Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Een nieuwe wind waait door Anderlecht


quasarke

Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?

    • Ja
      4
    • Nee
      2
    • Haalt einde seizoen niet
      0


Aanbevolen berichten

Momenteel zijn we halfweg de competitie en doen we het voorlopig nog beter dan vorig seizoen en staan opnieuw knap voorin.

Het is een plezier om hier te kunnen werken met zoveel jonge supertalentjes.

Er is een 4de eigen wonderkind in de maak die nu op uitleenbasis aan het spelen is voor ervaring op te doen. (Timon Nagelsmann 19jaar)

In de huidige kern zijn er 3 van mij en eentje dat gehuurd werd.

We blijven werken met de jeugdspelers en hebben er opnieuw een paar bijgehaald tijdens de winterstop.

 

Champions League is helaas voorbij maar we hebben nog serieus gestunt met 2 zeges en hebben zo een plaats in de Europa League bemachtigd en zo shakhtar eruit gekegeld en spelen nu tegen Salzburg in de 1/8 Finales.

Al had ik bij winst tijdens de laatste match tegen Chelsea nog plaats 2 kunnen pakken en zo verder bekeren in de Champions League, maar we hebben ons toch nog goed herpakt na de start met 0 op 9.

 

In de beker spelen we in de 3de ronde thuis tegen Karlsruhe en zit er dus normaal een volgende ronde in.

 

Tussenstand halfweg de competitie

9902ba9532374b8c793d15e31485f52f.png

 

Champions League en Europa League

5210772d99a742a1171af300e8a8e37d.pngb97421fe9e2e0a05d16c33ca6de201d1.png

 

Europa League loting 1/8 Finales

9352da04bc048683a6d0114570f0056e.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Momenteel zijn we bijna 2/3 van de competitie en we staan voor de 2de maal terug op de 1ste plaats in de rangschikking.

De supporters beginnen al te dromen van een eventuele landstitel, maar daar ben ik zeker niet mee bezig.

Doel was om er opnieuw gewoon proberen in te blijven in de eerste fase en anders middenmoot en proberen iets te forceren in Europa.

Dus wat er nu aan het gebeuren is precies een droom die zich afspeelt.

En hoe langer hij blijft duren deze droom hoe plezanter voor onze supporters natuurlijk.

We wonnen trouwens voor de 2de maal van Bayern München en opnieuw met kleinste verschil en opnieuw waren we de mindere maar lukte het de 0 te houden en zelf er eentje binnen te prikken.

Match 20 kwamen we thuis 0-1 achter tegen nummer 6 Werder via strafschop.

Maar we konden het rechttrekken door 2 wonderkids uit mijn ploeg , beiden gehuurd en de 2-1 was van mijn nieuwe huurling van Manchester United Chijioki Chizoba die zijn eerste match meteen beslissend was.

Spoiler

083f725b8dcb182a173a3ca15f506e3d.png

Volgende wedstrijd is de 3de ronde tegen Karlsruhe die super belangrijk is.

 

e1c495bca58d126c5860c3383b1fe04a.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zijn we nog actief op 2 fronten momenteel.

We zitten nog steeds in de beker en spelen in de 1/2 Finale uit bij Bayern München.

In de competitie staan we samen met het grote Bayern München op kop en doen we verbazend weliswaar nog mee voor de titel.

Deze zal gaan tussen 5 ploegen volgens mij Bayern , Augsburg, Bayer 04 , Wolfsburg en ook nog Leipzig waar we binnen enkele dagen naartoe moeten.

Spoiler

f373d22348dac7277449a53ca770d595.png

In Europa zijn we uitgeteld en de uitschakeling kwam zeer hard aan in ieder geval.

1ste KO ronde wonnen we zeer vlot van Salzburg thuis met 5-1 en wonnen terug wedstrijd ook simpel met 1-3.

De 2de KO ronde waren we de tegenstander van AS Roma en we wonnen thuis met 2-0 en gingen met een mooie uitgangspositie richting Rome.

