Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

Music Maestro


hjs666

Aanbevolen berichten

  • Reacties 888
  • Created
  • Laatste reactie

De albums van Linkin Park worden wereldwijd ineens massaal aangekocht.

De een zijn dood,de ander zijn brood zeker.

Altijd spijtig dat vaak postuum pas appreciatie getoond wordt voor het werk van artiesten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, hjs666 zei:

De albums van Linkin Park worden wereldwijd ineens massaal aangekocht.

De een zijn dood,de ander zijn brood zeker.

Altijd spijtig dat vaak postuum pas appreciatie getoond wordt voor het werk van artiesten.

 

 

Ik heb toch maar voor 1 album appreciatie hoor :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Iker zei:

 

Ik heb toch maar voor 1 album appreciatie hoor :) 

 

Ik voor 2.

Daarna hebben ze hun stijl verandert,maar dan nog zijn er paar leuke nummers geweest.

Ze zijn nooit volledig van mijn radar verdwenen,maar vond de albums niet waard om aan te schaffen.

Vergelijk het een beetje met Metallica,;na "The Black Album" was het algemene niveau ook een pak minder ondanks dat er nog goede nummers werden gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, hjs666 zei:

Minutes To Midnight was zo'n twijfelgeval,algemeen kon het me niet overtuigen maar staan paar leuke songs op:

Bleed It Out & No More Sorrow bvb.

 

Bleed it out blijft ook één van mijn favorieten! Given up vind ik ook echt een goeie plaat van op MtM :)
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep dat gaat ook nog en Leave Out Al The Rest is ook nog wel toppertje.

Maar de rest vind ik pak minder zelfs Shadow Of The Day .

Qua lyrics is Linkin Park wel altijd (of toch vaak) meer dan degelijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik niet te wild loop van alle mompelnegers is algemeen bekend, maar ik moet na het beluisteren van 'Damn' meneer Kendrick Lamar als uitzondering toevoegen.

Staan erg leuke nummers op die plaat seg. Mijn favorieten (naast Humble): Pride, Love en vooral DNA. 

Ga er zeker meer van beluisteren.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ivago zei:

Dat ik niet te wild loop van alle mompelnegers is algemeen bekend, maar ik moet na het beluisteren van 'Damn' meneer Kendrick Lamar als uitzondering toevoegen.

Staan erg leuke nummers op die plaat seg. Mijn favorieten (naast Humble): Pride, Love en vooral DNA. 

Ga er zeker meer van beluisteren.

 

 

 

 

Een verademing voor het genre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

awel ze heb ook paar sets gehoord van Tomorrowland (TimmyTrumpet,Nervo,Armin Van Buren,Coone,Bassjackers)kan wel leuk zijn om het eens mee te maken.

Maar vind het toch te duur.

Heb ook de set van KSHMR gevonden,ga daar ook eens naar luisteren een van dezer dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, hjs666 said:

awel ze heb ook paar sets gehoord van Tomorrowland (TimmyTrumpet,Nervo,Armin Van Buren,Coone,Bassjackers)kan wel leuk zijn om het eens mee te maken.

Maar vind het toch te duur.

Heb ook de set van KSHMR gevonden,ga daar ook eens naar luisteren een van dezer dagen.

 

 

Ach, bij Tomorrowland betaal je tegenwoordig gewoon voor de naam. Een Sunrise festival bv, met een hoop dezelfde DJ's (weliswaar op kleinere schaal) betaal je maar 30 of 40 euro voor een dag ticket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Op Reddit vandaag nog wel iets interessants tegengekomen. Een site waar je twee artiesten moet ingeven, en dan probeert het systeem om een 'pad' tussen de twee artiesten vinden, van de ene stijl naar de andere stijl.

http://static.echonest.com/BoilTheFrog/

Kan nog wel interessant zijn als je nieuwe artiesen of zelfs genres (die zich tussen de twee stijlen bevinden) wil ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Blup008 zei:

Op Reddit vandaag nog wel iets interessants tegengekomen. Een site waar je twee artiesten moet ingeven, en dan probeert het systeem om een 'pad' tussen de twee artiesten vinden, van de ene stijl naar de andere stijl.

http://static.echonest.com/BoilTheFrog/

Kan nog wel interessant zijn als je nieuwe artiesen of zelfs genres (die zich tussen de twee stijlen bevinden) wil ontdekken.

 

Was ik ook tegengekomen, ging het u nog sturen haha ;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...