Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Een nieuwe wind waait door Anderlecht


quasarke

Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?

    • Ja
      4
    • Nee
      2
    • Haalt einde seizoen niet
      0


Aanbevolen berichten

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Momenteel zitten we in een dipje en dit wanneer het om de belangrijkste periode gaat. We kunnen amper nog winnen.

Voorlopig staan we nog 4de en hebben nog waterkans om 3de te worden maar dan moeten we eerste terug voorbij Leverkusen geraken.

Onze laatste 4 wedstrijden zijn nu heel belangrijk, de vorige verloren we zoals verwacht bij Leipzig met 2-0 waar Werner gewoon niet stoppen is.

Hij is in deze competitie een doelpunten machine en echt een beest.

Nu is de volgende wedstrijd thuis heel belangrijk tegen Werder zal er moeten gewonnen worden , daarna naar de rechtstreekse concurrent Leverkusen , dan thuis naar mijn vorige team die na een slechte competitie start volledig terug is en dan nog naar Bayern München.

Ik hoop dat we nu na zo een seizoen uiteindelijk nog naast de prijzen gaan pakken.

Want dat zou wel heel hard aankomen na zo een eerste seizoenshelft.

Maar we gaan nog niet panikeren en gewoon knokken wedstrijd per wedstrijd en hopen dat we het halen.

 

f68ffa95cef8ac46d30f67c1b442f52d.png

 

8cea5e04d74cd7dc77cabe3229150911.png

 

De beker finale gaat dit seizoen tussen Leverkusen die in de halve finale Bayern München eruit knikkerde tegen Leipzig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is groot feest in Augsburg want voor de 2de maal in de geschiedenis gaat onze club Europa in.

En deze keer zelfs in het grote kampioenen bal de Champions League waar we tussen al de grote teams misschien gaan terecht komen.

Al hebben we echt moeten knokken de laatste wedstrijden want we kregen geen goals meer gemaakt en alles leken we op het einde nog kwijt te spelen.

Maar we hebben ons toch terug in de race geknokt door in de voorlaatste speeldag na een paar nederlagen op rij toch te winnen tegen mijn vorige team Schalke 04 waar we 0-1 achter kwamen maar uiteindelijk de zege konden thuis houden door met 3-1 te winnen.

Maar het moeilijkste moest nog komen omdat we een punt moesten pakken op Bayern München en we zijn er uiteindelijk in geslaagd.

We kwamen er zelfs 0-2 op voorsprong maar geraakten dan niet meer van onder de druk uit en mogen ons gelukkig prijzen dat we de 2-2 konden vast houden uiteindelijk.

Want de rechtstreekse concurrenten wonnen en was dit uiteindelijk een zeer belangrijk punt in de club geschiedenis.

Nu eerst even genieten van deze stunt en dan bekijken hoe we ons gaan versterken omdat er huurspelers terug weg gaan zijn normaal volgend seizoen.

En er waren toch een paar zeer belangrijke spelers.

Maar ondertussen hebben we wel 3 wonderkids in ons team rondlopen die dit seizoen ook al heel wat ervaring opgedaan hebben.

Hopelijk komen ze deze niet wegplukken volgend seizoen en kunnen we de belangrijkste spelers behouden en zo al een grote basis hebben voor volgend seizoen.

Wat een seizoen , momenteel eentje van mijn spectaculairste omdat ik normaal als degradatie kandidaat werd beschouwd.

Trots op deze prestatie en zeker op deze jonge kern.

 

6d386a297042ba45da14db1f0f19af17.png

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te lezen in Maxifoot dat we de revelatie werden van het vorige seizoen.

Momenteel zijn we volop aan het zoeken achter nieuwe spelers voor komend seizoen.

Maar de prijzen zijn allemaal iets te duur en gaan moeten goed zoeken achter jonge talentjes die nog betaalbaar zijn.

We hebben nog veel zoekwerk in ieder geval , maar we geloven in ons scouting team.

abc7199f1de1127038ee86060f4603e8.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorruitblik op het nieuwe seizoen en loting 1ste ronde Beker.

 

Op papier is het een redelijk mooie kalender en zouden we toch wat punten moeten sprokkelen.

Hopelijk kunnen we dit jaar eens Bayern München echt over de knie leggen aangezien we er vorig jaar zo dichtbij waren 2 maal.

Thuis verloren we nipt op het einde met 2-3 en uit op de slot speeldag gaven we een 0-2 voorsprong uit handen en werd het 2-2.

Maar wel een punt die ons naar plaats 4 loodste en daarmee Champions League deuren opende.

Voor de beker krijgen we hopelijk deze keer in de 2de ronde een iets haalbaardere tegenstander dan Dortmund vorig seizoen.

 

7a068df41fe11ad48bd4d8ac1663253b.png

 

c0acb2bd64cfc39eb784dfe6082ef458.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste aanbieding is een feit , maar ik ga de uitdaging hier verder aan het komende seizoen en blijf zeker dit seizoen nog in Augsburg.

Hopelijk de juiste keuze want een seizoen als vorig jaar zal niet makkelijk worden alvast.

Maar ik speel Europees en wil dit zeker doen aangezien ik het zelf realiseerde vorig seizoen.

5547b9403b3932607ea40b3aa9df1d3c.png

Voorlopig transfer beleid nieuwe seizoen.

94bc9599d2188861561c4069a72e7927.png

Voorlopig geen uitgaande transfers te melden.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbereiding is nu achter de rug en is al bij al vlot verlopen.

