Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Jouw transferactiviteit


Fokuzz'

Aanbevolen berichten

Heb jij bij FC Oss, Lionel Messi weten te contracteren of heb je besloten alle oude garde de deur uit te doen? Post in dit topic een screen van jou transfers in een seizoen, of licht mondeling toe welke transfers jij gedaan hebt.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ik ben gisteren begonnen met PSV en heb net de eerste transferperiode achter de rug. Heb verschillende verkopen en aankopen gedaan. Wat me vooral opvalt is de betalingsbereidheid van de grote clubs richting talenten uit de jeugdopleiding.

 

Allereerst heb ik het huurcontract van Maxime Lestienne ontbonden, hij verdiende maarliefst € 74,000 euro per maand, wat ik zelf moest ophoesten. Voor dat bedrag kan ik vele malen betere spelers halen. Daarna heb ik de bezem gehaald door Jong PSV. Veel spelers transfervrij laten vertrekken waardoor ik de salariskosten met een kleine € 100,000 heb laten dalen. Spelers die vertrokken waren potentieel niet van het niveau wat bij PSV wordt nagestreefd. 

 

Al vrij snel kwam het spel op de wagen en verkocht ik spelers als Steven Bergwijn en Joel Piroe (met marktwaardes van onder de halve ton) voor een bedrag van respectievelijk €5,3 miljoen en €4,5 miljoen. Heerlijke bedragen voor spelers als hen. Ook verhuurde ik Boljevic, Leemans en nog enkele spelers. Kenneth Paal schuift door naar de A-selectie en Luciano Narsingh mocht voor een klein bedrag van €3 miljoen vertrekken. Ook voor Luuk de Jong kwam een spectaculair bedrag binnen, voor iets meer dan €10 miljoen heb ik hem laten gaan, aangezien ik met Locadia nog een spits op de bank heb zitten. Ook Schaars mocht vertrekken, wat weer €20,000 euro in de maand aan salaris scheelt.

 

Het B-team heb ik versterkt met jeugdspelers die op een hoger niveau kunnen gaan spelen. Denk hierbij aan namen als Gianluca Scammaca, Dante Rigo, Dani van der Moot, Armando Obispo en ga zo maar door. De A-selectie heb ik een kwaliteitsimpuls op het middenveld gegeven. Nadat de onderhandelingen met Andrija Zivkovic spaak liepen, heb ik geschakeld naar een systeem waarin ik met 5 middenvelders aan het spelen ben. Hierdoor kwamen Lucas Romero en Gaston Gil Romero de gelederen versterken. Ook Eder Alvarez Balanta kwam het hart van de verdediging versterken.

 

Mijn centrum heeft nu met Balanta, Bruma en Moreno een goede basis. Op de linkerflank heb ik met Willems, Poulsen en eventueel Guardado genoeg opties. Aan de rechterkant heb ik mijn inziens alleen Arias die het niveau nastreeft, waardoor ik nog opzoek moet naar een goede rechtsback. Op het middenveld ben ik dik bezaaid met spelers als Romero, Romero, Propper, Maher, Paal, Guardado en Pereiro. Al met al een leuke basis om dit seizoen mee in te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piroe al laten gaan? Is nochtans een talentje.

 

Ja, in verhouding tot de selectie die ik tot mijn beschikking heb (en dat ik speel zonder spits) kan ik zijn ontwikkeling niet garanderen. Vandaar dat een bedrag omstreeks de 5 miljoen met een doorverkooppercentage van 20% aan mijn verwachtingen voldeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ben momenteel Fiorentina in seizoen 2 en zit in de transferperiode. Kan nu een paar spelers van Ajax voor weinig overnemen, maar is dat wel realistisch? Zijn wel grote talenten, maar kom dan wel met veel Nederlanders te zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ik doe niet echt aan standaard aankopen eigenlijk. De naam Bustos zegt me niets eigenlijk.

 

Ik heb overigens de slechte gewoonte (zoals velen denk ik) om goedkope talenten te halen uit het Oostblok als ik bij een grote club zit.. Anders probeer ik zoveel spelers te halen met de nationaliteit van het land waar ik coach..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...