Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

PC-advies


Don Gielius

Aanbevolen berichten

  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Verklaar u nader? :)

http://tweakers.net/reviews/4074/4/amd-radeon-300-serie-review-r9-390x-380-en-r7-370-van-msi-getest-msi-r7-370-gaming-4g.html

 

Als ik het goed zie dan staat er op het einde van de review een lijst met games die ze getest hebben waar deze grafische kaart elke keer als laatste komt. Die helemaal bovenaan is nu ook niet nodig, maar voor het middelste gedeelte zou ik toch gaan. Te zien wat je ermee van plan bent natuurlijk, want voor FM heb je die niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het nut van 2 grafische kaarten? En wanneer zou je dat doen?

Is voornamelijk voor meer rekenkracht.

 

Het zal je kwaltieit niet verbeteren (aangezien die allebei evenveel kwaliteit geven), maar het kan in shootergames of dergelijke wel je frame per seconds verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar de winkel gegaan en ze stellen me dit voor: FX4300-8GB-128SSD-1TB-R7 370-W10

Dat lijkt me qua prijs-kwaliteit niet slecht. Iemand suggesties op welk vlak ik moet versterken of verzwakken?

 

Een AMD FX4300 zeker niet nemen deze kan nu al niet meer mee met de games voor Football Manager is die ook veel te zwak hier onder een nuttige handleiding :

http://12de-man.eu/index.php?/topic/855-handleiding-versnel-je-football-manager-game-in-7-stappen/

Officieel is de FX4300 namelijk geen echte quad core. 8GB is voldoende waarom een 1TB hardeschijf ? waarom geen SSD bijvoorbeeld een 120GB Windows SSD + een 750 GB hardeschijf dat is een veel snellere opstelling. 

 

Is voornamelijk voor meer rekenkracht.

 

Het zal je kwaliteit niet verbeteren (aangezien die allebei evenveel kwaliteit geven), maar het kan in shootergames of dergelijke wel je frame per seconds verbeteren.

 

Anno 2016 is een dubbele grafische kaart nog steeds '' helaas niet echt nuttig '' er zijn weinig games waar je hier in resultaat gaat zien bovendien moet je rekening houden met een zware voeding minimaal 750 watt + van een a merk zoals Coolermaster , Antec enzovoort. Je kan betere 1 krachtige model kiezen dat is zuiniger en goedkoper en sneller. 

Meer dan 60 FPS ( Frames per seconde ) kan een mens niet waarnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een AMD FX4300 zeker niet nemen deze kan nu al niet meer mee met de games voor Football Manager is die ook veel te zwak hier onder een nuttige handleiding :

http://12de-man.eu/index.php?/topic/855-handleiding-versnel-je-football-manager-game-in-7-stappen/

Officieel is de FX4300 namelijk geen echte quad core. 8GB is voldoende waarom een 1TB hardeschijf ? waarom geen SSD bijvoorbeeld een 120GB Windows SSD + een 750 GB hardeschijf dat is een veel snellere opstelling. 

 

 

Er staat toch SSD van 128GB + 1TB bij die configuratie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik weer, spijtig genoeg opnieuw van op de laptop, de installatie van mijn desktop en de daarbijhorende monitor is naar mijn normen nog redelijk vlot gegaan. Ik heb nu nog slechts één probleem. Doordat de desktop over geen Bluetooth beschikt en dus draadloos geen apparaten kan verbinden, kocht ik de TP-Link (model TL-WDN4200) erbij. Installatie geen probleem. Maar ik ben verbonden maar ik raakte eerst niet, daarna wel, enz. op internet. Als ik erop geraak is het enorm traag. En na twee/drie kliks op het internet ben ik terug bij af.

 

Ik heb al gesurft op het internet en ik heb mijn IP-adres, in de adressenbalk ingegeven en daarna mijn gebruikersnaam en paswoord. Ik veronderstel dat ik daar al goed zit. Maar daarna ben ik de draad kwijt en ben ik voorlopig ten einde raad over hoe het verder moet. 

 

 Iemand die mij kan helpen hoe ik dat verhelp?

 
Dank.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las mijn eigen posts nog eens door omdat ik toch alweer voor een nieuwe aan het uitkijken was en ik zag dat Darkness zei dat een samengestelde pc van Alternate goed was van prijs-kwaliteit.

 

Momenteel overweeg ik deze: https://www.alternate.be/ALTERNATE/Pluto-Sky-PC-Systeem/html/product/1235778?tk=8&lk=8319

 

commentaar ?

 

Goede computer ook voor die prijs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, maar dan vind ik het niet.

Ontzettend veel kan je daar ook niet gaan doen vrees ik. Dat is eigenlijk het IP van je router fzo.

Het belangrijkste dat je daar kan doen is, in dit geval tenminste denk ik, uw wifi aan of uit zetten. Maar dat is al in orde lijkt me aangezien hij soms verbinding heeft.

Het enige dat je verder nog kan doen is om het kanaal te veranderen waarop de Wifi wordt uitgezonden. Dit is vooral nuttig als er in jouw buurt veel andere draadloze netwerken aanwezig zijn. Met een tool kan je dan nagaan op welke kanalen die zitten en dan kan jij een ander nemen. Best een paar cijfers verschil als ik mijn cursus nog goed herinner.

Ik veronderstel dat je nog toestellen, de laptop bv, verbind met je netwerk. Als daar geen problemen zijn hoef je je van de router/modem niets aan te trekken.

Driver geïnstalleerd van die TP-link?

Hoever zit je van je modem verwijderd? Hoe is de connectie op dezelfde plek met je laptop? Misschien is het signaal op die plek niet meer sterk genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend veel kan je daar ook niet gaan doen vrees ik. Dat is eigenlijk het IP van je router fzo.

Het belangrijkste dat je daar kan doen is, in dit geval tenminste denk ik, uw wifi aan of uit zetten. Maar dat is al in orde lijkt me aangezien hij soms verbinding heeft.

Het enige dat je verder nog kan doen is om het kanaal te veranderen waarop de Wifi wordt uitgezonden. Dit is vooral nuttig als er in jouw buurt veel andere draadloze netwerken aanwezig zijn. Met een tool kan je dan nagaan op welke kanalen die zitten en dan kan jij een ander nemen. Best een paar cijfers verschil als ik mijn cursus nog goed herinner.

Ik veronderstel dat je nog toestellen, de laptop bv, verbind met je netwerk. Als daar geen problemen zijn hoef je je van de router/modem niets aan te trekken.

Driver geïnstalleerd van die TP-link?

Hoever zit je van je modem verwijderd? Hoe is de connectie op dezelfde plek met je laptop? Misschien is het signaal op die plek niet meer sterk genoeg.

 

De router en modem staan beneden. Met mijn laptop gaat het toch wel heel wat sneller dan mijn desktop terwijl ik hem op dezelfde plaats gebruik. Gisteren heb ik al eens een minuut de stekker van de router uit stopcontact gehaald en terug in gestopt, maar dat bleek niet te helpen. Vanavond neem ik een nieuwe poging om mijn internet in orde te krijgen. Ik verwacht niet dat ik supersnel kan surfen maar hoop gewoon dat hij minstens even rap kan gaan dan mijn laptop, dat mag ik denk ik wel ambiëren.

 

Die driver is normaal geïnstalleerd, denk ik. Ik ga dat boekje nog eens herlezen en desnoods nog eens die CD opnieuw inladen deze avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...