Iker

Vertegenwoordig België op internationaal tornooi in Londen!

81 berichten in dit topic

Beste leden,

Sandero contacteerde mij gisteren voor een zeer interessant voorstel. Sandero is werkzaam bij "voetbalkrant.com" en deze organisatie mag een deelnemer in België uitkiezen om deel te nemen op het EK FM. Een uiterst unieke kans om je kwaliteiten te tonen aan de FM-community.

Zestien landen nemen deel aan dit tornooi met telkens 1 afgevaardigde. Het tornooi gaat door in Londen (hoofdkwartier van FM) op 1 en 2 december. Het vervoer, eten en verblijf wordt helemaal bekostigd door SEGA, je zou zot zijn om deze unieke kans te laten liggen.

Het tornooi zal gespeeld worden op basis van het Fantasiy Draft-speltype waarbij een groepsfase en later ook met een rechtstreekse uitschakeling. De finale zal zelfs een livestream krijgen op Facebook.

Hoe je kan deelnemen en wat meer informatie vind je in onderstaande link terug:

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2018-11-10/via-voetbalkrantcom-kan-je-belgie-vertegenwoordigen-op-de-copa-manageria

Ik hoop dat er toch sommige leden de kans willen wagen om mee te doen. Ik denk dat hier sommige wel het nodige potentieel hebben!

M0n3y vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, ivago zei:

@Iker ik zie hier eigenlijk maar ene die hiervoor in aanmerking komt. Ik geef een hint: hij wint alles

Ik deel deze mening !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 uren geleden, ivago zei:

@Iker ik zie hier eigenlijk maar ene die hiervoor in aanmerking komt. Ik geef een hint: hij wint alles

Ik heb geen flauw idee wie dat kan zijn ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On 11-11-2018 at 08:59, ivago zei:

Boh, de laatste tijd download ik ook maar tactieken wegens tijdsgebrek. Trouwens ik ben daar al is geweest, tijd voor iemand anders de kans te geven e :P 

Mannen als @stvvrules @Stef @Brechtovic @Rosse @Superjef moeten maar gaan. Unieke kans en tis gratis! Wat maakt het uit als je laatste zou worden? Gewoon voor de beleving alleen al.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Stef zei:

Ik heb mij ingeschreven.. Het zou wel fijn zijn als er iemand van 12de man zou kunnen gaan. Dan kan er een verslag van gemaakt worden ofzo.. 

En gij hebt toch ook al wat adelpapieren e :o 

2 minuten geleden, Superjef zei:

Ik ben er zelfs niet in geslaagd om met Anderlecht POI te halen, dus laat maar :happy:

Ik zou het ook niet kunnen ;) 

Superjef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 uren geleden, Stef zei:

Ik heb mij ingeschreven.. Het zou wel fijn zijn als er iemand van 12de man zou kunnen gaan. Dan kan er een verslag van gemaakt worden ofzo.. 

Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk dat het iemand van onze community is!

@Stef Ik verwacht op zijn minst foto's en een sfeerverslagje :D en natuurlijk veel succes en uiteraard veel plezier! Hou onze eer hoog! 

hjs666 vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh shit. Kijk eens aan zeg! Ik had beter gezwegen over die vlog/verslag gedoe.. ;)

Mijn stevig dossier vond ik zelf maar magertjes.. Ik heb gewoon mijn grootste prestatie tot dan door gestuurd in FM19 (met Club Brugge, tussen 2019 en 2022 alles winnen in België en in 2022 de CL). En ook al mijn uren dat ik heb versleten aan alle FM versies die ik heb..

EloieDX.png

hjs666, Pica, Brechtovic en 3 anderen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Proficiat,geniet ervan en ik ben net als Iker benieuwd naar de ervaring.

Stef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On 19-11-2018 at 16:41, Stef zei:

Oh shit. Kijk eens aan zeg! Ik had beter gezwegen over die vlog/verslag gedoe.. ;)

Mijn stevig dossier vond ik zelf maar magertjes.. Ik heb gewoon mijn grootste prestatie tot dan door gestuurd in FM19 (met Club Brugge, tussen 2019 en 2022 alles winnen in België en in 2022 de CL). En ook al mijn uren dat ik heb versleten aan alle FM versies die ik heb..

EloieDX.png

Die uren deden het m'

Stef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen