Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie

De laatste der dinosauriërs, heerser :)

Nu pas gezien dat je die had gepost :(

Zalige track eh, 1 van de beste op die album al mogen "For the love of money" en "It's all on me" er ook wel zijn!

Living legend é 8-) . Ik vind hem wel 'anders' klinken op zijn cd. In vergelijking met 2001 bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Living legend é 8-) . Ik vind hem wel 'anders' klinken op zijn cd. In vergelijking met 2001 bijvoorbeeld.

Nja maar is ook wat normaal eh, twas 14 jaar geleden dat hij nog eens een album uitbracht dan kan het wel is zijn dat hij wat 'anders' klinkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ik zit echt in een week dat ik enkel maar N.W.A luister, hoe zou dat nu komen? ;)

Your are now about to witness the strength of street knowledge!

heb ook wat research gedaan,kende eigenlijk bijster weinig van N.W.A (Dr.Dre en Ice Cube wel) tot dusver,niet echt volledig mijn ding maar zitten toch goede songs tussen.

vind ik ook wel tof nummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vorige woensdag Gloryhammer en Stratovarius gaan zien in de Biebob in Vosselaar. Op GMM in 2014 had ik Gloryhammer nog horen eindigen in de Metal Dome, toen ik aan het wachten was op de volgende band in de Jupiler Stage, en toen had ik enorm veel spijt dat ik ze gemist had. Was blijkbaar wel terecht, die mannen kunnen sfeer maken, maar hun muziek leidt daar wel wat naartoe, pure powermetal dat het geen naam heeft.

Elke bandmember heeft een soort van alter ego (de keizer van Californië, heir to the kingdom of Fife,...), en hebben ook allen hun persoonlijk lied. Was best wel tof om te zien, en zeker mee te maken. Iedereen was ook uitgedost in een soort van middeleeuwse outfit :))

Bonus: De zanger kan echt wel enorm goed zingen.

 

 

En dan was er nog Stratovarius. Die mannen gaan al mee van de jaren '80. Dat was een enorm professionele show. Minder sfeer dan Gloryhammer, omdat hun muziek een stuk serieuzer is, maar daarom zeker niet slechter. Hunting High and Low is echt wel een bereschijf. Ook al ken je dat lied niet, tegen het einde aan sta je gegarandeerd het refrein mee te zingen :))

 

 

Een mindere positieve noot op de avond, was de rit naar huis: Geflitst en een GIGANTISCHE omleiding zonder aanduidingen in de buurt van Aarschot, waardoor ik pas om half 2 thuis was, en ik moest vroeg op de dag erna :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...