Enkel op Pescara zijn we tegen een muur gelopen en dus een nederlaag, maar dat was ook met mix van a en b spelers.

In de beker speelden we op Hamm en bleef het tot aan de rust 0-0 en vonden we kort na de rust eindelijk een gaatje en was de veer gebroken bij Hamm.

En wonnen we zoals verwacht dubbel en dik verdiend en gaan nu hopelijk een haalbare 2de ronde loten en kan ik voor de eerste keer in mijn loopbaan in Duitsland doorstoten naar de 3de ronde.

Want met Schalke 04 was het niet gelukt en vorig seizoen sneuvelden we tegen Dortmund in de 2de ronde.

Binnenkort weten we tegen wie we in de Champions League gaan spelen ook.

Nu start de focus voor de competitie en kunnen we hopelijk terug een rustig seizoen spelen , want behoud is de opdracht.

En aangezien ik grootste deel van mijn ploeg kon bij elkaar houden zouden we moeten in staat zijn erin te blijven normaal.

 

1f24601a9dcc3f889eed073128f6e7e7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loting Champions League

Het is een loodzware groep waar ik inzit en zal blij zijn mocht ik 3de eindigen denk ik.

Ben wel net voor 4 weken één van mijn topspelers verloren door een blessure.

Dus dit komt wel op een zeer slecht moment nu net bij de start van de Champions League , maar we gaan ervoor vechten en ieder punt is geld waard uiteraard voor onze club.

Het is de eerste maal dat onze club mag deelnemen aan het kampioenenbal en we gaan er proberen van iedere wedstrijd iets van te maken.

Wij hebben niets te verliezen in vergelijking met onze tegenstanders , bij hen is het van moeten.

En hopelijk onderschatten ze onze ploeg en kunnen we nu en dan stunten.

 

 

9db1acc5959259123b022959dcf08379.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De competitie is ondertussen bijna in een derde ver. En we zijn opnieuw redelijk aan het meedraaien en dit na een mindere start.

We hadden in ieder geval gehoopt op een 3 punter om te starten maar we kwamen helaas met 0 punten terug uit Freiburg.

Maar de week erna is onze stunt wel gelukt en dit voor de eerste maal sedert ik in Duitsland actief ben een overwinning van het grote Bayern München.

We wonnen met een beetje geluk met het kleinste verschil met 1-0 en dit deed de nederlaag van de week ervoor meteen vergeten.

De week erna gingen we kansloos onderuit met 2-0 op Werder en stonden we met amper 3 op 9 in de onderste regionen.

Maar net als vorig seizoen zijn we dan wakker geschoten en hebben we heel wat punten beginnen pakken.

Enkel in de Champions League wil het maar niet lukken, want de eerste wedstrijd op Shaktar hadden we nooit mogen verliezen , waren de betere ploeg en kregen een goedkope strafschop tegen en een counter.

Maar dit is ons eerste jaar in de Champions League en we gaan nog veel leergeld moeten betalen vrees ik.

Want we spelen in feite met een super jonge ploeg sedert vorig jaar en die blijven het goed doen in ieder geval.

Momenteel staan we knap 5de in de rangschikking met 4 punten achterstand op leider Wolfsburg.

Maar we verspeelden 2 kostbare punten in match 10 tegen Paderborn waar we heel veel kansen kregen maar waar we de bal er gewoon niet in kregen en ook nog een strafschop misten en zo bleven steken op een troosteloze 0-0.

En dit zijn echt punten die we hadden verdiend want dan stonden we anders op 2 punten van de leider op een gedeelde 3de plaats.

In de beker speelden we in de 2de ronde tegen Ingolstadt en we hebben ze gewoon terug gestuurd met onze grootste winst in de club geschiedenis met maar liefst 11-0 werden ze ingeblikt letterlijk en figuurlijk en het had nog meer moeten zijn in feite.

Maar al bij al zijn we dus niet slecht bezig opnieuw en lijken we het vorige seizoen te bevestigen.

In de Champions league lijkt het avontuur ook voorbij en plaats 3 zal ook moeilijk worden vrees ik.

Maar hopelijk kunnen we ons opnieuw plaatsen voor Europa en zo verder ervaring opdoen en bouwen aan de toekomst.

Al moet ik wel hopen dat ze mijn linksachter niet komen wegkapen want er worden al bedragen van in de 30 miljoen geboden voor Iago.

We hebben er al een paar nieuwe en zwaardere contracten moeten aanbieden om hier te houden en zo deze topploeg bijeen te houden.

d1a3214c86bc9858a369cdd3b1cc8990.png

 

4e5a63b4823ed96b8415375bdc15f5ed.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes 11 van mijn favoriete helden voorstellen die voor mij meestal in de basis staan.

Zoals je kan zien is het al bij al dus toch een vrij jonge ploeg en heeft dus heel veel groei potentieel nog.

De vraag is hoe we ze hier in Augsburg gaan houden uiteraard.

14dfac686555971255e0c434e6ee58c4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas geen 3de Raymond Goethals trofee gewonnen al begrijp ik de keuze niet.

Minste wedstrijden gespeeld en grootste winstmarge en toch helaas ernaast grijpen.

Volgend jaar misschien gaan voor mijn 3de trofee?

Alvast wens ik toch mijn collega Vincent Euvrard proficiat met zijn titel die hij bij Moeskroen veroverde.

 

9f7393ea452282645406f51530954203.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...