Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Een nieuwe wind waait door Anderlecht


quasarke

Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Zal de trainer top 3 halen dit seizoen?

    • Ja
      4
    • Nee
      2
    • Haalt einde seizoen niet
      0


Aanbevolen berichten

Momenteel is het nog niet zoals we hadden gehoopt maar we zijn ondertussen toch een beetje gestegen in de rangschikking.

Tegen Standard hadden we ook weer zo een pech wedstrijd , waren de betere ploeg en in minuut 93 kregen we deksel op de neus en verloren met 0-1.

En we blijven ook sukkelen met veel blessures dit seizoen.

Het is echt een tegenvallend seizoen voorlopig en hopen dat we op het einde van de rit gewoon de  top 6 zitten en nog kunnen meedoen eventueel voor de titel.

Maar eerst zien dat we in de competitie weer de goede vorm terug vinden en zeker kunnen aansluiten bij de huidige top 3 want daar horen we zeker bij.

 

6086f3e7916cf073f5dae0e185025e3e.png

 

 Speelschema de laatste weken.

 

We speelden na de eerste weken op de sukkel te zijn een paar oefen wedstrijden om wat vertrouwen te tanken en ook jongens die te weinig aan bod kwamen wat te laten spelen en de vaste spelers erbij om de positieve sfeer mee op te snuiven.

In de Europa League gaat het al bij al redelijk , tegen Bate wonnen we redelijk vlot met 2-0.

Op Tottenham hebben we een super partij gespeeld maar gingen helaas ten onder met 2-1 , we stonden op voorsprong tot minuut 75 en dan zijn we gekraakt onder de toch wel enorme druk van de thuisploeg.

De 3de wedstrijd was uit bij Arsenal Tula waar we nipt wonnen met 1-2 en daar kwamen we wel goed weg.

Maar we hebben nu toch een knappe 6 op 9 en doen zeker nog mee voor de tweede plaats.

In de Beker van België wonnen we vlot tegen Lommel met 7-1 en stoten door naar de 7de ronde die we hopelijk deze keer wel gaan overleven.

 

918a780259b2a6a24c30dbf93ed9c0a4.png

 

Beker van België 7de ronde.

 

1e373e5b063329444b826b00bf3ed7ce.png
 

Tussenstand in de Europa League

 

dab33214d42386dea5168bd1f7fe5492.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

De pech blijft ons helaas achtervolgen. Momenteel zitten we zonder echte spits.

Iedereen is langdurig gekwetst en mijn nieuwe spits is echt een drama en zal waarschijnlijk mogen beschikken na 1 seizoen.

Ik zal in de winterstop echt eens moeten alles op een rijtje zetten en bekijken hoe we deze crisis kunnen overwinnen.

Want de moed zakt mij momenteel in de schoenen en denk dat het een verloren seizoen zal zijn na 2 mooie jaren.

 

6a2a385fd302ae305d0cbbd4781c6ff4.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw komt er een ploeg uit de Bundesliga aankloppen om er te beginnen. 

Deze keer is het Hertha Berlijn die momenteel wel laatste staat in de stand en is de 2de Duitse club na Möngengladbach die mij wou.

Momenteel staan ze wel laatste in de competitie en zitten wel nog in de Champions League.

Ik moet op gesprek gaan normaal , maar denk dat ik voorlopig opnieuw zal weigeren al lijkt deze competitie ook wel een leuke uitdaging.

Maar ik wil eerst mijn seizoen en contract proberen uit te doen en dan zien we wat het bestuur wil denk ik.

Nieuw contract of misschien toch een nieuwe uitdaging.

 

91df29b64bc5d2ca22e97c3957262b2a.png

 

Wel leuk stadium en er zijn plannen om een nieuw stadion er net naast te bouwen tegen 2025.

Is wel iets anders dan het kleinere stadion van onze club.

7975d19d2bef919293265d9ca6c55a1b.png 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan het schip voorlopig nog niet verlaten , ik heb het gesprek opnieuw geweigerd.

En heb zelfs opnieuw een persoonlijke prijs binnen gehaald en dit tijdens zo een seizoen?

Die verkiezingen zijn soms echt niet te begrijpen maar het is uiteraard mooi mee genomen op mijn palmares.

We zullen zien waar het schip zal stranden in ieder geval.

 

 

06ed20b6072ff9b6ee76a018b96529cc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europa League

 

We hebben ons geplaatst voor de volgende ronde na een redelijke reeks wedstrijden in de poule fase.

Er werd 4x gewonnen uiteindelijk en twee maal verloren van de topfavoriet in de groep Tottenham.

Verloren telkens met 2-1 en dus op zich geen echte schande.

Benieuwd we weldra gaan tegen komen in de volgende ronde.

 

Spoiler

d17d0f19ff7bd9a161b4844744b482e4.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was gewaarschuwd dat het misschien mijn laatste  kans zou worden in de beker uit op Cercle Brugge de verrassende nummer 3

We verloren er helaas ook weer met 2-0 in de kwart finales en liggen zo opnieuw uit de Beker.

In de Europa League speelden we normaal tegen Lokomotiv Moskou die als 3de uit de Champions League kwam.

