Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

FM 23 : quick questions


Pica

Aanbevolen berichten

EDIT: topic renamed om tips/trick/q&a te kunnen doen in één plek

 

Ik heb (eindelijk) nog eens een FM gekocht en merk op dat het precies moeilijker geworden is om requests van je board approved te krijgen.

 

 

Zo heb ik junior coaching dat ik wil verbeteren en ze willen niet: fine.

Maar als weerwoord kan ik enkel zeggen dat het belangrijk is (de andere opties zijn er niet) en dan zeggen ze gewoon: f**** off.

 

Also fine, maar vroeger kon je via je contract of via de lange termijn visie toch board requests includen? Die optie zie ik precies niet meer...

 

Iemand al tegengekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst zorgen dat je wat meer gratie bij het bestuur hebt? Ik krijg alles wat ik wil er wel door, mits redelijk wat overtuiging. Als het financieel niet haalbaar is, is het sowieso wel een njet.

 

Bij mij ontbreekt de optie om mijn jeugdfaciliteiten te verbeteren gewoon. Ook wel mega frustrerend.

 

72b45a0f6878fda15787df9ef4269c29.png

 

De bovenste optie (boven financiën, geen idee meer wat het is) ontbreekt gewoon.

Nu sta ik hier schoon met mijn hypermodern trainingcomplex en redelijke jeugdaccomodatie:

 

d30e68898d6241206a2adf4d5c1d066b.png

 

En dat terwijl ik toch al deze man uit mijn jeugd gehaald heb:

 

fc0aaa1d3a4cd141ce891588cad4afa2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Pica changed the title to FM 23 : quick questions

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...