We kregen meteen volle druk van de thuisploeg en kregen vrij snel de 1-0 tegen en dan wist ik dat het nog moeilijk ging worden.

En iets later kregen we een rode kaart en werd het een super teleurstellende Europese afgang en ook aftocht want we kregen er een zware 6-0 om ons oren en hebben zo Europa moeten verlaten in mineur.

Maar onze jonge ploeg heeft weer wat ervaring opgedaan in beide Europese campagnes van dit seizoen.

Enkel hadden we ook last van meerdere blessures en er zal volgend seizoen moeten gekeken worden om de kern in de breedte te versterken want daar zitten we nogal snel krap en komen we soms in de problemen hierdoor.

Spoiler

915783deb9698f54a564ebf806f1ad5a.png

e0a9e350930a96d5a90bbf6f8e855fcd.png

In de Duitse beker spelen we eindelijk eens de 1/2 Finale waar we het grote Bayern dus ontmoeten.

Spoiler

03c52d32829f9dc26207ba61bfa15ee8.png

02c5b667f371b3b4e08f10e4d585bb48.png

d908637231d67d9064cccecac46afeb8.png

 

Er zijn nu momenteel nog 7 speeldagen in het gevecht om wie weet wel de titel?

Na onze 4de plaats van vorig jaar zijn we opnieuw de revelatie van de competitie in ieder geval.

Er zitten dus nog een paar zware wedstrijden tussen en het zal knokken worden.

Maar we hebben alvast niets te verliezen want voor ons is Europees halen al een overwinning op zich opnieuw.

De druk zal bij de topploegen liggen die geen punten meer kunnen laten liggen in de race om het kampioenschap.

Momenteel zijn we alvast opnieuw op zoek achter de schermen naar versterking overal ter wereld en vooral jong talent.

Dus komaan zou ik zeggen aan alle Augsburg fans, kom naar de thuis wedstrijden en de uit wedstrijden ons steunen en help ons naar de overwinningen te schreeuwen.

8cfec7d04620b20a84f8022f950eabe7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eindspurt komt nu dichterbij en ik moet zeggen dat ik er stiekem van droom de titel te winnen.

Maar met 3 punten achter op de record kampioen zal het wel zeer moeilijk worden vrees ik.

Maar zolang het in theorie nog kan gaan we er zeker blijven voor gaan en ze proberen onder druk te blijven houden en hopen op een misstap.

Al zitten we ook nog achter met het doelsaldo die we nooit meer kunnen inhalen. 

Het zal dus de punten of de gewonnen wedstrijden moeten zijn die ons de titel misschien kan bezorgen.

Augsburg is momenteel de revelatie in ieder geval en dit voor het 2de jaar op rij.

Vandaag zou het in feite moeten lukken om dit af te handelen en hopelijk in mijn voordeel , of eventueel de beker winnen.

Dit zou mij alvast ook blij kunnen maken.

Let the battles  begin …………………...

9be3561289884fafb7fda3d76ceb27e3.png

9c2ef7193ac9a0ff602fe5651541e253.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het seizoen zit erop en we kunnen helaas zeer ontgoocheld zijn na deze laatste weken.

We hebben zeer lang meegedaan met de titelrace en blijven op het einde van de rit over met slechts een 5de plaats en dus amper Europa League.

Dit is na de 1/2 Finale volledig fout gelopen , we speelden een redelijke wedstrijd en waren wel de mindere van Bayern maar hielden het na 120' op 0-0 en dus konden we misschien naar de finale via strafschoppen.

Iedereen scoorde tot strafschop 6 en was het dus razend spannend.

Penalty 7 moest Oxford deze trappen en trapte onbegrijpelijk in het midden van het doel en kon de keeper dus rustig de bal klemmen.

Bij Bayern werd er helaas niet getwijfeld en scoorden ze strafschop nummer 7 en verloren we dus met 7-6 in de strafschoppen.

