Superjef

Online EL 2018-2019

28 berichten in dit topic

Afbeeldingsresultaat voor europa league

Terwijl we nog even wachten op de winnaar van de vorige editie, starten we de inschrijvingen voor het nieuwe seizoen al op. Ook dit is de ideale aangelegenheid voor wie graag eens een potje online FM speelt (of wil gaan spelen) maar daar niet al te veel tijd voor heeft. In de poulefase heb je namelijk 6 matchen af te werken in een periode van 3 maanden. Aangezien er meestal onmiddellijk heen en terug wordt gespeeld, komt dit neer op gemiddeld 1 H&T per maand. Hopelijk spreken we hiermee dus ook de wat minder actieve leden aan...

Ik wil meedoen, hoe schrijf ik in?

Laat eerst in dit topic weten dat je wil meedoen zodat wij alvast blij zijn (:smirk:) en je andere mensen mee inspireert om ook mee te doen (O:-)). Daarna stuur je mij een PM met je clubkeuze. Om te vermijden dat iedereen met Lazio, Arsenal of Zulte-Waregem gaat spelen, werken we met het nummersysteem: je stuurt me je vier clubkeuzes door met achter elke club een nummer van 1 t.e.m. 48. Als niemand jouw ploeg op nummer één heeft staan, krijg je sowieso jouw eerste keuze. Als er meerdere personen dezelfde ploeg als jou willen, dan zal het nummer bepalen wie de club krijgt: via random.org krijgt elke club een nummer, degene die er het dichtst bij zit wint. Is er dan een gelijkspel, dan wint degene die zijn keuze het eerst doorgestuurd heeft. De persoon die zijn nummer 1 keuze niet heeft, zal doorverwezen worden naar keuze 2. Is deze keuze ook al weg, dan gaan we naar keuze 3 etc etc.

Let op: je mag uit elke pot maar 1 ploeg kiezen om te vermijden dat je sowieso met een topteam gaat spelen.

Spoiler

61415938fcf1deb536b4468cf9e9e001.png

Spoiler

2718416bcca49e505b99e1f37142a1fd.png

De groepsfase wordt gespeeld met FM18. Vanaf de tweede ronde spelen we verder met FM19. De inschrijvingen starten vanaf nu en lopen tot alle ploegen weg zijn (:eyebrow:) of een nog nader te bepalen deadline.

Deelnemers:

08d742e75fa7d0a48c74266ff82b60f8.png

Te downloaden ploegen:

Speelschema:

04d929125227f3646f446081285d66be.png

Om een match tegen een CPU te spelen, spreek je mij of iemand anders die betrouwbaar is (Iker, ivago, stvvrules, rosse, ...) maar aan om te hosten. De cpu-ploegen zijn gewoon de standaard FM18 ploegen. Screens stuur je uiteraard naar mij.

@Iker @AlohaFromHell @Pica @grieksken @smetje @Bastiaan. @Rhand @Politico @Rosse @ivago @Bankje @Blup008 @W8er @Lior @Brechtovic @stvvrules @Dogfacedgremlin @hjs666 @Kaagentkaagent @Vince123 @Sameke @KingTheManiak @Piussi @Rick99 @EchtEenVoetballer @Stef @... iemand die ik nog vergeet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal me voor deze ook inschrijven, maar dan hoop ik toch vooral op 1 team waarmee ik mag spelen :) 

Superjef vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aangezien speeldag 1 deze week al start en het toch de bedoeling is om ongeveer gelijk te blijven met onze online competitie, ga ik dit weekend de inschrijvingen afsluiten. Dus bij deze:

Deadline inschrijvingen: zondagavond 23u59!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voorlopige teams:

@ivago: Zenit & Krasnodar

@Stef: Rangers

@Rosse: Chelsea

@Iker: Leverkusen

@Superjef: Arsenal & Milan

@stvvrules: ...

Wie van jullie nog meer teams wil, laat dit weten. Ik hou dan rekening met je doorgestuurde keuzes.  Als het voldoende is, gelieve dit ook even te bevestigen. Nieuwe deelnemers kunnen ook nog aansluiten en kiezen wat overblijft!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Update voorlopige teams:

@ivago: Zenit & Krasnodar & Spartak

@Stef: Rangers

@Rosse: Chelsea

@Iker: Leverkusen

@Superjef: Arsenal & Milan & Bordeaux

@stvvrules: Kiev & Lissabon & Betis --- OK

Belangrijk! Elke deelnemer reageert met:

• "OK" (wanneer je geen extra ploeg(en) meer wilt)
  • De naam/namen van de ploeg(en) die er nog bij wilt. First come, first serve. Wanneer je daarmee klaar bent, ook bevestigen met "OK".

Voor nieuwe deelnemers ( @Katzenze, ...?): zelfde richtlijnen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

On 29-9-2018 at 10:11, ivago zei:

Dat wordt hier een CPU-fest. Wel de moeite?

Eens de groepsfase voorbij, zullen die er hopelijk wel al voor het grootste stuk uit zijn :smirk:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Update voorlopige teams:

ivago: Zenit & Krasnodar & Spartak > OK

Stef: Rangers & RB Leipzig & Anderlecht > OK

Rosse: Chelsea > OK

Iker: Leverkusen & Genk > OK

Superjef: Arsenal & Milan & Bordeaux > OK

stvvrules: Kiev & Lissabon & Betis > OK

Belangrijk! Elke deelnemer reageert met:

• "OK" (wanneer je geen extra ploeg(en) meer wilt)
  • De naam/namen van de ploeg(en) die er nog bij wilt. First come, first serve. Wanneer je daarmee klaar bent, ook bevestigen met "OK".

Voor nieuwe deelnemers ( @Katzenze, ...?): zelfde richtlijnen...

Beschikbare teams:

Pot 1: Sevilla - Besiktas - RB Salzburg - Olympiakos - Villareal - Anderlecht - Lazio

Pot 2: Ludogorets - Kopenhagen - Marseille - Celtic - PAOK - Fenerbahce - Astana - Rapid Wien

Pot 3: Qarabag - BATE - D. Zagreb - RB Leipzig - Frankfurt - Malmo - Standard - Zurich - Rennes

Pot 4: A. Limasol - Rosenborg - Vorskla - Slavia - Belediyespor - Jablonec - Lamaca - MOL Vidi - Dudelange - Trnava

Nog enkele toppers dus (Lazio, Sevilla, ...)

Een Belgische ploeg (Standard)

Cultclubs (Celtic, Marseille)

En nog leuk materiaal (Dudelange, ...)

:wasntme:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Iker zei:

Cool alles CPU. Fijn zo een online cup met vrienden.

Misschien dat ge zo uw deadlines haalt :ph34r:

ivago vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kunnen we de groepstage gewoon niet skippen en direct naar de volgende ronde gaan met alle speelbare teams?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Stef zei:

Kunnen we de groepstage gewoon niet skippen en direct naar de volgende ronde gaan met alle speelbare teams?

Ben ik niet van plan. De CPU-CPU-wedstrijden simuleer ik allemaal. De wedstrijden die je zelf tegen CPU moet kan je zelf spelen, zelf simuleren of wanneer ik niks binnen heb gekregen, simuleer ik die zelf. Voor jullie is het dus relatief weinig werk.

Hoe zou ik dan trouwens beslissen wie als tweede team door gaat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen