conference League moeten komen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dogfacedgremlin zei:

Ik vrees dat voor Anderlecht POII ook weg is nu. Niet veel gezien door P-R, maar wat ik zag was weinig hoopgevend.

Nu al twee wedstrijden op rij weer heel zwak en dan moeten we nu tegen Genk. En we hebben het nu al niet meer in eigen hand.

Als we volgend seizoen Europees willen spelen , zal het van de Conference League moeten komen :lol:

 

BAS helpt jullie wel nog ffkes en tis wel nog spannend voor alle ploegen. Duimen dat Club wint van westerlo zou jullie wel helpen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/4/2023 om 23:30, Pica zei:

 

BAS helpt jullie wel nog ffkes en tis wel nog spannend voor alle ploegen. Duimen dat Club wint van westerlo zou jullie wel helpen :P 

 

Laat ons maar gewoon beginnen met zelf te winnen van Genk(geen idee hoe we dat gaan doen); zolang dat niet gebeurt doet de rest er niet echt toe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...