De jongens waren zeer zwaar ontgoocheld en de meerdere blessures waar we ook mee kampten hielpen ons helaas ook niet meer.

De cruciale wedstrijd was op Dortmund waar we met 4-0 verloren en bij winst hadden we daar op de 1ste plaats gestaan want concurrenten lieten toen ook punten liggen.

We haalden daardoor in de laatste 3 wedstrijden helaas 0 op 9 en verloren van Dortmund (uit 4-0) , verloren thuis van Wolfsburg (1-3) en de laatste wedstrijd verloren we uit op Frankfurt (Kompany trainer) met 1-0 in blessuretijd.

En zijn we daardoor gewoon uit de Champions League plaatsen weggevallen en deze dreun komt heel hard aan.

Ik had op de miljoenen van de Champions League gerekend in ieder geval.

Dit is een serieuze streep door onze rekening wat het budget betreft en had net bijgetekend waar ik nu al spijt van heb.

We gaan nu eventjes proberen alles op een rij te zetten en nadenken over de toekomst en kijken of we misschien andere oorden moeten opzoeken voor een nieuw avontuur.

Als je alles gewoon bekijkt mogen we uiteraard opnieuw zeer tevreden zijn omdat we 2 jaar op een rij als degradatie kandidaat gezien worden en al 2 maal Europees afdwingen met deze jeugdige groep.

Dus zal ik echt eens moeten zien wat onze financiële mogelijkheden zullen zijn naar volgend seizoen toe.

Momenteel zijn na mijn vraag ook de werken gestart voor het verbeteren van de jeugdcomplexen en gaan zo een 2,7 miljoen kosten en 7 maanden in beslag nemen tegen dat deze klaar zijn.

Er is ook een nieuwe persoon gekomen voor de positie van hoofd jeugd opleiding.

406537912a0c4fb11830e6ca045aca19.png

 

Beker werd trouwens gewonnen door Bayern met 4-3 van Bayer 04 en pakken ze zo opnieuw eens de dubbel helaas.

Onze huurling behaalde wel de meeste assists (6stuks)

8c8a5fd512502577e2f4270fb9f627c5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben terug bij elkaar gezeten en zijn er uitgekomen dat ik nog zeker 3 jaar langer zal blijven hier in Augsburg.

De bedoeling is verder te werken met vooral jonge spelers en zo deze kern dan een lange tijd proberen bij elkaar te houden om dan de concurrentie aan te gaan met de grootste clubs uit Duitsland.

En uiteraard ook later in Europa iets te betekenen.

De voorbereiding was lang en leerzaam in ieder geval.

Onze eerste officiële wedstrijd is binnenkort de bekerwedstrijd van de Duitse beker uit bij Wiesbaden en dan openen we Thuis tegen Hannover 96.

We gaan in ieder geval proberen weer iedereen te verbazen en hebben vooral veel verwachtingen in één van onze nieuwe spitsen. (Mauro Acosta)

En ook onze nieuwe rechtsachter en record aankoop Cafezinho (16,75miljoen) en Abdou Fagla die we konden wegplukken bij Bayern München.

Het is in Augsburg stillaan een wonderteam aan het worden hopelijk.

 

Spoiler

6319e39baf2c80c623636011c9ca45d8.png

 

Transfer nieuws

Spoiler

a455572e1d8768138ec2d07b9d504889.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dogfacedgremlin trebel is als reserve in geval van nood en om het goed te maken na mijn samenwerking met hem in het begin van mijn loopbaan.

Want van alle relaties staat hij bovenaan als vijandig :P. Maar zal waarschijnlijk niet veel spelen. Maar is maar omdat er soms nogal wat blessures waren. En zijn inderdaad stevige aankopen en toch opnieuw 3 al zekere wonderkids binnen kunnen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Einde seizoen 3 bij Augsburg.

