ivago

Online JPL - Speeldag 4

8 berichten in dit topic

Dju, door simulatie de goede start van Charleroi gestuit. (Eigen fout natuurlijk). Over Standard spreek ik al niet meer :tmi:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 uren geleden, Superjef zei:

Dju, door simulatie de goede start van Charleroi gestuit. (Eigen fout natuurlijk). Over Standard spreek ik al niet meer :tmi:

Ah werd die gesimuleerd? Ik dacht dat @Iker eindelijk eens zelf iets gespeeld had

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 uur geleden, ivago zei:

Ah werd die gesimuleerd? Ik dacht dat @Iker eindelijk eens zelf iets gespeeld had

Ofwel heeft hij tegen CPU gespeeld, dat kan ook :happy:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gewoon alleen uitslag geduwd. Ik speel die matchen niet zelf, is niet zo eerlijk als we beide niet aanwezig zijn e.  Ik ben elke avond online geweest maar als er niemand is kan ik niet spelen :) 

Ik denk dat de meeste wel weten dat ik door de week alleen kan na een uur of 21u , tegenwoordig is het wel een uurke vroeger....

Ik doe mijn best, ik heb mijn strepen toch verdiend e :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 uren geleden, Iker zei:

Ik heb gewoon alleen uitslag geduwd. Ik speel die matchen niet zelf, is niet zo eerlijk als we beide niet aanwezig zijn e.  Ik ben elke avond online geweest maar als er niemand is kan ik niet spelen :) 

Ik denk dat de meeste wel weten dat ik door de week alleen kan na een uur of 21u , tegenwoordig is het wel een uurke vroeger....

Ik doe mijn best, ik heb mijn strepen toch verdiend e :( 

Berichtje sturen, niks? Pfoe, puntendief :wait:

Spoiler

Of ik moest maar online zijn :happy:

Iker vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen