Ga naar inhoud

Welkom Gast!

Inloggen or Mijn account aanmaken om volledige toegang te krijgen tot ons forum en de downloads.

De battle der scoorende clubs


EchtEenVoetballer

Aanbevolen berichten

Sorry ik kon geen betere naam verzinnen.

 

Afbeeldingsresultaat voor scooren voetbal

 

Uitleg:
 

Iedereen kiest een club (inschrijven door ik doe mee ofzoiets te typen).

Bijvoorbeeld ik kies Ajax en @ivago kiest Charleroi en wij moeten tegen elkaar. Dan is het aatal goals dat Ajax dat weekend heeft gescoord tegenover hoeveel Charleroi in het Weekend heeft gescoord. Bijvoorbeeld: Ajax speelt in de competitie en wint met 4-2 van Feyenoord, en Charleroi verliest met 5-8 van Anderlecht. Dan is het Ajax 4-5 Charleroi. Dan heeft @ivago gewonnen.

 

Bij veel inzendingen kunnen we misschien werken met groepsfases. Dit kan bij 8 of bv 16 inzendingen. Maar het zal waarschijnlijk meteen met "kruisfinales" beginnen.
Geef het aan als je wilt meedoen en geef meteen je clubkeuze. Een club kan maar door één iemand worden gekozen. Het leukste zal zijn als iedereen een club kiest uit België/Nederland.

Je mag alleen clubs kiezen uit de hoogste proffesionele divisie van het land.

 

Inzendingen sluiten vrijdag om 22.00 uur. Tenzij we te weinig inzendingen hebben.
Ik claim alvast een club: Ajax

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

De organisator gaat als eerste een club claimen; Nederlanders zijn toch echt voor niks beschaamd e. ;) 

Dus het mag over de ganse wereld? Nu zit je met Ajax en PSV die een DS van 46 en 42 hebben. 

In de JPL is dat al 24 en 21, dat is al de helft en bijna de helft van Ajax en PSV;.

Ale, dan zou is het volgens mij al snel een uitgemaakte zaak wie zal winnen, niet? Of is dat kort door de bocht?

 

Als het mag kies ik Man City en als het niet mag is het dan maar gewoon Club Brugge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, EchtEenVoetballer zei:

Liefst clubs die in Europa spelen. En je mag zeker Man City kiezen. En het word random geloot dan wie tegen wie moet. En Ajax En PSV hebben ook wel is een slechte dag ;)

 

Okido, allesinds mooi initiatief! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijstje:

 

EchtEenVoetballer = Ajax

Brechtovic = PSV

Iker = Manchester City

Rosse = Dortmund

Dogfacedgremlin = PSG

Stef = Fort William FC.

Ivago = Dudelange

Hjs666 = Arsenal

Superjef = Juventus

Stvvrules= Young Boys Bern

Rhand = Maribor

 

Ik denk dat we meteen gaan werken met knock-out fases. Een oneven aantal groepsfases word te ingewikkeld gok ik? En kan ook volgensmij niet eens.

Nog eentje erbij voor een even aantal mensen, nog 5 om met 4 groepsfases te werken.

O wacht haha zie het nu pas. Met 11 man kunnen we ook werken met groepsfases van 3 mensen. Ik zie nog wel of er nog inzendingen binnenkomen. Inzendingen sluiten vrijdag.
Elke club van jullie speelt toch wel in het weekend competitie he? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


Over Ons

Wij zijn de grootste Belgische Football Manager site. Vroeger gekend als fmbel.be This site is not endorsed by or affiliated with Sports Interactive or SEGA. The official Football Manager site can be found at http://www.footballmanager.com and the official Sports Interactive Community forums can be found at http://www.sigames.com . Sports Interactive, the Sports Interactive logo, Football Manager, in-game generated images and any other Football Manager related items are registered trademarks and/or copyright material owned by Sports Interactive Limited, or their respective trade mark and copyright holders. SEGA and the SEGA logo are registered trademarks of SEGA Holdings Co Limited or its affiliates. All rights reserved.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...