 

Aan het begin werd er stevig ingekocht en waren er dus uiteraard wat hoge verwachtingen.

Gelukkig wou het bestuur nog steeds maar middenmoot na de eerste 2 jaren zorgen voor behoud en waar we twee maal de verrassing werden in het seizoen met een 4de en 5de plaats in de competitie.

Dit seizoen was met een deel nieuwkomers dus weer even aanpassen en het liep dus nog niet zoals we hadden gehoopt.

Maar mijn doel is om binnen de  jaar een prijs te winnen met Augsburg en hard blijven werken.

Want we blijven een zeer jong team en het zal even duren om mee te doen voor de prijzen.

Maar voorlopig is er dus geen probleem met het bestuur en eisen ze nog niets die te hoog gegrepen is voor onze ploeg.

 

Eindstand competitie

 

38fb78859e42142759d8a1f1716b51b0.png

 

Er is dus geen Europees behaald en zal het volgend seizoen moeten gebeuren in de beker of de competitie.

Maar ik ben er van overtuigd dat ik volgend seizoen opnieuw een ticket voor Europa zal bemachtigen en dat zou fijn zijn.

 

Duitse Beker

 

Hier werden we na vorig seizoen een mooie beker campagne helaas opnieuw uitgeschakeld in de 2de ronde door Wolfsburg.

Die dit seizoen sterk speelden en ons zo vroegtijdig uitschakelden.

Volgend seizoen gaan we dus opnieuw knokken voor de beker, maar het is blijkbaar geen goede combinatie met mij en de beker.

 

Europa League

 

Dit seizoen hebben we een heel sterk Europees parcours afgelegd tegenover onze binnenlandse competitie waren we teleurstelden.

We wonnen zelfs onze poule en dit hadden we zeker niet verwacht.

Hadden gehoopt om mee te doen voor plaats 2 maar dit overwicht hadden we niet verwacht in ieder geval.

En zo waren we dus al in de eerste knock out ronde vrij en moesten we in de 2de ronde tegen Emmen.

 

Spoiler

aebb4e2df30751838bd1b31fb341bdd8.png

 

2de Knockout ronde

 

Spoiler

f6429430c26a5c1e7aa543074f6a0bc0.png

 

1/4 Finales

 

Spoiler

eaa0abc0b4a185a19de55428dd211b7d.png

 

1/2 Finales

 

Spoiler

c5125cc608583bdd6dbdc11fb0b3d861.png

 

Finale

 

Spoiler

c3365c6579e58e63fc7dbb0fa865a19a.png

 

Door deze goede Europese campagne hebben we ook een goede zaak gedaan in de Europese rangschikking en zijn we gestegen naar plaats 49.

b50efe50642e4e6352f35c3a1bc396ca.png

 

Nog een primeur voor mijn club is dat één van onze nieuwe spelers die dit seizoen erbij kwam de golden boot won in de Europa League.

Abdou Fagla die we wegkaapten bij Bayern werd met 9 goals en 3 assists de beste  dit seizoen.

Hij scoorde ook 9 keer in de competitie en onze andere waar we veel van verwachten deed het ook al niet slecht in zijn eerste seizoen.

Mauro Acosta scoorde er 12 in zijn eerste jaar.

 

8a8b0e60cf9ed1f25969061f509acbe0.png

 

Voorlopig is er ook al transfer nieuws te melden wat inkomende transfers betreft.

Er werden al 4 nieuwe spelers aangetrokken waaronder 2 spelers uit Anderlecht waar we een grote toekomst in zien alvast.

 191c8dd4d9461fb9b39085368322d239.png

 

Nu eerst even genieten van een welverdiende vakantie en hopen op een betere competitie volgend seizoen en nog eens denken waar het fout liep alvast tegen Ajax waar we stiekem allen droomden van deze Europese beker.

Maar ik heb nog tijd na slechts 6 seizoenen in het vak te zitten, nu hopen dat het 7de een topjaar zal worden alvast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...