ivago

Online JPL - Speeldag 10

8 berichten in dit topic

De betere ploeg tegen Genk, meeste doelkansen maar ze wilden er hem niet in trappen. Yaremchuk slechtste match van het seizoen.

Met Cercle doldwaze avonturen tegen Charleroi. Al na 4 minuten met 10, na minder dan een uur met 9 maar dan toch nog een 5-3 opgehaald. Uiteraard dankzij mijn tactisch vernuft.

En Gianni Bruno blijft maar gaan :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klein foutje bij stvv moeskroen. 0 3 score is niet accuraat gezien het scoreverloop :D

Voorts wel vree content dat ik nog altijd 2de sta.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

16 minuten geleden, stvvrules zei:

Klein foutje bij stvv moeskroen. 0 3 score is niet accuraat gezien het scoreverloop :D

Voorts wel vree content dat ik nog altijd 2de sta.

t Is aangepast ;)

stvvrules vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, ivago zei:

De betere ploeg tegen Genk, meeste doelkansen maar ze wilden er hem niet in trappen. Yaremchuk slechtste match van het seizoen.

Met Cercle doldwaze avonturen tegen Charleroi. Al na 4 minuten met 10, na minder dan een uur met 9 maar dan toch nog een 5-3 opgehaald. Uiteraard dankzij mijn tactisch vernuft.

Je was de betere ploeg maar toch blij dat ik de eerste club ben die punten afpakt van u :) 

ivago vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, ivago zei:

Wat een match was me dat inderdaad! Enerzijds frustrerend dat ik iedere keer op voorsprong kwam en het dan toch niet kon vasthouden, maar deze spektakelmatch verdiende eigenlijk geen verliezer. Aangezien de andere topploegen ook bijna allemaal punten hebben laten liggen, is het nog minder erg :smirk:

Met Standard effe uitgepakt tegen Club, al is de score wel erg overdreven. Club had kansen om gelijk te maken, maar toen ze dat nalieten, werden wij plots dodelijk efficiënt. Eerste keer dat dat gebeurt bij ons. Bijna POII :clap:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen