Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De Football Manager bar


Fokuzz'

Aanbevolen berichten

Ik speel nog voornamelijk FM15.

 

In 2014 gestart bij Haugesund in Noorwegen en daarmee in het tweede seizoen titel + beker, dankzij de tweede plek van het eerste jaar, Europa League gespeeld in de groepsfase. Toen vertrokken naar Standard waarmee ik in het eerste seizoen de beker en 3de werd en in het tweede de beker en de titel won. Wolfsburg kwam en ik ging bij hun de beker, de titel en de CL gewonnen. In het 2de seizoen wolfsburg 6 prijzen gewonnen (Duitse SC, Europese SC, CL, titel, beker, en WK Clubs). Op dat hoogtepunt besloten om de ploeg te verlaten. Tussendoor met Kameroen de confederation cup + WK gewonnen.

 

In 2018 verlaat ik dus Wolfsburg en Kameroen. Spanje is het volgende land waarmee ik prijzen pak, het EK (2020)! Tussendoor ben ik coach van RC Genk en voor ik een verbelging in. Er waren bij aankomst maar 2 Belgen in de selectie. Grondige kuising en met 13 Belgen op 23 spelers. Met Genk win ik alleen de beker.

 

In seizoen 2021-2022 kom ik zo terecht bij België en Arsenal. Arsenal eindigde slechts 8ste en wou beter. Ik won in mijn 1ste seizoen de 2 bekers en de titel. Het jaar (2022-2023) erop de 2 bekers, de titel en de CL. Met België won ik 2022 het WK en in 2023 ook de Nations League.  

 

Nu in 2024 ben ik terug op titel koers alsook de bekers en de CL.. Ik speel met België zowiezo het EK..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het relaas van wat een kut FM avond werd

 

Nieuwe update van Darkness => zal nog keer een spelletje FM spelen ( dank u Darkness )

Heb tactiek nodig voor OSL => zal keer een nieuwe carrière beginnen ( dank u Iker )

 

1 + 1 = nieuwe carrière met Club!

 

Ik moet eerlijk zijn, het begon niet goed. Onverdiend verlies tegen Gent in de Supercup, een lawine aan blessures, het was geen tof spel om mee te starten.

3de ronde CL, in principe een haalbare kaart. Het werd Fenerbache. Niet direct de ideale tegenstander, maar 'ok'.

Heenwedstrijd in Turkije. 2-0. Ik kan een resem kansen niet afwerken en zij scoren uit het niets ( herkenbaar Blup? )

Terugwedstrijd in Brugge. Na 5 minuten 1-0 door den duts Diaby, die op de flank staat want al de rest is geblesseerd. Merci kerel.

Na 10 minuten. Gele kaart De fauw. De fauw speelt want Cools en Meunier geblesseerd. Kwestie dat niemand mij kan beschuldigen van fan te zijn van deze speler.

Na 20 minuten. Gele kaart... De fauw :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

IK HAAT FM!!!

 

Maar ok, 10 man, geen rechtsback meer, ik haal er Tuurke uit voor Pereira, herschik mijn pionnen en hoop op het beste. ( ik weet dat dit raar klinkt, maar gezien ik Vormer op de rechtsback moest plaatsen, heb ik Vanaken CM gezet, Vossen AMC en dan Pereira in de spits. Tuur was al moe van voor de match en mocht dus gaan rusten)

 

We halen de rust met een 1-0 tussenstand.

 

Tweede helft blijven we de betere ploeg, dat was nu al drie helften het geval, maar wij stonden met 10 en een goal in het krijt. Dank u FM.

 

Dan plots, uit het niets een open kans voor Van Persie. Den Hollander mist grandioos en in de daaropvolgende actie scoren we de 2-0. Zalig :happy:

Na 70 minuten mag er één van de Turkse tegenstanders gaan douchen na een hele vuile fout.

Na 89 minuten mag er nog één gaan douchen met een tweede keer geel.

 

Verlengingen, 10 tegen 9. Me like :happy: :happy: :happy:

 

Eerste verlengingen scoren we de 3-0. kat in het bakkie. Overwicht en goals. Wat een sfeer, wat een match. FM kan toch tof zijn :nod:

 

Minuut 112. 3-1. :headbang::mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Uit het niets é, god wat haat ik dit spel :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 31-3-2016 at 10:31 AM, Pica said:

Het relaas van wat een kut FM avond werd

 

Nieuwe update van Darkness => zal nog keer een spelletje FM spelen ( dank u Darkness )

Heb tactiek nodig voor OSL => zal keer een nieuwe carrière beginnen ( dank u Iker )

 

1 + 1 = nieuwe carrière met Club!

 

Ik moet eerlijk zijn, het begon niet goed. Onverdiend verlies tegen Gent in de Supercup, een lawine aan blessures, het was geen tof spel om mee te starten.

3de ronde CL, in principe een haalbare kaart. Het werd Fenerbache. Niet direct de ideale tegenstander, maar 'ok'.

Heenwedstrijd in Turkije. 2-0. Ik kan een resem kansen niet afwerken en zij scoren uit het niets ( herkenbaar Blup? )

Terugwedstrijd in Brugge. Na 5 minuten 1-0 door den duts Diaby, die op de flank staat want al de rest is geblesseerd. Merci kerel.

Na 10 minuten. Gele kaart De fauw. De fauw speelt want Cools en Meunier geblesseerd. Kwestie dat niemand mij kan beschuldigen van fan te zijn van deze speler.

Na 20 minuten. Gele kaart... De fauw :headbang::headbang::headbang::headbang::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::headbang::headbang::headbang::headbang:

IK HAAT FM!!!

 

Maar ok, 10 man, geen rechtsback meer, ik haal er Tuurke uit voor Pereira, herschik mijn pionnen en hoop op het beste. ( ik weet dat dit raar klinkt, maar gezien ik Vormer op de rechtsback moest plaatsen, heb ik Vanaken CM gezet, Vossen AMC en dan Pereira in de spits. Tuur was al moe van voor de match en mocht dus gaan rusten)

 

We halen de rust met een 1-0 tussenstand.

 

Tweede helft blijven we de betere ploeg, dat was nu al drie helften het geval, maar wij stonden met 10 en een goal in het krijt. Dank u FM.

 

Dan plots, uit het niets een open kans voor Van Persie. Den Hollander mist grandioos en in de daaropvolgende actie scoren we de 2-0. Zalig :happy:

Na 70 minuten mag er één van de Turkse tegenstanders gaan douchen na een hele vuile fout.

Na 89 minuten mag er nog één gaan douchen met een tweede keer geel.

 

Verlengingen, 10 tegen 9. Me like :happy::happy::happy:

 

Eerste verlengingen scoren we de 3-0. kat in het bakkie. Overwicht en goals. Wat een sfeer, wat een match. FM kan toch tof zijn :nod:

 

Minuut 112. 3-1. :headbang::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

Uit het niets é, god wat haat ik dit spel :headbang::headbang::headbang::headbang:

 

Uit eindelijk nog veder gegaan met meer succes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 31-3-2016 at 10:31 AM, Pica said:

Het relaas van wat een kut FM avond werd

 

Nieuwe update van Darkness => zal nog keer een spelletje FM spelen ( dank u Darkness )

Heb tactiek nodig voor OSL => zal keer een nieuwe carrière beginnen ( dank u Iker )

 

1 + 1 = nieuwe carrière met Club!

 

Ik moet eerlijk zijn, het begon niet goed. Onverdiend verlies tegen Gent in de Supercup, een lawine aan blessures, het was geen tof spel om mee te starten.

3de ronde CL, in principe een haalbare kaart. Het werd Fenerbache. Niet direct de ideale tegenstander, maar 'ok'.

Heenwedstrijd in Turkije. 2-0. Ik kan een resem kansen niet afwerken en zij scoren uit het niets ( herkenbaar Blup? )

Terugwedstrijd in Brugge. Na 5 minuten 1-0 door den duts Diaby, die op de flank staat want al de rest is geblesseerd. Merci kerel.

Na 10 minuten. Gele kaart De fauw. De fauw speelt want Cools en Meunier geblesseerd. Kwestie dat niemand mij kan beschuldigen van fan te zijn van deze speler.

Na 20 minuten. Gele kaart... De fauw :headbang::headbang::headbang::headbang::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::headbang::headbang::headbang::headbang:

IK HAAT FM!!!

 

Maar ok, 10 man, geen rechtsback meer, ik haal er Tuurke uit voor Pereira, herschik mijn pionnen en hoop op het beste. ( ik weet dat dit raar klinkt, maar gezien ik Vormer op de rechtsback moest plaatsen, heb ik Vanaken CM gezet, Vossen AMC en dan Pereira in de spits. Tuur was al moe van voor de match en mocht dus gaan rusten)

 

We halen de rust met een 1-0 tussenstand.

 

Tweede helft blijven we de betere ploeg, dat was nu al drie helften het geval, maar wij stonden met 10 en een goal in het krijt. Dank u FM.

 

Dan plots, uit het niets een open kans voor Van Persie. Den Hollander mist grandioos en in de daaropvolgende actie scoren we de 2-0. Zalig :happy:

Na 70 minuten mag er één van de Turkse tegenstanders gaan douchen na een hele vuile fout.

Na 89 minuten mag er nog één gaan douchen met een tweede keer geel.

 

Verlengingen, 10 tegen 9. Me like :happy::happy::happy:

 

Eerste verlengingen scoren we de 3-0. kat in het bakkie. Overwicht en goals. Wat een sfeer, wat een match. FM kan toch tof zijn :nod:

 

Minuut 112. 3-1. :headbang::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

Uit het niets é, god wat haat ik dit spel :headbang::headbang::headbang::headbang:

 

Uit eindelijk nog veder gegaan met meer succes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e seizoen met Anderlecht, 2e jaar op rij kampioen + nu ook de beker binnengehaald.

Mijn ploeg ziet er als volgt uit:

Roef (Kaminski)

Najar (VDB) - Mitrovic (Kara) - Nuytinck (Heylen) - Obradovic (Acheampong)

Dendoncker (Defour) - Tielemans (Ajer)

Zivkovic (Trezeguet) - Vilhena (Praet) - Kawaya (Witi)

Okaka (Origi)

Mitrovic werd gekocht van Rijeka voor 3,5M, Witi voor 275k van Liga Muçulmana uit Mozambique en Origi werd gehuurd.

Zivkovic en Vilhena kwamen gratis over.

 

Voor volgend seizoen komen Hirving Lozano en Denis Cheryshev gratis over van Pachuca en Real Madrid.

Kaminski, VDB, Kara en Defour mogen vertrekken en worden intern opgevangen door Svilar, Denayer en De Medina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...