In de competitie stond we in de top 6 uiteraard is dit niet echt de plaats waar we zouden moeten staan maar ik moest dus op gesprek gaan bij onze voorzitter en ik voelde de bui al hangen.

Het is echt spijtig dat ik niet meer tijd gekregen heb om dit rechtte zetten en mij te herpakken.

Dit is een emotioneel moment en heb daarstraks ook afscheid genomen van alle medewerkers en spelers van mijn ploeg.

Ik heb hier een mooie tijd meegemaakt enkel één ding blijf ik spijtig vinden en dat is het missen van de 2de titel vorig seizoen.

Nu even afwachten of ik een leuke aanbieding zal krijgen in het binnenland of toch het buitenland.

Bedankt in ieder geval voor deze leuke ervaring en de kans te hebben gegeven.

Alleen hoop ik dat de club geen van de kandidaten trainer zal maken, dit zijn gewoon twee degradatie teams dus wat gaan zij meer doen dan mezelf die hier toch in mijn eerste seizoen totaal onverwacht de titel te pakken.

Hopelijk kan ik binnenkort dus terug aan de slag nu eventjes proberen te verwerken.

 

d0d884342c41a2605201fd4aeb600e44.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn opvolger hebben ze al gevonden net voor nieuwjaar. Dat zal ook een dure vogel zijn en met zijn 70 jaar niet echt jong.

De voorzitter ziet het weer groots denk ik. Momenteel kijk ik nog de kat uit de boom.

Maar er zit wel iets in de lucht en hopelijk kan ik na nieuwjaar snel opnieuw aan de slag.

 

127c5ad7a54513150a8c610c13035035.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net na de feestdagen hebben we na een kleine 3 weken een nieuwe uitdaging aangenomen en trekken we dan toch naar Duitsland.

Na de aanbiedingen die ik al kreeg dit seizoen uit deze competitie heb ik gekozen bij Schalke 04 en is dus zeker een leuke club.

En ze hebben vroeger al vaak gewerkt met Belgische spelers en dat lijkt meestal een goede combinatie.

Momenteel is er nog een Belg bij Schalke , Benito Raman speelt hier in de spits normaal.

 

eead8c37d8be3a22420202fbab6874fa.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zijn we bij Schalke zeer slecht bezig en ik begin te vrezen dat ik zelfs einde van het seizoen niet zal halen.

Heb in feite al spijt van mijn beslissing om er zo halverwege de competitie te hebben in gestapt.

We krijgen geen goals gemaakt en slikken veel te veel goals ook momenteel.

Stonden toen ik hier toe kwam elfde en momenteel zelfs maar 13de meer en doel was de bovenste helft nog in de rangschikking.

En lijkt er momenteel niet echt op dat dit zal gaan lukken op deze manier.

Bij mijn vorige club Anderlecht heb ik er wel Doku en Guindo weggeplukt en nog een nieuwe spits.

Maar er komt gewoon geen magie in de ploeg en vrees dat ik hier te snel heb ingesprongen.

Ik moet in mijn volgende wedstrijd uit bij Arsenal Tula die ik met mijn vorige ploeg redelijk vlot klopte twee maal.

Dus begrijp ik niet dat ik er nu terug tegen moet.

Ik hoop alleen dat dit niet mijn laatste kans is deze wedstrijd in Europa.

Hopelijk krijg ik de ploeg terug op gang en kan ik dan vanaf volgend seizoen met een propere lei starten aan een nieuw seizoen.

Want een 2de ontslag zou geen goed nieuws zijn in mijn jonge carriere.

Dus duimen zou ik zeggen.

 

Europa League

 

b3d0e10007384aedf23f9d1e97f7be33.png

 

Tussenstand Bundesliga

 

433d29ad814146b6a283fe985b64f27b.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arsenal Tula hebben we overwonnen we speelden eerst 1-1 op verplaatsing en wonnen met 2-0 thuis.

Nu wacht er een dubbele confrontatie met Basel, en we gaan thuis starten en hopelijk onze kansen gaaf houden voor de return.

Want dit is het enige lichtpuntje in mijn eerste maanden hier bij Schalke 04.

Club Brugge is trouwens ook nog aanwezig in deze 1/4 Finales waar er toch enkele leuke affiches zijn.

Dus hopelijk kunnen we de supporters iets terug geven voor het zwaar tegenvallende seizoen tot nu toe.

 

1/4 Finales Europa League

44317ab90c40fde75f9d94d1ce932813.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europa League

In de Europa League hebben we voorlopig iets meer geluk dan in de competitie.

We wonnen thuis met het kleinste verschil tegen Basel en de return speelden we in een spannende wedstrijd 0-0 en zijn we zo in de 1/2 Finales.

Nu komen we in de 1/2 Finale de bekende vrienden van Club Brugge tegen die schakelden iet wat verrassend Porto uitschakelden.

De halve finales gaan tussen Schalke en Club Brugge en de andere halve finale is tussen Real San Sebastian en O. Marseille.

Nu hopen dat we niet uitgeschakeld worden door Club Brugge want dat zou pijnlijke situatie zijn.

Maar we gaan er nu van uit dat we naar de finale door stoten!

 

7b25bfb43532d26055b944ed0d3d3ce9.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...